Η Αναστασία συνέχισε να κλαίει μέχρι το επόμενο πρωί κι η Ειρήνη στεκόταν στο πλευρό της.
Το πρωί,η Ειρήνη της έκανε μια πρόταση.
-Ειρήνη:Παρ'τον ένα τηλέφωνο να μιλήσετε. Σήμερα θα φύγουμε κιόλας. Πρέπει να τα βρείτε. Εντάξει,οκ,το κάνατε,αλλά ήσασταν κι οι δυο μεθυσμένοι. Δε φταίει κανένας σας!της είπε κι η Αναστασία ακούγοντας την,τηλεφώνησε στον Στέφανο,ο οποίος βρισκόταν με τον Γιάννη σε ένα ξενοδοχείο,στο οποίο πήγαν μετά από μια πολύωρη συζήτηση στο δασάκι κοντά στο σπίτι της Αναστασίας.
-Στέφανος:Ναι;
-Αναστασία:Καλημέρα,Στέφανε,πριν φύγεις θέλω να μιλήσουμε.
-Στέφανος:Κι εγώ ήθελα,αλλά δεν ήξερα αν έπρεπε να σε πάρω.
-Αναστασία:Ελάτε από το σπίτι. Η Ειρήνη κι ο Γιάννης θα πάνε μια βόλτα κι εμείς θα μιλήσουμε.
-Στέφανος:Εντάξει. Ετοιμαζόμαστε κι ερχόμαστε!της είπε και το έκλεισαν.
Ο Στεφανος,αφού ενημέρωσε και τον Γιάννη,ετοιμάστηκαν και πήγαν στο σπίτι της.
Η Ειρήνη τους άνοιξε. Πήρε τον Γιάννη κι έφυγαν,ενώ ο Στέφανος μπήκε μέσα διστακτικά.
-Στέφανος:Τι κάνεις;
-Αναστασία:Καλά είμαι,Στέφανε. Προσπάθησα να θυμηθώ κάτι από εκείνο το βράδυ. Το μόνο που κατάφερα να θυμηθώ είναι η στιγμή που ήρθες. Ήρθες,σου άνοιξα την πόρτα κι άρχισες να με φιλάς.
-Στέφανος:Συγγνώμη,Αναστασία. Ήταν όλα λάθος. Το ξέρω. Μέθυσα και δεν ήξερα τι έκανα.
-Αναστασία:Λένε πως όταν μεθας,κανεις αυτά που δεν μπορείς να κάνεις νηφάλιος.
-Στέφανος:Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Άλλωστε γιατί να ήθελα να πάω με την κολλητή μου;
-Αναστασία:Δεν το έκανες μόνος σου,Στέφανε. Δε νομίζω να με πιεσες.
-Στέφανος:Τι μου λες με αυτο; Ότι εσύ ήθελες;
-Αναστασία:Όχι,φυσικά κι όχι!του λέει και κατεβάζει το κεφάλι. Τότε ο Στέφανος την πλησιάζει και της πιάνει το σαγόνι.
-Στεφανος:Πες το μου,κοιτώντας με στα μάτια!της λέει και της σηκώνει το κεφάλι.
-Αναστασία:Όχι,φυσ.......!πήγε να πει,αλλά ο Στέφανος μην μπορώντας να αντισταθεί,πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό της και τη φιλησε.
-Αναστασία:Γιατι το έκανες αυτο; τον ρώτησε όταν σταμάτησαν το φιλί τους.
-Στέφανος:Όταν είσαι μεθυσμένος μπορεί να μη συνειδητοποιείς τι κάνεις,όταν όμως είσαι νηφάλιος έχεις πλήρη επίγνωση των πράξεων σου!της είπε μόνο κι έφυγε.
BINABASA MO ANG
Φίλοι.....;
RomanceΦίλοι....φιλία.....σημαντικές λέξεις. Ήταν σημαντικές και για την Αναστασία και για τον Στέφανο. Ένιωθαν ο ένας τον άλλο φίλο ή τουλάχιστον έτσι πίστευαν. Οι γύρω τους είχαν άλλη άποψη.