*9 Skyrius*

1.2K 69 0
                                    

Atmerkiau akisi ir susiraukiau nuo pro langą sklindančios ryškios šviesos. Pajaučiau kad šalia manęs kažkas guli. Atsisukau ir pamačiau... Harry.

- Harry,- susiraukiau ir išspyriau jį iš lovos.

- Auč!,- sunkiai stodamasi pasakė.

- Taigi perspėjau,- sukryžiavau rankas ties krutine.

- Bet fotelis nepatogus...,- suzyzė Harry.

- Gerai gal kitą kartą miegok savo lovoj, nes atrodai baisiai,- pažiūrėjau į jį ir išlipus iš lovos pradėjau eit link vonios kambario.

- Kitą kartą?,- susimąstęs pasakė ir pažiūrėjo į mane su šypsena veide.

Aš pasimečiau. Tad nieko nepasakius nuėjau į vonios kambarį. Nusiprausiau, apsirengiau ir ruošiausi važiuoti atgal pas savo šeimą.

- Harry gali parveštmane namo?!,- surėkiau lipdama laiptais žemyn.

- Jo,- atsisuko į mane.

- Ou... buvau apie jį pamiršus,- parodžiau į Justin.

- Ai,- numojo ranka Harry,- Jam viskas bus ok.

- Nu ok tada...,- pasiėmiau rankknuka ir išvarėm.

Važiavom neilgai. Sustojom šalia močiutės namo.

- Ačiū, kad pavežei,- nusišypsojau ir pabučiavau jį.

- Nėr už ką. O ateisi į koncertą?  Mes tave paiimsim. Šeštą lauk mūsų prie to namo,- parodė į geltoną namą.

- Gerai.

Išlipau iš mašinos ir ėjau link močiutės namo. Tik pravėrusi namų duris išgirdau Steisės priekaištą:

- O parsivilko valkata.

- Nesikabinėk Steise, be to man reikėjo apsižiūrėti miestą vis dėl to eisiu į universitetą kuris yra čia, tai...

- Vis tiek,- susitraukė.

- Tu tik pavydi, kad tavęs čia neprieme ,- iškisau liežuvį.

Nusirengusi nuėjau į kambarį. Iš spintos išsitraukiau purburinę iki kelių suknelę ir juodus batelius. Išsitraukiau savo juodą ilgą paltą. Rūbus pasidėjau ant kedės, o batelius šalia. Pradėjau ruoštis. Pasidažiau blakstienas, užsidėjau tamsius šešėlius ir susigarbanavau plaukus. Kol susiruošiau atėjo vakaras. Ir buvo laikas išeiti. Prieš išeidama pasakiau mamai, kad einu į klubą. Kai išėjau pamačiau kaip Steisė išvažiuoja į koncertą ir meldžiausi, kad ji nepamatytų manęs. Mano džiaugsmui ji manęs nepamatė. Nuėjau į sutartą vietą. Ilgai laukti nereikėjo jau po vienos minutės atvažiavo vaikinai.

- Sveikučiai!,- apkabinau visus.

- Sveika,- pasisveikino visi.

- Atrodai pritrenkiančiai,- nusišypsojo Harry.

- Na ačiū, ačiū,- išraudau.

Ilgai netrukus privažiavom prie įėjimo. Prie jo būriavosi krūva gerbėjų ir paparacų.

- Mes varomas, o vairuotojas tave nuveš iki kito įėjimo,- viską paaiškino Liam.

- Štai,- Niall padavė VIP kortelę,- jeigu kas. Susitiksime vidui. Bye.

- Bye!

Visi išlipo tik Harry delsė. Prieš išlipdamas Harry pasilenkė ir pabučiavo mane, o tada atsisveikinęs paliko mašiną. Vairuotojas mane paleido prie galinio įėjimo ir išvažiavo. Fui! Kaip smirda! Atidarius duris ir įėjau į vidų. Viduje bėgiojo viena kita asistentė, o šiaip visur buvo tuščia. Tuščia, bet gražu. Praėjau visus koridorius kol pagaliau suradau duris ant kurių buvo parašyta: "One Direction". Pasibeldžiau, o po sekundės Niall atidarė duris.

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now