Part 1

244 9 5
                                    

Pov Κωνσταντίνας
Ντριν ντριν .
Άντε πάλι. Ευτυχως σήμερα ειναι παρασκευη οποτε εχουμε 2 μερες ξεκουραση .Κλείνω το ξυπνητήρι και σηκώνομαι η ώρα είναι 7 και 15 πάω στο μπάνιο κάνω τα απαραίτητα ντύνομαι βάζω αυτά ⬇️

και κατεβαίνω στην κουζίνα εκεί βλέπω τους γονείς μου να τρώνε πρωινό τους πλησιάζω τους δίνω από ένα φιλί και κάθομαι στην καρέκλα παίρνω ένα κομμάτι κέικ και πίνω και τον χυμό

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

και κατεβαίνω στην κουζίνα εκεί βλέπω τους γονείς μου να τρώνε πρωινό τους πλησιάζω τους δίνω από ένα φιλί και κάθομαι στην καρέκλα παίρνω ένα κομμάτι κέικ και πίνω και τον χυμό.
Μπ - Κωνσταντίνα σήμερα θα πας να φας μεσημεριανό στην Βαλερια .
Μου λέει ο μπαμπάς και τον κοιτάω με απορία .
Κ - Πώς και έτσι ?
Μ - Εμείς θα αργήσουμε να γυρίσουμε και για να μην είσαι μόνη σου σκεφτήκαμε να πας εκεί μας είπε και η Δανάη ότι τις τελευταίες μέρες η Βαλερια δεν είναι καλά για αυτό.
Κ - Καλά άμα είναι θα κοιμηθώ εκεί το βράδυ.
Μπ - Όπως νομίζεις. Λοιπόν εμείς φεύγουμε θέλεις να σε πάμε σχολείο?
Κ - Όχι όχι περιμένω την Βαλερια να έρθει.
Μ - Άντε καλό μάθημα.
Κ - Γεια.
Φεύγουν και μένω μόνη μου βάζω τα πιάτα στον νεροχύτη παίρνω την τσάντα μου και βγαίνω έξω μετά από λίγα λεπτά βλέπω την Βαλερια μπροστά μου.
Κ - Καλημέρα.
Β - Καλημέρα.
Μου λέει ακεφη τα μάτια της έχουν μαύρους κύκλους από κάτω και το βλέμμα της είναι μονίμως λυπημένο. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω για να την βοηθήσω . Δεν μπορώ ακόμα να πιστέψω ότι ο Σωτήρης έκανε τέτοιο πράγμα δεν τον είχα για τέτοιον φαινόταν ότι την αγαπούσε αλλά τελικά ήταν ο ίδιος μαλακας που ήταν πριν τα φτιάξουν.
Β - Τι σκέφτεσαι?
Με βγάζει από τις σκέψεις μου η φωνή της Βαλεριας καθώς ήμαστε έξω από την καγκελόπορτα του σχολείου.
Κ - Εεε τίποτα απλά αφαιρεθηκα.
Κουνάει το κεφάλι της καταφατικά και μπαίνουμε στην αυλή πολλά βλέμματα είναι στραμμένα πάνω μας έμαθαν τι έγινε και τώρα δεν έχουν τι να κάνουν και σχολιαζουν . Γυρνάω το βλέμμα μού και βλέπω την Βαλερια να προχωράει με κατεβασμένο κεφάλι και με γρήγορα βήματα.
Κ - Περίμενε ρε παιδάκι μου.
Β - Δεν θα πας να χαιρετησεις τον Ορέστη?
Μου λέει και μου δείχνει τον Ορέστη και τους φίλους του να μας κοιτάνε. Δεν μπορώ ούτε να βλέπω τον Σωτήρη και θα πάω να τον χαιρετήσω Ναι με τον Ορέστη ήμαστε μια χαρά αλλά ο κολλητός του έκανε την φίλη μου να νιώσει σαν σκουπίδι και δεν μπορώ να κάνω σαν να μην συμβεί τίποτα πιάνω την Βαλερια απο το χέρι και μπαίνουμε μέσα στο κτήριο.
