Kapka pocitu štěstí

11 1 2
                                    

,,Takže, jak to teď bude?''Optala se Miu Giny. Bála se jí znovu nechat samotnou.

,,Zkusím přemluvit jednoho z nich, co mi je nejvíce sympatický, aby mi přinesl věci a asi budu u tebe.''Odpověděla sklesle, ale hnědovlásce se rozzářily oči. Byla ráda, že u ní chce její dobrá kamarádka bydlet a neriskovat život. Měli cestu k sídlu, ale k neštěstí potkali toho nejméně očekávaného bratra z bratrů.

,,Nfu, ahojky krásko.''Usmál se na ní perverzním úsměvem. Už na pohled byl Miu nesympatický.

,,Budu u ní, mohl by jsi mi přinést věci?''Optala se ho Gina a prstem ukázala za sebe. Přesto očekávala zápornou odpověď, Laita už stihla poznat. Samozřejmě, že jeho pozornost upoutala dívčina za rudovláskou, která ho sjížděla naštvaným pohledem. Jemu se ale zdála roztomilá a slabá. Věděl, že je to obyčejný člověk.

,,Proč si pro to nezajdeš sama?''Zeptal se s úsměvem a konečně pohled přesměroval k rudovlásce. Gina si povzdechla. 

,,Jako kdybych odpověď neznala.''Řekla si v duchu. Nechtěla ale do sídla tahat Miu, kdyby jí nepustili.

,,Fajn.''Řekla nakonec a otočila se k Miu. Ta jí věnovala nechápavý pohled.

,,Běž domů, přijdu.''Usmála se na ní. 

,,Ne, co když tě nepustí?''Zašeptala jejím směrem, ale upír jí slyšel.

,,I kdyby, neohrozím ještě tebe.''Odpověděla rozhodně a bez dalších slov se rozešla i s Laitem. I když jeho musela zatáhnout za triko, aby jí následoval a Miu tam chvíli tak stála, než jí začala věřit a poslechla.

***

V sídle nepotkala nikoho jiného, než Laita. Byla za to i ráda a nedivila se. Bylo brzy ráno a to znamenalo, že se všichni odebrali na kutě. Proto jí i překvapil rudovlasý upír, u kterého ale záškoláctví nebylo nic nového.

,,Reiji se bude zlobit, až zjistí, že jsi odešla.''Usmál se Laito.

,,Divím se, že mě ty v klidu necháš jít.''Odpověděla upřímně. Čekala trest, odmlouvání a všechno další, jen ne klid.

,,Nemám za potřebu držet tě tu, když stejně vím, kde budeš,''Odpověděl. Gina se na něj udiveně otočila.

,,Jo, sledoval jsem tě.''Odpověděl na její nevyslovenou otázku. Měl o ní přehled, stejně jako pár dalších bratrů. Ginu to trochu vykolejilo a měla strach o Miu. Přesto to nijak nekomentovala a dobalila poslední kus.

,,Když jsme u toho...''Přešel až před ní a prsty jí nadzvedl bradu. Chtěl se do ní zakousnout, ale viděl kus rány, která se hojila. Bylo to z dob, kdy jí Reiji bičoval.

,,Můj milovaný bratříček se na tobě nejspíš pořádně vyřádil.''Zasmál se a nadzvedl jí tričko. Nijak se nebránila. Dokud něco nezkoušel, tak jí pohled po jejím těle nevadil. Laitovi se rány líbily, ale rozhodl se to nekomentovat a raději se zakousnout a pít tu omamnou drogu. Gina zasyčela, ale ani se nehnula. Několikrát musela Laita plácnout po ruce, když se snažil dát ruku někam, kam nepatřila.

,,Ach, tak výborná.''Zavzdychal Laito a Gina ho mírně odstrčila. Vzala si věci a beze slov odešla. Byla ráda, že jí Laito nepronásledoval. Prozatím.

Venku už se našlo pár jedinců, co v tuhle dobu chodili například běhat, nebo šli do práce. Gina se schovávala pod kapucí. Musela vypadat jako nějaká fetka, co právě utekla z domu. Musela se svému vtipu zasmát. Miu jí již z okna vyhlížela a pak jí ihned šla otevřít. Byla vděčná bohu, že tu byla s ní.

***

,,Budeš unavená.''Zamumlala Gina, když krmila svou kočku. Konečně se s ní mohla znovu mazlit a konečně mohla s jistotou říct, že dnes ráno bude šťastná.

,,Dnes do školy nepůjdu.''Odpověděla Miu. Gina se na ní tázavě otočila. Nechtěla, aby kvůli ní byla za školou.

,,Miu, já...''Chtěla něco namítnout, ale Miu jí předběhla.

,,To nic, mám výborný prospěch a jelikož jsem již dospělá, tak si pak napíšu omluvenku z nevolnosti.''Usmála se na ní a zívla. Byla unavená, ale chtěla tu být ještě s ní. Rudovláska si toho samozřejmě všimla a zasmála se. Obě dvě byli na tom stejně.

,,Pojď do postele.''Rozkázala hnědovlásce. Na chvíli se zastavila. Zněla už jako matka.

,,Ano mami.''Uklonila se Miu a dívka se na ní zamračila. Posléze obě dvě vybuchli smíchy. Hnědovlasá dívka už zaplula do postele a při knize čekala, až si rudovláska dá sprchu. Trochu se polekala, když slyšela zabouchnout dveře. Sešla schody a úlevně vydechla, když viděla Minu, která na ní zamňoukala. Jen asi spadla ze stolu.

,,Ty potvoro.''Zasmála se a kočičku vzala do náruče. Ta ihned začala vrnět.

,,Tady jsi.''Řekla Gina a Miu jí Minu předala. Byla ráda za rodinnou společnost. Momentálně jí nic nechybělo. Ano, nemohla přestat myslet na smrt otce. Prakticky si jeho smrt stále nepřipouštěla, i když to byl fakt.

,,Stýská se ti, viď?''Pohladila jí po rameni hnědovláska a rudovláska přikývla. Miu na to reagovala tak, že si lehla do postele a poklepala vedle sebe. Gina dala Minu pod peřinu a sama se přitulila k Miu. Ta jí začala hladit po zádech a do uší jí dala sluchátko. To druhé si strčila do svého ucha a pustila oblíbený mix obou dvou holek. Jen si přála, aby se Gina na chvíli uvolnila.

Naše hrdinka rozevřela křídla, sice kratší, ale nu což <3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Naše hrdinka rozevřela křídla, sice kratší, ale nu což <3

Dream of dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat