15.rész

1.2K 26 0
                                    

Elisa szemszöge 💕

A repülőn ülünk Reginaval. A szívem úgy dobog mintha kiakarna ugrani a helyéről. Johanna hívását várom, hogy elmondja Tyler megengedi-e, hogy nála aludjunk. Túl hirtelen döntöttünk az utazás mellett és ezért kevés esélyt látok arra, hogy Tyler vendégül lát bár amúgy se látnék rá sok esélyt.
-Nyugi már simán megoldjuk.
-Nem csak amiatt izgulok, hogy nehogy lebukjunk...
-Még korai lenne ezen aggódnod. Próbálj meg pihenni. Chill girl.
-Te könnyen beszélsz. Ha bele is megy, hogy oldjuk meg, hogy megszerezzük a haját?
-Megszerezni egyszerű lesz, nehezebb akkor lesz ha nem megy bele, hogy a kérójába legyünk.
A telefonom jelez és Johanna nevét jelzi ki. Gombócot érzek a torkomba.
-Ha-Halló?
-Szervusz Elisa. Jó hírem van. Tyler szívesen fogad titeket, sőt még ki is megy elétek a reptérre.
-Komolyan?-alig hiszek a fülemnek.
-Igen. Megadom a számát arra kér hívd fel ha megérkeztetek.
-Oké... És köszi Johanna.
-Ugyan örülök, hogy kicsit együtt lesztek.....Mármint jó ha megismered hiszen lehet egyszer a sógorod lesz. -mondja idegesen én meg nyelek egy nagyot.
-Igeen hát köszi még egyszer.
-Puszillak érezzétek jól magatokat.
-Köszi.
Regina érdeklődve és türelmetlenül néz rám, a kezemet rázza, mert nem tudok megszólalni.
-Mond már!
-Szóval Tyler nem csak, hogy elszállásol minket de kis is jön elénk a reptérre.
-Hát ez könnyen ment. Miért nem örülsz?
-Mert Johanna feltűnően örül, hogy együtt töltök vele egy kis időt.
-Jelenthet ez bármit például, örül, hogy az anti-szoc fia végre kimozdul otthonról.
-Lehet.....

Leszállt a gép én pedig a telómat szorongatom. Már rég beírtam Tyler számát mindössze egy gombot kellene megnyomni mégis habozok.
-Tudod ha csak nézed nem fog tárcsázni az a teló. -nevet Regina.
-Örülök, hogy ilyen jó kedved van. -mondom gúnyosan. Nagy levegőt veszek és a fülemhez tartom a telóm.
-Halló? -szól bele egy ismerős férfi hang. Apáéra emlékeztet de lehet csak beképzelem...
-Szia Tyler Elisa vagyok....Elisa Keller.
-Emlékszem rád. -nevet a vonal túlsó oldalán.
-Ööö megérkeztünk anyukád mondta, hogy hívjalak.
-Oké ott várok ahol a bőröndöket lehet elhozni.
-Oksi.
Kezem lábam remeg és Regina keze után kapok.
-Próbálj meg minél lazábban viselkedni.
-Ezt én akartam mondani neked. Úgy nézel ki, mint egy óvodás, akit rajtakaptak, hogy beszart a nadrágba. Ha nem próbálod meg leplezni, mennyire izgulsz akár el is mondhatod a tervet Tylernek.
-Jól van na..... Igyekszem.

Tyler zsebre dugott kézzel várt minket. Tekintetét rám szegezi és elgondolkodva mér végig, amitől kényelmetlenül érzem magam.
-Üdv Seattle-ben.-mondja és halványan elmosolyodik.
-Köszönjük. -mondom. -Tudom kicsit váratlanul ért, hogy jövünk.
-Semmi tervem nem volt szóval nem gond. James nem bánta?
-Nem. -mosolygok idegesen. -Ő itt a barátnőm Regina Smith. Miatta vagyunk most itt. Szeretnénk pár fotót készíteni a városról. A cikket is itt készítené el szóval hosszabb ideig leszünk itt. Ha zavarunk kérlek szólj nem szeretnénk útban lenni.
-Nem zavartok. Örülök ha tudok segíteni.

Tyler legalább ugyanolyan jól vezet mint James. Olyan furcsa a szitu, hogy csak nézek ki az ablakon és a hajammat pödröm. Kínos ez a csönd és a fejembe próbálok valami témát kitalálni de megelőz.
-Ne érezd magad kellemetlenül Eli.
Meglepődve nézek rá, ő pedig zavarba jön. Elinek csak a családtagok és a barátok hívnak és furcsa ezt az ő szájából hallani de nem zavar.
-Ne haragudj....
-Nem zavar nyugodtan hívhatsz Elinek.
Elmosolyodik és beletúr a hajába, mint ahogy James szokott mikor ideges.
-Mesélj mióta érdekel a fotózás?
-Gyerekkorom óta nagyon érdekelt. Apa régi fényképezőjét sokszor elcsentem és játszottam vele. -mosolygok de hirtelen beleharapok a számba és Tylerre nézek. Megváltozik az arckifejezése és fájdalmat látok a szemébe.
-Apukád is fotós?
-Neem, ő asztalos volt régen. Most mérnökként dolgozik.
-Értem.
Nem tűnik meglepettnek, amit nem értek.
-Mit ennétek vacsira?
-Nem vagyunk válogatosak.-mondja Regi.
-Meleg szenya?
-Tökéletes.
-Kell még pár hozzávaló például barbecue szósz, szóval ha nem baj beugrunk a boltba.
-Okés nem gond.

Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now