''You promised me?'' sa jag i en förskräckt röst.
En mörkhårig tjej i bh och trosor satt i hans knä och han njöt av det.
Han brydde sig inte ett skit om mig.''You didnt want to fuck me so i took a better one instead'' sa han och kollade på mig.
Hans ögon var kolsvarta,det fanns inget där. Inga känslor överhuvudtaget detta var inte Harry.Jag kände mina tårar komma våldsammare och våldsammare ut ur mina ögon och jag brydde mig inte ett skit.
Jag ville iväg. Jag ville hem.Utan att ge honom en sista blick så sprang jag.
Jag sprang så fort jag bara kunde i mina högklackade skor.
Mina ben blev svagare och svagare och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.Jag tog upp min mobil och ringde en taxi som kom efter cirka 10 min.
När vi kommit hem till Anne så bad jag taxi chauffören att vänta utanför. När jag ryckt upp dörren till Annes hus så var det kolsvart så jag tog av mig skorna och sprang upp på rummet eftersom att hon låg säkert och sov.
Jag slängde i alla mina saker i väskan och bytte om till ett par stretchiga jeans och en hood.''Drive me to London please'' sa jag till taxichauffören efter att han hjälpt mig med att lasta in mina grejer i taxin.
***** Harry's pov*****
''Gett of me'' did i say to the whore who sat on me.''Well you just payed me to do an lap dance'' answerd she back.
She made me sick.
I hurried up from where i was seated and the girl did only snap something behind my back.Where is Sara?
I picked up my phone to call her but i only got to her voicemail.
''Harry why are you so rude to that whore'' said johan to me who came up from behind and also drunk as hell.
''Well i've got a girlfriend'' answered i just back shortly.
'' i dont think she wants to be your girlfriend anymore since you told her that the whore was better beacuse she wanted to fuck you'' said johan with a smirk on his face.
Wait.what?
What the fuck have i done?
He is lieing he must be!''You are such a lier!'' I was pissed actully beyond pissed.
''No i gave you a drink and i guess it was to much for you''
Answered he back and i my heart instantly dropped.I know he is right i cant handle alcohol.
I need to get home now!!******* Sara's pov*****
Så jävla skönt att vara hemma tänkte jag medans jag slet upp ytterdörren i tårar.
Mina händer skakade och jag kunde inte få ut bilden när den där tjejen satt i hans knä och smekte honom.''Hello? Sara?'' avbröt mig Luke. Juste dom var ju här.
Luke såg mina tårar och ropade på Josefine som kom utspringandes från vardagsrummet.
''What happend?'' frågade hon mig oroad.
Jag orkade inte svara jag ville inte leva. Jag ville dö.''I hate him'' sa jag och det var det enda jag kunde få ut ur min torra mun.
''Harry?'' Frågade dom mig på samma gång och kollade förvirrat på mig.
''what did he do?'' Frågade Luke mig kort efter.Jag föll ihop, mina ben orkade inte bära mig längre.
''Come here'' sa luke och lyfte upp mig och la mig i min säng.
''I let you guys be alone for a moment'' sa han kort där efter och kollade på hans fru.mEfter att Luke lämnat rummet så så gav Josefine mig en stor kram. ''Om du inte vill prata om det så är det lugnt men du vet att jag alltid lyssnar'' sa hon och kollade mig rätt in i ögonen.
''Han...'' Jag kunde knappt få fram orden för jag kunde knappt fatta det själv.
''Han var otrogen'' jag kollade på Josefine som såg rasande ut''HAN GJORDE VAD?'' Sa hon så högt att hon nästan skrek.
Mima ögon rann och allt kändes skit.
Jag blundade ögonen för att få bort bilden ut ur mitt huvudet men jag somnade.******* 12 dagar senare****
''Hey,how's it going?'' frågade Niall mig som stoppade in sitt huvud genom dörren.''Im fine'' i lied.
''Me and Rosie are going to grab something to eat, ypu want something?'' frågade han mig med ett leende.
