Bir de baktım ki arkamdan koşuyordu. Yürümekten aciz bir masum boy olduğum için ayağım takıldı ve yere düştüm. Birazcık aklım olsa kalkıp kaçardım ama oturduğum yerden geri geri gitmeye başladım. Mal olduğum için böyle yapmam gerekiyordu. O da bana doğru yaklaştı ve beni kolumdan tutup kaldırdı ve dudaklarından şu kelimeler döküldü: "hobb ss aldım aD:DSD:FsdF amk cocu kacma gellan buraya Q:WeqWEqEQ:wE amdinleri etıketleyın beler dF:sdf:DfDF: kacabileceni mi sandım nmk evladı SKKSKSKSKSKSKS"
"Ne diyon amnkym" diyip peşinden gitmeye başladım çünkü ona itaat etmeliyim çünkü ben malım. Eve gittik ve mafya bed girl Melisa Pelinsu Derin Selen Mira bana yemek hazırladı. Ben de teşekkür ettim. Beni kaçırmış olabilirdi ama bana yemek de hazırlamıştı. Ne kadar da nazik bir bed girl.
Yemekten sonra Melisa Pelinsu Derin Selen Mira bir yere gideceğini söyleyip ayrıldı. Nereye gideceğini 20 dakika sonra haberlerden öğrenmiştim. Yanında iki erkekle beraber bir bara giriyordu. Çok sinirlenmiştim. Hiçbir bağımız yoktu ama beni kaçırdıysa artık kocamdır ay pardon karımdır. Hemen evden çıktım ve bara doğru yol aldım.
Ulan sırf sen istedin diye yazıyorum. Kıyametimi bil. Evet kıyamet. Neyse gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MaSuM MeRkeK vE MöTü KıZ
चिक-लिटBugün okulda ilk günüm ve egoist bir kızla tanıştım. Kitap dalga geçmek için gelip ana sktmn malı demeyin ya da deyin amk