Β - Γιατί δεν πήγες?Θα θυμώσει Ο Ορέστης και δεν θέλω να είμαι εγώ η αιτία.
Κ - Βαλερια κόψε τις βλακείες εσύ δεν φταις σε τίποτα. Και άμα θέλει να με χαιρετήσει ας έρθει αυτός Γιατί άμα πάω εγώ θα φτύσω τον φίλο του στα μουτρα και θα γίνουμε σόου.
Της λέω και γελάει επιτέλους. Ακούμε το κουδούνι βγαίνουμε έξω κάνουμε προσευχή και μπαίνουμε στην τάξη.
Κ - Τι έχουμε?
Ρωτάω την Βαλερια η οποία έχει ξαπλώσει πάνω στο θρανίο με κλειστά τα μάτια.
Β - Νομίζω χημεία
Όχι ρε φίλε με τον κοιμισμένο πρωί πρωί θα μας πάρει ο ύπνος . Βλέπω τον καθηγητή να μπαίνει και βγάζω τα βιβλία και αυτός ξεκινάει να μιλάει.
*****
Επιτέλους τελευταία ώρα πραγματικά δεν αντέχω άλλο θα κόψω φλέβα σήμερα. Με τον Ορέστη δεν μίλησα καθολου ούτε ήρθε να χαιρετήσει έχει θυμώσει οπότε τον κοιτάω μου ρίχνει ένα νευριασμενο βλέμμα και μετά γυρνάει το κεφάλι του αυτό γίνεται όλη την ώρα αλλά όχι δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με τα νεύρα του Ορέστη. Ακούω το κουδούνι να χτυπάει πάνω την τσάντα και βγαίνουμε από το σχολειο μαζί με την Βαλερια .
Κ - Πες μου ότι έχει κάτι καλό για φαγητό η μαμά σου
Β - Παστίτσιο.
Μου λέει και τα μάτια μου λάμπουν.
Κ - Άντε προχώρα πάμε γιατί έχω πεθάνει της πείνας.
Β - Καλά καλά πάμε.
Ξεκινάμε για το σπίτι και μετά από 20 λεπτά φτάνουμε μπαίνουμε μέσα και βλέπουμε τους γονείς της Βαλεριας και την αδελφή της να κάθονται στο τραπέζι και έχουν και 2 κενές θέσεις για εμάς.
Κ. Σ - Καλώς τα κορίτσια.
Κ - Γεια σας .
Ν - Άντε κορίτσια καθίστε να φάμε γιατί πεινάω .
Μας λέει η Νεφέλη και καθόμαστε ξεκινάμε να τρώμε αλλά η Βαλερια το μόνο που έκανε ήταν να έπαιζε με το φαγητό . Την κλωτσαω διακριτικά κάτω από το τραπέζι και Αυτή η με κοιτάει με ένα βλέμμα όλο απορία. Της κάνω νόημα γιατί δεν τρώει και μου κάνει ότι δεν πεινάει . Κουνάω το κεφάλι μού απογοητευτικά και συνεχίζω το φαγητό.
Κ . Δ- Βαλερια δεν σου αρέσει?
Β - Όχι μαμά είναι πολύ ωραίο απλά έφαγα στο σχολείο και τώρα δεν πεινάω πολύ.
Ν - Ναι ναι κάθε μεσημέρι τα ίδια λες .
Της λέει η Νεφέλη και η Βαλερια την κοιτάει νευριασμένα.
Κ.Δ - Μάλιστα καλά. Κωνσταντίνα θα κοιμηθείς εδώ σήμερα?
Μου λέει η μαμά της Βαλεριας και γνεφω . Αφού τελειώσαμε το φαγητό πήγαμε στο δωμάτιο της Βαλεριας και έπεσε στο κρεβατι . Ψέματα είπε ούτε στο σχολείο έφαγε άμα συνεχίσει έτσι θα την μαζεύουμε από κάτω . Πρέπει να βάλει μυαλό γιατί αν δεν βάλει δεν την βλέπω καλά.
