Čudakinje

28 11 0
                                    


Imam vam ja jednu frendicu s kojom se sad baš puno dopisujem od kad je online škola započela. I onda smo nas dvije igrale jednu igricu s mojim bratom i cijelo vrijeme smo ga nazivale pacovom. sljedeći dan ona je nas dvije prozvala marsovcima. I došlo je do toga da smo smislile tajni marsovski jezik i sad zezamo drugu našu frendicu koja ništa ne razumije. I ona je zaluđena s BTS-ima tako da je dosadna ko sam vrag s njihovim pjesmama hahaha. 

I onda jučer je došla moja sestrična k meni obučena u srednovjekovnu zelenu haljinu s petsto slojeva. Izgledala je kao neki robot. a sam si odlučila obući bakin crveni ogrtač s nekim motivima po sebi koji podsjeća na one japanske haljine. Pa smo se onda glupirale pred svima. Stavila sam si bratov spiderman remen oko pojasa i glumila sam spidermana. Ozbiljno me brat pitao jesam li na drogama. Vrlo lijepo.

I prošli tjedan sam si cijelu sobu ukrasila žaruljicama. Izgleda čarobnoo. Čudim se sama sebi kako nisam pala s tavana dolje kad sam ih uzimala. Jedne male zlatne žaruljice sam zaljepila na prozorsko staklo... Baš profesionalno. 

Onda danas mi je brat upao u sobu i počeo se bacati po krevetu i pale su daske od kreveta. Pa ih je trebao slagati a nakon toga dobio je par udarca od mene. Ništa novo.

Znam da su nastavci kratki... Ali ništa posebno se još ne događa u mom životu. Tako da pozdrav, odjavljujem see xoxo

Stupid meWhere stories live. Discover now