''No thank you'' svarade jag och log tillbaka.
''We're back soon'' sa han och stängde dörren.
Det har gått 12 jävla långa dagar. Jag är inte längre ledsen över vad som hände för jag är förbannad eller till och med mera än förbannad.
Dag 1 låg jag bara i sängen och grät, det var omöjligt att stoppa tårarna. Han ringde inte en ända gång.
Dag 2 grät jag och fick i mig lite mat. Jag hade självmordstankar men jag kunde bara inte ta livet av mig. Luke och josefine åkte till ett hotel där Luke och dom andra killarna i
5 seconds of summer skulle sova. Rosie och Niall fick veta vad som hade hänt och kom genast hem för att ta hand om mig.Dag 3 Rosie och Niall försökte att få mig att gå upp ur sängen men jag vägrade. Jag hade ingen lust och mina ben orkade inte röra en ända muskel.
Josefine ringde mig 24/7 för att kolla till mig jag ljög och sa att jag bara blir bättre och bättre. Min mobil darrade hela tiden av nya sms från Harry och även telefon samtal vilket gjorde mig galen.Dag 4 kom alla killar från 1D och kollade till mig och försökte intala mig att Harry inte klarar av alkohol men det har jag ju aldrig hört innan eller?
Harry fortsatte och ringa och spela in meddelanden på mobil som jag tillbringade min dag till att lyssna på. Men tillslut slängde jag mobilen i väggen.Dag 5 jag grät lite mindre.
Men mina tårar kunde ändå vara så många att dom kunde fylla tio badkar. Rosie och Niall fick i mig lite mat. Och allt annat var som vanligt jag bara låg i sängen och var depremerad.Dag 6 beställde jag en ny mobil och bytte nummer.
Jag reste mig ur sängen två gånger för att äta mat vilket var stora framsteg.
Hur fan kan det ens finnas mera tårar i min kropp? Jag hade gråtit konstant i 6 dagar i rad.Dag 7 jag var ledsen som fan!
Harry kom och knackade på när jag var hemma själv men jag vägrade att öppna.
Han lämnade en lapp som jag ens inte la energi till att läsa.Dag 8 jag hade kommit tillbaka på spåret igen lite mera än innan iallafall men jag var långt ifrån okej.
Jag hade börjat tröst äta och kolla på The Notebook.
Jag ville hitta honom och slå till honom.Dag 9 jag hade äntligen slutat gråta men istället för att gråta så hade jag börjat äta.
Jag ville hem till Sverige men jag kunde inte få mig själv till att åka dit!Dag 10 hur glömmer man någon som man älskar mer än sina andetag?
Jag ville ha honom.
Men jag var sårad !
Jag hatade honom men älskade honom på samma gång.
Jag hade äntligen börjat äta normalt igen och även mött upp med Josefine som berättade att hon var gravid. Jag var så glad för hennes skull!Dag 11 jag var så jävla arg.
Jag ville bränna ner hans lägenhet. Jag ville kolla honom rätt in i ögonen så att han såg vilken smärta jag var i.
Jag satte mig i bilen och när jag kommit in till hans infart så kunde jag inte gå ut ur bilen.
Allt föll ihop och jag grät som aldrig förr.Dag 12 / idag.
Fuck him!Allt var en jävla röra!
Jag satte mig i vardagsrummet och gjorde mig en skål med nudlar då Rosie och Niall kom in klampande.
''Look who's up!'' Sa Rosie och rusade upp till mig och gav mig en kram.
''Still mad?'' Frågade Niall mig
''Beyond mad i'm pissed. I mean everything is a big mess.
He promised me alot of things
But all is just broken promises now... I hate him.'' Sa jag och gick in på rummet och bytte om.Nu jävlar ska mina minnen försvinna.
I promise you!
YOU ARE READING
Pretty Lies.
Fanfiction~Svensk och Engelsk~ "It's beacuse i dont have you that i wont lose you"