hal sebenar

3 0 0
                                    

flashback

jungkook berpesta bersama anak2 buahnya.sedang dia berseronok salah seorang anak buahnya mengajak minum bersama.jungkook segera mengambil gelas berisi soju lalu minum.

tiba-tiba..

brakk!!

pada pintu gudang dibuka kasar.melihat wajah sehun dan geng2nya.jungkook tersenyum.

"kenapa nie sehun~"-jungkook
dia melihat sehun dengan muka yang selamba.

" kenapa??abang aku mana??!
kau buat apa kat  abang aku haa!!?"-sehun

sehun mencengkam kolar baju jungkook.anak buah jungkook mahu menghalang tapi jungkook tak membenarkan.

"lu tanya gua?itu sampah gua sudah hantar dia di depan pintu neraka maa~" -jungkook

jungkook menjawab selamba.

sehun naik panas dengan jawapan jungkook.

brugghhh!!

jungkook ditumbuk sehun kencang sehingga terkoyak dahi kiri jungkook

anak buah jungkook tidak tahan melihat bossnya dipukul.anak buahnya mula menyerang tapi geng2sehun yang menyelesaikan.

sehun tarik jungkook ke belakang gudang.bermula lah aksi tumbuk- menumbuk( maksudnya bergaduh bukan tumbuk menumbuk bawang holand ya anak2 gue..)

selama setengah jam mereka berlawan sehun terkulai lemah.
jungkook didepan menyapu bibirnya yang berdarah  mengunakan tangan akibat tendangan padu  sehun tadi.

"sudah habis tenaga kah?ini gua bagi tau...abang lu yang mula dulu..dia suruh anak buah dia tibai anak buah gua sebab kalah rempit hari tu...itu salah abang lu lohh.."-jungkook

jungkook menepuk pipi bengkak sehun yang sudah jatuh ke tanah.

(bunyi siren kereta polis)

" heh!kau n-nak l-llari mana ju-jungkook..ha-bis g- gu (koff koff)gudang k-kau,anak buah kau..."

sehun memaut kaki kiri jungkook.dia tidak mau jungkook terlepas.dia rela
masuk penjara brsama jungkook.

"shitt!anak buah aku..kau!! lepaskan aku!!"-jungkook

jungkook berusaha melepaskan kakinya dari tangan sehun.

sehun memeluk kaki jungkook sekuat
hati.

" aku tak akan lepaskan kau jungkook"

jungkook terasa rimas.sehun memeluk kakinya terlalu kuat.dengan kudrat jungkook,dia menyepak kepala sehun sekuat hati.terpelanting lah sehun ke arah dinding gudang.

berlumuran darah terkeluar dari badan sehun.jungkook segera melompat ke arah semak.dia terus berlari dan berlari sehingga dia menemui jalan raya.

"hahhh....hahhh"

jungkook mengatur nafas lalu terus berlari.tenaga jungkook habis,dia berjalan terhuyung-hayang di satu lorong.dia hilang kewarasan  membuatkan dia berhalusinasi.
jungkook melihat rumahnya yang terbina indah berdekatannya lalu mengetuk pintu.

"ma...im back"

pintu dibuka,jungkook secara tiba-tiba jatuh kebahu yuna.

"hmmm wanginya bau"

hati jungkook berbicara,matanya sangat penat untuk membuka lalu pingsan di dakapan yuna.

hai...awak..
tq baca update nie..
sorry kalau masih kurang....
author akan cuba  lagi ..
vote😍
comment..
muacchhh


Ketua gangster jatuh cintaWhere stories live. Discover now