Elliot szemszöge
Sosem gondoltam volna h így fogok érezni valaki iránt. úgy érzem megbízhatok benne és talán ő is olyan mint én. Mikor Vivienék ma is letámadták már nem mutatott ki félelmet csak bámulta a betont. Lehet a fej sérülése megmozdított benne valamit..mint engem. De nem hagyon h azt a fájdalmat ő is átélje mint én. Ő törékeny, minden áron megvédem!
Chloe szemszöge
Szombat van, ma találkozom Elliottal. Megosakodtam fogatmostam felöltöztem megfésülködtem.
-Remélem összejöttök! Majd mindent mesélj el.~Lili nagyon lelkes volt.
-Oké oké, de ez nem randi csak mutat valamit.
-Ja persze, na de menny már biztos vár.
-Szia!~már csaptam is be az ajtót és elindultam a kapuhoz, ott ált mikor megpillantottam a hasam görcsbe rándult, talán mégis érzek iránta valamit.
Elliot szemszöge
Gyönyörű. Ahogy a szél belekap aranybarna hajába a fény megcsillán zöldes-barnás szemén annyira apró és aranyos.
Chloe szemszöge
-Szia, mehetünk?~kérdezte zavarbaejtő hangján.
-Igen.~majd lassan elindultunk.
-Mond..miért voltál tegnap olyan furcsa?
-Pontosan mire gondolsz?~nem értem hogyan vehette észre h nm vagyok jól?
-Mikor kérdeztem h jól vagy-e nem voltán őszinte, és mikor Vivienék szekáltak akkor elég érzelemmentes voltál.
Ezt tényleg nem értem ennyire jól ismer? Ennyire tudja h valami zavar?
-Nos..elég furcsátálmodtam és kinevetnél h ezen rágódom.
-Nekem elmondhatod bízhatsz bennem.~majd megfogta a kezem menés közben.
-Hát.. kínoztam valakit majd meg is öltem és nem éreztem bűntudatot csak a fejem zsibbadt majd jöttél és elvitted a hullát.
Elliot szemszöge
Álom gyilkosság érzelem mentesség kezdődik.
Chloe szemszöge
-Köszönöm h elmondtad, és nyugodj meg ilyen velem is történt tudom milyen érzés és nem hagyom h átéld ezt a szörnyűséget.~magához fordított, úgy kalapánt a szívem majd kiugrott a helyéről, mélyen egymás szeébe néztünk ajkunk közeledett egymás felé és talákoztak.
Elliot szemszöge
Szemébe néztem és megcsókoltam méz édes puha ajkai voltak. Alig bírtam abbahagyni de muszály volt hisz megérkeztünk.
Chloe szemszöge
-Megjöttünk. ~Egy kis ház volt az az erdő közepén ahoz képest elég jó állapotban.
-Wáo h lehet ilyen jó állapotban?
-Én hoztam rendbe, elhagyatott volt és kellet egy hely a..hobbimhoz.~mondta a végét elég érdekesen.
-Miféle hobbi?
-Nem mondod el senkinek?
-Megígérem.~mondtam egy mosollyal
-Oké, gyere megmutatom.~megfogta a csuklóm és húzott a házba. Egészen otthonos világító füzérek lögtak az ablakoknál.
-Lakberendezés a hobbitd?
-Áhh deho...de igen unalmamból ide szoktam kijönni ez az én kis helyem.
-Nagyon menő~majd egy ajtó felé vettem az irányt
-Ne!... Az még zárva van.~ahogy felkiáltott összerándultam de próbáltam magam erősnek mutatni.
-Kérsz valamit inni?~kérdezte megtörve a csendet
-Aha.
Majd elővett egy üveg wiskeyt pár jégkockát és 2pohárba töltötte és felém nyújtotta.
-Egésség!
-Egésség.~nem szoktam inni az otthonban nem is lehet de nem akartam hogy gyerekesnek tartson hisz ő olyan kemény fiúnak tűnik fekete kapucnis pulcsikba jár és csendes de mikor megszólal akkor ő a főnök. Nagyon jól éreztü magunkat de aztán pittyegni kezdett valami a zárt ajtó mögül. Elliot lefagyott és azt mondta hogy ideje elmennem ami a legfurcsább hogy vissza se kísért. Mondta hogy azonnal menjek és hogy sajnálja én meg nm tehettem mást lassan elindultam éa az ablakon keresztül rám kiáltott hogy fussak. Rohantam ki az erdőből, a főúton gyors sétába kezdtem mert elég sötét volt és időben kell visszaérnem. Lilinek csak annyit mondtam, hogy az erdő széléhez vitt és a vízesést mutatta meg. Elvégeztem a dolgaim és már az ágyban vártam, hogy rámírjon.
YOU ARE READING
Killer Couple (Gyilkos Páros) +18 #BEFEJEZETT#
HorrorGondolkoztál már arról, hogy milyen lenne megölni valakit? Arról milyen érzés lenne hallani ahogy most ők könyörögnek? Barátom...most megtudod. Egy 17 éves lányról szól aki kiskorában sok szörnyűségen ment keresztül, találkozik valakivel aki felforg...