Β - Τι με κοιτάς έτσι παιδάκι μου?
Τόση ώρα την κοιτούσα επίμονα. Ήρθε η ώρα να τα άκουσε η κυρια Βαλερια .
Κ - Άκουσε να δεις κουκλίτσα μου βάλε μυαλό και άσε τις βλακείες. Ναι ξέρω πονάς που σε άφησε ο μαλακας Ο Σωτήρης αλλά δεν ήρθε η συντέλεια του κόσμου. Δεν αξίζει να χαλιέσαι για ένα αγόρι το οποίο δεν αξίζει την αγάπη σου ήσασταν μαζί 6 μήνες περάσατε πολύ καλά αλλά τώρα τελείωσε προχωρά μπροστά και μην του κάνεις την χάρη να καταστρέφεις τον εαυτό σου. Ρόδα είναι και γυρίζει θα έρθει ο καιρός που θα έρθει να σε παρακαλάει τι νομίζεις ότι δεν τον ένοιαξε καθόλου που χαρίσατε? Όλα τα αγόρια ίδια είναι για αυτό δεν αξίζει να χαλιέσαι.
Τελειώνω τον μονόλογο μου και βλέπω τα μάτια της βουρκωμένα κάθομαι δίπλα της και την βάζω στην αγκαλιά μου.
Β - Κωνσταντίνα τον αγαπάω με όλη μου την ψυχή .
Μου λέει μέσα από τα αναφιλητά της .
Κ - Αχχ ρε κορίτσι μου ξέρω ότι τον αγαπάς αλλά δεν αξίζει την αγάπη σου κατάλαβε το . Ξέρω ότι πονάς αλλά δεν εισια μόνη σου εγώ θα είμαι πάντα εδώ για σένα μην κλείνεσαι στον εαυτό σου μιλα μου οπότε έχεις ανάγκη να μιλήσεις σε κάποιον εγώ θα είμαι εδώ να σε ακούσω και εκτός από εμένα έχεις την Ευαγγελία την Ελευθερία την μαμά σου και την αδελφή σου μαζί με εσένα στεναχωριουνται και όσοι σε αγαπάνε.
Της λέω και σκουπίζω τα δάκρυά της .
Β - Σε ευχαριστώ δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν ήσουν εδώ.
Κ - Με κάνεις να κόκκιζω σε παρακαλώ πολύ.
Λέω και γελάμε.
Β- Ο Ορέστης θύμωσε.
Μου λέει και καταλαβαίνω ότι θέλει να αλλαξουμε θέμα.
Κ - Το ξέρω το κατάλαβα.
Β - Σου το είπα έπρεπε να πας να τον χαιρετησεις.
Μου λέει και με κοιτάει λυπημένη.
Κ - Βαλερια άμα ήθελε ο Ορέστης να έρθει να με χαιρετήσει μπορούσε να το κάνει δηλαδή έπρεπε και εγώ να θυμώσω που δεν ήρθε ? Άμα θύμωσε έχει ξυδακι .
Β - Είσαι και εσύ μια .
Μου λέει πονηρά και γελάω. Ακούω το κινητό μου να έρχεται μήνυμα βλέπω ότι είναι από τον Ορέστη και το αφήνω πάλι στην άκρη χωρίς να το διαβάσω.
Β - Ποιος ήταν και δεν μπήκες καν στο κόπο μα το διαβάσεις?
Με ρωτάει κοιτώντας το κινητό της .
Κ - Ο Ορέστης.
Της λέω και με κοιτάει.
Β - και γιατί δε το διαβάζεις μπορεί κάτι να θέλει.
Μου λέει και μου δίνει ξανά το κινητό μου . Ανοίγω το μήνυμα και το διαβάζω φωναχτά.
" Ετοιμάσου έρχομαι να σε πάρω θέλω να μιλήσουμε "
Κ - Εσύ που είπες να το διαβάσω . Για πες τώρα τι να του πω δεν έχω καμία όρεξη να μαλώσω μαζί του .
Β -Πας καλά? Πες του εντάξει και ασε τα πεισματα.
Ξεφυσαω και πληκτρολογώ.
" Δεν είμαι σπίτι "
Του στέλνω και η Βαλερια μόλις το διαβάζει με μουτζωνει . Η απάντηση έρχεται γρήγορα.
" Ξέρω ότι δεν εισια σπίτι δεν περίμενα εσένα να μου το πεις . Πες την Βαλερια ότι δεν θα αργήσουμε. "
" Μην μου λες τι να κάνω. "
Πληκτρολογω γργροα και το στέλνω. Η απάντηση ήρθε κατευθείαν.
" Ξεκινάω βγες έξω δεν θα περιμένω 100 ώρες "
Το διαβάζω και τα νεύρα μου έχουν χτυπήσει κόκκινο. Άκου εκεί Ο κύριος δεν θα περιμένω. Αχχχ τα νεύρα μου .
Β - Λοιπόν?
Κ - Τι λοιπόν μου είπε ότι ξεκινάει .
Β - Άντε βάλε παπούτσια και πήγαινε.
Κάνω αυτό που μου λέει και πάω να βγω από την πόρτα αλλά σταματάω.
Β - Τι ξέχασες?
Κ - Τίποτα απλά ήθελα να του πω ότι δεν θα αργήσουμε θέλεις να πάρω την Ευαγγελία να έρθει να σου κάνει παρέα?
Β - Όχι δεν χρειάζεται θα ξαπλώσω λίγο να κοιμηθώ.
Κ - Καλά άντε αγαπητά λέμε .
Της στέλνω ένα φιλί και βγαίνω έξω. Περιμένω στην αυλή και μετά από λίγα λεπτά βλέπω τον Ορέστη να σταματάει με το αυτοκίνητο μπροστά μου . Μπαίνω μέσα αλλά δεν μιλάει κανένας βάζω ζώνη και ξεκινάμε για έναν άγνωστο προορισμό για μένα. Έχει αρχίσει να νυχτώνει και ας είναι 5 η ώρα. Ο Ορέστης οδηγάει εδώ και 15 λεπτά και ειναι προσηλωμένος στον δρόμο. Διακρίνω την γνώριμη για μένα φλέβα στο λαιμό του και καταλαβαίνω ότι έχει ακόμα νεύρα. Μετά από λίγο σταματάει το αυτοκίνητο και σε έναν ερημικό δρόμο. Γυρνάει και με κοιτάει στα μάτια. Νιώθω την καρδιά μου έτοιμη να βγει απλά με κοιτάει χωρίς να λέει τίποτα και τότε παίρνω το θάρρος και του λέω.
Κ - Τι με ήθελες?
Το βλέμμα του μαλακώνει και περνάει τα δάχτυλα του ανάμεσα στα μαλλιά του αλλά πάλι δεν μιλάει.
Κ - Θύμωσες επειδή δεν ήρθα να σε χαιρετήσω.
Του λέω και με κοιτάει άγρια.
Ο - Ναι για αυτό θύμωσα. Περνάς από μπροστά μου και ούτε καν να μιλήσεις λες και δεν ήμαστε μαζί.
Κ -Σοβαρά?? Εσύ γιατί δεν μίλησες? Τα περιμένεις όλα από εμένα και άμα δεν κάνω κάτι θυμώνεις δεν πάει έτσι.
Του λέω ειρωνικά .
Ο - Ναι εε τα περιμένω όλα από εσένα? Άμα ήταν έτσι δεν θα σου έστελνα μήνυμα. Αλλά όχι εγώ είμαι ο μαλακας της υπόθεσης .
Κ - Εσύ θύμωσες Όχι εγώ
Ο - Συγνωμη που θύμωσα επειδή η κοπέλα μου περνάει από μπροστά μου λες και είναι καμία ξένη.
Κ - ΟΣΟ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΘΙΟ ΚΟΛΛΗΤΟ ΣΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ .
Ο - ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΣΩΤΉΡΗΣ? ΕΠΕΙΔΗ ΧΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΒΑΛΕΡΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ.
Κ - ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΈΡΘΗΚΕ ΣΚΑΤΑ . ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΒΑΛΕΡΙΑ ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΤΟΥ ? ΑΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΩΡΑ .
Ο - ΓΙΑ ΗΡΈΜΗΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ .
Κ - ΓΙΑ ΠΕΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΦΟΥ ΕΣΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ .
Ο - ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΎΩ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ .
Κ -ΝΑΙ ΕΕΕΕ ΟΤΑΝ ΒΑΖΑΤΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΑ . ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ?
Ο - ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΟΥ ΛΕΣ ? ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΚΟΡΌΙΔΕΥΑ?
Κ - ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΡΕΣΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΜΦΙΒΆΛΛΩ.
Τα μάτια του είχαν πάρει μια σκούρα απόχρωση και είχε γίνει κατακόκκινος έπαιρνε βαθιές ανάσες και κουνούσε το κεφάλι του απογοητευμένος αλλά δεν με νοιάζει καθόλου του είπα αυτό που νιώθω είτε του αρέσει είτε όχι.
Ο - Τελικά δεν με ξέρεις καθόλου. Έκανα τόσα πράγματα για σένα και αυτό είναι το ευχαριστώ σου ?
Με ρωτάει και με κοιτάει με απογοήτευση. Νιώθω τα ματια μου να βουρκώνουν. Δεν ήθελα να τον κάνω να νιώσει έτσι αλλά λογικό δεν είναι να έχω και εγώ τις αμφιβολίες μου ? Νιώθω το βλέμμα του πάνω μου και γυρνάω να τον κοιτάξω με δάκρυα στα μάτια.
Ο - Μάλλον αυτό ήταν. Ίσως πρέπει να συνεχίσουμε σε διαφορετικούς δρόμους.
Μου λέει και γυρνάει το βλέμμα του στο παράθυρο. Τι δηλαδή Αυτό ήταν?Έτσι απλά με χωρίζει?αλλά τι περίμενα του μίλησα σκληρά? Ακούω να βάζει μπροστά το αυτοκίνητο και εγώ σκουπίζω τα μάτια μου. Βάζουμε ζώνη και ξεκινάμε. Γαμωτο γαμωτο δεν ήθελα να καταλήξουμε έτσι τι θέλω και ανοίγω το στόμα μου ?
Ο - Που να σε πάω?
Με ρωτάει χωρίς να με κοιτάει.
Κ - Άφησε με σε έναν κεντρικό θα πάρω ταξί και θα γυρίσω.
Μην τον βάζω σε κόπο. Δεν έχει καμία υποχρέωση να με γυρίσει σπίτι πλέον δεν είμαι η κοπέλα του . Με την σκέψη αυτήν ξανά γεμίζουν τα μάτια μου δάκρυα.
Ο - Κωνσταντίνα δεν έχω όρεξη να ξανά τσακωθω μαζί σου απλά πες μου που θα κοιμηθεις να σε πάω.
Μου λέει νευριασμένα και εκεί που πήγα να μιλήσω μου βγαίνει ένας λυγμός και γυρίζει να με κοιτάξει αλλά εγώ κατεβάζω το κεφάλι μού και σκουπίζω τα μάτια μου . Σταματάει για άλλη μια φορά το αυτοκίνητο αλλά συνεχίζω να μην σηκώνω το κεφάλι μού με πιάνει από το πηγούνι και με κοιτάει στα μάτια.
Ο - Σου έχω πει πόσο γλυκιά είσαι όταν κλαις?
Λέει παιχνιδιάρικα και σκουπίζει τα δάκρυά μου. Πώς γίνεται πριν λίγο να ειναι έτοιμος να σκοτώσει άνθρωπο και τώρα να είναι γλυκός . Τι λέω μου είπε ότι τελειώσαμε και αυτό δεν αλλάζει. Κατεβαίνω από το αμάξι και φεύγω γρήγορα μακριά του ακούω βήμα πίσω μου και πάω να τρέξω αλλά με πιάνει από το χέρι και τραβάει πάνω του.
