Ezt a történetszerűséget (pontosan nem tudom minek nevezzem) még évekkel ezelőtt írtam, mikor nyáron unatkoztam és egyedül voltam, azóta a piszkozataim között porosodott a gépemen befejezve.
Néhány szót ki is emeltem magamnak a történetben, amit most is feltüntettem, de már nem emlékszem mi volt vele a célom. Eredetileg ki akartam törölni az egészet, de bennem volt, hogy milyen sokat dolgoztam vele, ráadásul milyen szomorú voltam, miközben írtam, úgyhogy úgy döntöttem publikálom, nincs mit veszítenem vele.
A történetbe azért választottam az egyik szereplőnek Harry Stylest, mert a személye közel áll hozzám és úgy éreztem a karaktere beleillik a történetbe, de ettől függetlenül a történet teljes mértékben kitaláció.
Igazából annyi év eltelt már mióta írtam, hogy nem emlékszem mindenre, amit szándékoztam ezzel a rövid sztorival megvalósítani. Utólag neveztem el Requiemnek, és adtam címet a részeknek Mozart munkája alapján (a részeknél minden latin címet megpróbáltam lefordítani magyarra, de az esetleges hibákért elnézést kérek, nem tanultam sohasem latint, így előfordulhat, hogy hibásan fordítottam).
Lehet nem mindenki fogja érteni a történet lényegét, de talán pont ez lesz benne a jó, hogy mindenki máshogy látja majd. Amit hozzátennék a történethez, mert lehet, hogy hasznos, mielőtt valaki elolvasná:
1. A Harry név jelentése hadseregvezér.
2. A Mara név jelentése gyász, bánat a Biblia szerint.
Jó olvasást kívánok mindenkinek!
YOU ARE READING
REQUIEM » h.s. [befejezett]
FanfictionAz egész világ érte zokogott, csak ő mosolygott egyedül nyugalmában.