Dershane çıkış zili çaldı ve aşağı indim elif orada bekliyordu. Hadi gidelim dedi gidelim dedim dövme çok acıtıyormu dedi bilemem öznel bir konu benim elim o kadar acımadı dedim neyse tamam dedi. Gittik eline taslak çizildi ve makineyi çalıştırdı dövmeci. Biraz korkar gibi oldu dövmeci elini düz ve sabit tut dedi o da benden yardım istedi nasıl dedim elimi tut dedi elimi iç tarafını koydum koltuğun kenarına o da elini elimin üstüne koydu arada tırnak atmasa elime aslında iyi geçti :D artık komünist bir kız değil zil zurna bir Türkçü olmuştu .. artık istediğim bir kız olmuştu artık bana yakışır bir kız olmuştu. Dövmeciden çıktık sonra bir mağazaya girdik gezmek için bir yüzük beğendi ama Alyans alır misin dedi nabacan la birini bi eline birini diğer elinde ki parmağamı takacan dedim saçmalama gerizekalı dedi bu kadar nasıl odun olabiliyon sığır dedi birini sen birini hen takacam dedi.. ağzına vururum gerizekalı dedim bana hakaret etme bağırmak tekme atarım ağzına dedim tamam dedi birden sesini kısıp . Neyse aldık Alyans içine ad yazdırdık neymiş birde tarih olacakmış bak bak romantikliğe bak neyse onu da yazdıralım dedim tarih ne olcak dedim dershanenin ilk başı dedi nasıl yani dedim ilk gün den beri benim gözüm sende dedi hayatımda herkes bitti o gün benim için dedi. Allah allah dedim bu kadar romantik olmak sonra koluma vurdu öküz dedi neyse yazdırdık taktik yüzükleri elimden tut dedi tuttum konura gidiyoruz dedi neden dedim görsünler dedi peki dedim. Bir xd konur dan geçtik bütün arkadaşları mal gibi bakıyordu öküz un trene baktığı gibi tabiri tam yerinde idi. Neyse böyle işte bu hikaye de sonu henüz bitmedi daha :)