Ο - Που πας μόνη σου?
Λέει κοντά στα χείλη μου αλλά δεν με φιλάει.
Κ - Άσε με να φύγω πέρασε η ώρα και πρέπει να γυρίσω θα ανησυχήσει η Βαλερια.
Του λέω και πάω να φύγω αλλά με ξανά κολλάει πάνω του .
Ο - Μωρό μου άσε τα πεισματα .
Κ - Δεν κάνω πεισματα εσύ είπες πως ότι είχαμε μάλλον τελείωσε όχι εγώ.
Ο - Ναι αλλά πριν απο αυτο εσύ μου είπες ότι σε έβαλα στοίχημα.
Κ - Άμα μάθαινες ότι μια φίλη μου έβαλε στοίχημα τον κολλητό σου εσένα δεν θα σου πέρναγε η ιδέα ότι ίσως σε έβαλα και εγώ?
Ο - Όχι γιατί εγώ σε εμπιστεύομαι και ξέρω ότι δεν θα έκανες κάτι τέτοιο.
Έχει δίκιο δεν έπρεπε να του πω κάτι τέτοιο.
Κ - Συγνωμη δεν ήθελα να ...
Ο -ςςςςςς δεν φταις μόνο εσύ φταίω και εγώ βλακεία μου που θύμωσα από την αρχή.
Με φιλάει γλυκά βάζω τα χέρια στο λαιμό του και αυτός στην μέση μου φιλιομασταν για πολύ ώρα μέχρι που απομακρύνθηκαμε χωρίς να σπάσουμε την οπτική επαφή.
Ο - Κωνσταντίνα επειδή χώρισαν τα παιδιά δεν σημαίνει κάτι. Εμείς ήμαστε μαζί και δεν θέλω να μαλώνουμε ούτε να αμφιβάλλεις για την αγάπη μου .
Μου λέει και με κλείνει στην αγκαλιά του .
Κ - Έχεις δίκιο εσύ κάθε φορά μου δειχνεις την αγάπη σου και εγώ το μόνο που κάνω είναι να σε νευριάζω και να μαλώνουμε.
Του λέω και κάνω ένα βήμα πίσω.
Ο - Μμμμ Όχι δεν κάνεις μόνο αυτό κάνεις και άλλα πράγματα πολύ σωστά και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να τα ξανά κάνουμε.
Μου λέει πονηρά και με πλησιάζει. Εντάξει τώρα βεβαιώθηκα ότι του πέρασαν τα νεύρα και γύρισε ο παλιος καλός Ορέστης κρίμα όμως που θα του το χαλάσω.
Κ - Μμμμ Ναι όσο για αυτό δεν γίνεται.
Με κοιτάει με απορία και εγώ χαμογελώ αθώα.
Κ - Ναι εεεε ξέρεις έχω περίοδο.
Του λέω και νιώθω τα μάγουλα μου να καίνε. Σίγουρα έχω γίνει πατζαρι.
Ο - Έλα ρε μωρό μου και δεν μου το έλεγες από την αρχή θα προγραματιζαμε να μαλώσουμε όταν θα είχε τελειώσει.
Κ - Τι?? Πας καλά μωρέ τι λες ?
Ο - Αφού ξέρεις ότι μετά από έναν τσακωμο κάνουμε καλύτερο σεξ .
Λέει πονηρά και φιλάει τον λαιμό μου.
Κ - Μμμμ Ναι το ξέρω. Αλλά τώρα ότι έγινε έγινε. Πάμε να φύγουμε τώρα? Έχω αφήσει τόσες ώρες την Βαλερια μόνη της .
Ο - Μην ανησυχείς δεν είναι μόνη της είπα στην Ευαγγελία να πάει γιατί νομιζα ότι θα αργουσαμε περισσότερο αλλά εσύ είχες άλλα σχέδια.
Κ - Έλα ρε μωρό μου μην κάνεις έτσι.
Ο - Ναι και μην κάνω έτσι αλλά τώρα εγώ θα πάω να κάνω κρύο μπάνιο όχι εσύ.
Κ -Έλα παραπονιαρη πάμε.
Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και ξεκινάμε. Μετά από 20 λεπτά φτάνουμε έξω από το σπίτι της Βαλεριας.
Κ - Γεια σου αγαπη.
Τον φιλάω στο μάγουλο και πάω να ανοίξω το αυτοκίνητο αλλά με τραβάει και με φιλάει στο στόμα.
Ο - Και έκανα όνειρα να σε παίρνω στα πίσω καθίσματα.
Λέει και τον χτυπάω απλά στο σβέρκο.
Ο - Αυτό θα το πληρώσεις.
Κ - Ανυπομονώ. Άντε τσαο .
Ο - Ναι ναι τσαο τώρα. Γεια σου .
Βγαίνω από το αυτοκίνητο και περιμένω χτυπάω το κουδούνι μετά από λίγο μου ανοίγει η μαμά της Βαλεριας.
Κ.Δ - Καλώς την .
Κ - Γεια σας και πάλι. Τα κορίτσια?
Κ.Δ - Πάνω είναι σε περιμένουν.
Ανεβαίνω τρέχοντας τις σκάλες και μπαίνω φουριοζα στο δωμάτιο της Βαλεριας.
Ε - Καλώς την να την πέρδικα.
Β - Άντε ρε κορίτσι μου είπες δεν θα αργήσετε και λείπεις 3 ώρες.
Κ - Ναι δεν φταίω εγώ.
Ε - για πες τι έγινε ?
Κ - Τι να έγινε σκοτωθηκαμε.
Αρχίζω να τους λέω από την αρχή τι έγινε και μόλις τελείωσα και οι δυο με μουτζωσαν. Τι καλές φίλες που έχω όμως η άτιμη.
Β - Τι να σου πω ρε κοπέλα μου είσαι χαζή.
Ε - Καλά σου λέει. Ο ξάδελφος μου πρέπει να είναι πολύ ερωτευμένος μαζί σου για να το αφήσει έτσι απλά αυτό που του είπες για το στοίχημα.
Κ - Μην σε κάνετε και εσείς έτσι νιώθω που νιώθω είδη άσχημα.
Β - Καλά καλά σταματάμε.
Ε -Κορίτσια εγώ σας αφήνω γιατί πρέπει να κάνω και μια εργασία για την σχολή και δεν ξερω αν θα προλάβω.
Κ - Καλά αγάπη φιλιά.
Β -Τσάο.
Φεύγει η Ευαγγελία και μένουμε πάλι μόνες μας μιλούσαμε γενικά μετά ήρθε και η Νεφέλη κάναμε όλο βλακείες μέχρι που ήρθε πάνω η μαμά της Βαλεριας νομίζοντας ότι πάθαμε τίποτα. Κατα τις 3 μας πήρε ο ύπνος και τις τρεις στο κρεβατι της Βαλεριας.

~^~^~
We are back💥

Το ξέρω ότι αργήσαμε λίγο να ανεβάσουμε το δεύτερο βιβλίο αλλά κάναμε ένα διάλειμμα μόλις τελειώσαμε με το πρώτο και μετά ήθελε λίγη προετοιμασία για να ανέβει το πρώτο κεφάλαιο...😁

Πως σας φάνηκε;;Είχαμε άγριο τσακωμό ανάμεσα στην Κωνσταντίνα και τον Ορέστη αλλά ευτυχώς τα ξαναβρήκαν.Δεν θα αντέχαμε απανωτο χωρισμό😏

Εσείς πως είστε;;❤️

Θα τα πούμε στο επόμενο παρτ.Φιλάκια💋💋

Ότι ονειρευόμουν 2...Where stories live. Discover now