Ako niste znali, ja obožavam igrati igrice. Na mobu sam imala sigurno preko dvadeset njih. Igram roblox, fortine, minecraft, fifu... šta god mi date. Sad sam cijelo vrijeme igrala roblox i zezala ljude. Prezabavno. Znate one igrice gdje ima puno malih curica kao adopt me, royale high i te stvari. Obukla sam se kao ninja i krenula im biti dosadna. To ja radim umjesto škole... Ali dobro, sutra mi odlazi laptop pa će mi onda biti vrijeme za školu.
I prošlo ljeto smo ja, moja dva brata i dva bratića napravili turnir u fifi, tko izgubi jede limun. Stvarno zanimljivo.
Nego, nedavno sam instalirala Brawl Stars jer mi ga svi bratići igraju, pa reko da i ja probam. A i puno ljudi mi je predložilo da to igram. Mogu reći da sam zadovoljna igricom, a pogotovo što se možeš dopisivati s ljudima. Upoznala sam neke super dečke iz Splita. Baš su zakon. A, naravno ima i puno male djece pa mi se mama smijala dok sam rekla da igram s malom djecom. Umjesto da ispituje što je to i zašto se dopisujem s nepoznatim ljudima, ona mi se smije. Jako normalno. A tako je bilo i za fortnite.
Nego, ne znam kad će novi dio izaći. Vjerojatno kad uhvatim mamin laptop, a nje ne bude doma. Do tad, pišite što vas zanima i sljedeći put odgovaram na pitanja. Pitanja ne trebaju biti povezana sa zdravim ljudskim umom da se razumijemo. xoxo <3
YOU ARE READING
Stupid me
RandomjAo CaO! Al stvarno, nezz sta da tu napišem. Ovo je neki random. Ako se odlučite na čitanje... Ne odgovaram za posljedice. :D