13

723 72 6
                                    

Jimin Park
@park.jimin

Sper să vă placă. Eu cu @sexykook am muncit foarte mult.

@sexykook: Hai că suntem sexy. Dacă nici cu asta nu-l convingi, trebuie să pui o poza cu abdomenul tău.

@park.jimin:  @sexykook Sper că măcar asta săi placă...

@sexykook: @park.jimin Doamne ajută, dacă nu îi fac spam de nici mă-sa nu a văzut. Nu mai vreau să fiu pachetu de șervețele și @pinkjin psihologul.

@pinkjin: @sexykook @park.jimin Ați dansat minunat, dar în legătură cu psihologul... Îmi pare rău Jimin.

@park.jimin: @pinkjin Mulțumim și e în regulă. Mă voi descurca.

@mina.love: Waaa... Mulțumesc @park.jimin și @sexykook pentru performanța voastră.

@bearbi: @minswag

@barbara: @minswag

@saikomi: @minswag

@yoonminfan: @minswag

@jaemin: @minswag

@sexykook: @minswag

@sexykook: @minswag

@sexykook: @minswag

@minswag: E clar că nu o să încetați.

Nici asta nu îi place...AHHH...Ce îți place Min Yoongi? De cine m-am îndrăgostit eu... Efectiv nu mai aveam idei. La mesaje răspundea doar ca să încetez, comentează doar la spam. A spus că mă acceptă, dar unde e acceptarea?

Primesc un mesaj de la @jaemin

Min Jae:

Hei. Sunt acea elevă ce a stat lângă tine ieri și m-ai întrebat ce vreau sa fac. În fine, nu contează asta. Pot să te ajut cu Min Yoongi. Îl urmăresc de ceva ani ca fană a lui. Nu știu dacă Seokjin te-a zis lucruri despre Yoongi, dar pot să-ți dau informații sau adresa lui sau poze din împrejurul casei lui.

Twitter Love [Yoonmin] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum