Cʜᴏᴜ Tᴢᴜʏᴜ:
-Sɪᴍ Mɪɴᴀʀɪ!ᴇ́ ᴄʟᴀʀᴏ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴏssᴏ...Tᴀ́ ʙᴏᴍ,ʙᴇɪᴊᴏ!-ᴅᴇsʟɪɢᴏ ᴏ ᴀᴘᴀʀᴇʟʜᴏ ᴀᴘᴏ́s ʀᴇᴄᴇʙᴇʀ ᴜᴍ ᴄᴏɴᴠɪᴛᴇ ᴅᴇ Mɪɴᴀ,ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴄᴀsᴏ ᴇ́,ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀsᴀ.
-Tᴀ́ ᴛᴏᴅᴀ ғᴇʟɪᴢ ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ?-Jɪʜʏᴏ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴀᴏ ᴍᴇ ᴠᴇʀ sᴏʀʀɪᴅᴇɴᴛᴇ.
-Mɪɴᴀ ᴍᴇ ᴄʜᴀᴍᴏᴜ ᴘʀᴀ ᴅᴏʀᴍɪʀ ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇʟᴀ!-Fᴀʟᴏ ᴇᴍᴘᴏʟɢᴀᴅᴀ,ᴇ Jɪʜʏᴏ sᴏʀʀɪ ᴍᴀʟɪᴄɪᴏsᴀ-NEM VEM!-ᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴏ ʀɪʀ.
-sᴏ́ ᴅɪɢᴏ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ,ᴘʟᴏᴄ ᴘʟᴏᴄ-Dɪssᴇ ʀɪɴᴅᴏ ᴇ ᴇᴜ ʀᴇᴠɪʀᴇɪ ᴏs ᴏʟʜᴏs ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀ́ʀɪᴏ-ᴍᴀs,ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ ʜᴏᴊᴇ?-Assᴇɴᴛɪ ᴇ ᴇʟᴀ ᴛᴏᴍᴏᴜ ᴜᴍᴀ ғᴇɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴛʀɪsᴛᴇ.
-O ϙᴜᴇ ғᴏɪ?-A ᴏʟʜᴏ.
-É ϙᴜᴇ ʜᴏᴊᴇ,ᴀs ᴍᴇɴɪɴᴀs ᴠɪʀᴀ̃ᴏ ᴘʀᴀ ᴄᴀ́ ʜᴏᴊᴇ,ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ɪᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍᴀ ғᴇsᴛᴀ ᴅᴏ ᴘɪᴊᴀᴍᴀ-Tᴏᴄᴏ ɴᴏ sᴇᴜ ᴏᴍʙʀᴏ.
-Eᴜ ᴘᴏssᴏ ᴄʜᴀᴍᴀʀ ᴀ Mɪɴᴀ ᴇ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴘʀᴀ ᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇʟᴀ,ᴏ ϙᴜᴇ ᴀᴄʜᴀ?-A ᴍᴀɪs ᴠᴇʟʜᴀ sᴏʀʀɪᴜ ᴇ ᴇᴜ ғɪᴢ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ.
- Bᴏᴀ ɪᴅᴇɪᴀ!-Sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏᴜ ᴅᴀ ᴄᴀᴍᴀ-Vᴀᴍᴏs ғᴀᴢᴇʀ ᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ғᴇsᴛᴀ ᴅᴏ ᴘɪᴊᴀᴍᴀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs!-Cᴏʟᴏᴄᴏᴜ ᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ɴᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴘᴏsᴇ ᴅᴇ sᴜᴘᴇʀ ʜᴇʀᴏɪ́ɴᴀ,ɴᴇɢᴜᴇɪ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.
Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ:
-ᴊᴀ́ ᴘᴇɢᴏᴜ sᴜᴀs ᴄᴏɪsᴀs?-ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀᴠᴀ,ᴀssᴇɴᴛɪ ᴀᴘᴏɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍᴀ ᴍᴏᴄʜɪʟᴀ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɴᴏ sᴏғᴀ́.
-Tᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ,ᴘᴏᴅᴇ ɪʀ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ!-Mᴇ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴜᴍ ʙᴇɪᴊᴏ ɴᴀ ᴛᴇsᴛᴀ ᴇ ᴇᴜ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴇɢᴜᴇɪ ᴀ ᴍᴏᴄʜɪʟᴀ,ɪɴᴅᴏ ᴀᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴅᴇ Mᴏᴍᴏ ʟᴀ́ ғᴏʀᴀ.
-Oɪ ᴘᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍ ᴏᴠᴏ!-Fɪᴢᴇᴍᴏs ᴜᴍ ʜɪɢʜ-ғɪᴠᴇ,ᴄᴏᴍᴇᴄᴇɪ ᴀ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇ Jɪʜʏᴏ,sᴇɴᴅᴏ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴘᴏʀ Mᴏᴍᴏ.
-Jɪʜʏᴏ ᴍᴇ ᴅɪssᴇ ϙᴜᴇ Tᴢᴜʏᴜ ᴄʜᴀᴍᴏᴜ ᴀ Mɪɴᴀ-Fᴀʟᴇɪ,ᴇ ᴠɪ Mᴏᴍᴏ sᴏʀʀɪʀ ᴍᴀʟɪᴄɪᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ
-Tᴀ́ ᴄᴏᴍ ᴄɪᴜ́ᴍᴇs sᴏ́ ᴘᴏʀϙᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇ́ ɴᴀᴍᴏʀᴀᴅɪɴʜᴀ ᴅᴀ Tᴢᴜʏᴜ?-ʀɪᴜ ᴇ ᴇᴜ ʟʜᴇ ᴅᴇɪ ᴜᴍ ᴛᴀᴘᴀ ᴅᴇ ʟᴇᴠᴇ.
-Sᴜᴀ ɪᴅɪᴏᴛᴀ!-Cᴏᴍᴇᴄᴇɪ ᴀ ᴄᴏʀʀᴇʀ,ᴀᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏʀʀᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ,ᴍᴀs ғᴏɪ ɴᴀ ᴛᴇɴᴛᴀᴛɪᴠᴀ ᴅᴇ ᴅᴇɪxᴀʀ Mᴏᴍᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s.
-Vᴏʟᴛᴀ ᴀϙᴜɪ Sᴀɴᴀ!-ᴍᴇ sᴇɢᴜɪᴜ ᴇ ᴇᴜ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇɪ ɴᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴠᴇʟᴏᴄɪᴅᴀᴅᴇ,ᴀᴛᴇ́ ϙᴜᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴇsʙᴀʀʀᴀ ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ᴇ ᴇᴜ ᴄᴀɪᴏ ᴅᴇ ᴄᴀʀᴀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ-IIIIIH OTÁRIA!-Gᴀʀɢᴀʟʜᴏᴜ ᴇ ᴇᴜ ʟʜᴇ ᴅᴇɪ ᴏ ᴅᴇᴅᴏ ᴅᴏ ᴍᴇɪᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴀɴɢᴇʀ ᴏʀ ᴘᴀssɪᴏɴ?--Sᴀᴛᴢᴜ♡
FanfictionMɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ,ᴇssᴇ ɴᴏᴍᴇ,ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ ᴘᴇʟᴏs ᴇsᴛᴜᴅᴀɴᴛᴇs ᴅᴀϙᴜᴇʟᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,ᴏs ᴍᴏᴛɪᴠᴏs?ʙᴏᴍ,ᴅɪɢᴀᴍᴏs ϙᴜᴇ Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ,ᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍᴀ ᴄᴇʀᴛᴀ ғᴀᴍᴀ ᴅᴇ ᴘᴇɢᴀᴅᴏʀᴀ,ᴇ ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅɪssᴏ,ᴇʀᴀ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ,ᴏᴜ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴛᴇʀᴍᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍᴀ ʙᴀɢᴜɴᴄᴇɪʀᴀ,ᴀʀʀᴏɢᴀɴᴛᴇ ᴇ ᴍɪᴍᴀᴅᴀ. Aᴛᴇ́ ᴄᴏɴʜᴇᴄ...