A hányáscsillapító nagyjából lenyugtatta a gyomromat, így bevállaltam azt, hogy menjünk el reggelizni. Finn tájékoztatott róla, hogy az apartmanja közelében sajnos nincs Starbucks (legalábbis olyan amit gyalog el lehet érni) és mivel azért annyira nem állok meg a lábamon (egyenlőre még nem) hogy kocsiba szálljak, ezért egy gyalog is megközelíthető reggeliző helyre esett a választásunk.
-Sophie, tudsz várni egy percet? El kell intéznem egy telefont - ja, igen. Elvállaltam a szerepet, és Finn most fogja közölni a rendezővel. Így hivatásodan is Los Angelesben ragadtam. Csak azt kell még kitalálnom, hogy Evynek és anyának, hogyan mondjam el. Felvettem a cipőm, és odaálltam az előszobába, hogy mihamarabb elindulhassunk. Őszintén szólva, nem értem a gyomrom hangulatingadozásait. Egyik pillanatban mindent ki akar adni magából, aztán meg éhes lesz. Remélem a hányinger kis idő múlva elmúlik, és akkor eltekinthetek ettől a másnaposság mizériától. Jeej.
-Na, lebeszéltem Jakkel, hogy bemegyünk a stúdióba, ahol lecsekkol téged.
-Stúdióba? Lecsekkol? Mi van?
-Nem úgy. Azt amúgy se hagynám. Leellenőrzi a képességeidet. Ez még szarabbul hangzott ugye? Mindegy. Egyébként elmondtam neki, hogy melyik egyetemen végeztél, és tökre bezsongott, hogy te biztosan egy színésztehetség vagy. A stúdió, pedig egy kiadó épülete. Jaké az egész, és ne izgulj. Amíg én ott vagyok, semmi sem sülhet el rosszul! - Erre akaratlanul is, de felnevettem. Amikor elráncibált a közönség találkozóra full részére ittam magam. És ez csak tegnap volt. Meg egyébként másnapos vagyok, bár már nem annyira dúrván, de az vagyok. Így fennáll a veszélye annak, hogy azelőtt a Jake előtt valami baromságot mondok.
-Na, indulhatunk, az a helyzet hogy éhen halok. Mellesleg Jakehez kábé olyan délre kell odaérnünk. Most pedig csak fél tíz lesz. Van időnk.
-Finn!
-Mi az?
-Ruha kell!
-Mi van?
-Nézz rám! Egy piros bikini felsőt viselek! Nem mehetek úgy oda, mint egy vidéki kurva!
-Adjak egy pólót?
-Finn! Hízelgő ajánlat, de nekem egy női pólót kell vennem! Ahh és alig van nálam pénz! A strandra készültem, nem a plázába!
-Sophie! Nyugi. Veszek neked egy pólót. Ne pánikolj. Sok ilyesmi bolt van a közelben. Biztos találunk valamit. Meg egyébként megígértem neked egy pulcsit is.
-De a fogadás elvesztettem.
-Technikailag már megcsókoltalak, és a barátnőm lettél. Szóval már mindegy.
-A barátnőd vagyok?
-Igen. Vagy nem? Basszus.
-De, nyugi, csak ezt így sose mondtad, és nem tudtam hogy hanyadán állunk.
-Igen, a barátnőm vagy.
-Oké, akkor leszögezek valamit. Én nem az a fajta lány vagyok, akinek minden nap méregdrága ajándékot kell venned. Ha most veszel nekem egy pólót, akkor majd visszafizetem az árát. Ennyi. Téma lezárva. Menjünk.A reggeliző hely hangula nagyon kellemes, és barátságos volt. De lehet csak azért éreztem így, mert mióta Finn kijelentette, hogy a barátnője vagyok, nem tudom levakarni az idióta vigyort a képemről. Finnel kerestünk egy boxot, és megrendeltük a reggelinket. Én vaníliás shaket kértem, valamint gofrit gyümölccsel és csokiöntettel. Finn csokis shaket kért, és amerikai palacsintát juharsziruppal.
-Na,kíváncsi vagy, hogy miket csináltál részegen? - Szegezte nekem a kérdést.
-Kíváncsinak kíváncsi vagyok, de nem tudom hogy akarom-e hallani - nevettem el magam. - Na mondjad!
-Sajna az elejéről lemaradtam, pedig szívesen megnéztem volna, hogy a két szandálod miért volt a terem két ellentétes végében - már most mind a ketten fuldokoltunk a röhögéstől. -Aztán rózsaszín unikornison lovagoltál - ezen megint felröhögtünk- engem pedig összekevertek valakivel, pontosabban egy lány összekevertek az exével, és ezért velem ordibált. Szerintem ő is olyan illuminált állapotban lehetett mint te. Evy egyébként nem sokat akart segíteni. Na mindegy. Szóval kértem taxit, de onnan kidobtak minket, mert a sofőrnek olyanokat mondtál, hogy rosszul hajtja a szekeret. Aztán az eperfagyiról és a palacsintáról oridibáltál valamit, és azt akartad hogy a hátadon vigyelek, mert neked, a legjobb lovagnak, a legjobb lóra, ez lennék én, volt szükséged. Kábé ennyi volt - fejezte be, de már alig tudott beszélni, hiszen konkrétan röhögőgörcsben szenvedtünk. Elég gázul viselkedtem azt meg kell hagyni. Kihozták a kaját, mi pedig el is fogyasztottuk. A másnaposságom minimális volt, illetve teljesen elmúlt. Most van fél tizenegy, szóval elindultunk egy közeli ruhabolba, hogy szerezzünk nekem egy pólót. Végül Finn talált nekem egy piros haspólót, amibe szerelmes lettem, így azt hoztuk el. Jól ment a piros napszemcsimhez, és a bikini se látszódott ki alóla. Fél tizenkettő van. Teljesen készen állok a nagy találkozásra. Továbbá Finnel megígértettem, hogy ezúttal nem fog eltűnni csak úgy szó nélkül. Remélem ezúttal sikerül betartania.
YOU ARE READING
Én NEM vagyok a rajongód! /Finn Wolfhard ff. /
FanfictionSophie teljes nyugalommal éli mindennapi életét Londonban. Elvégezte a színészeti egyetemet, még mindig utálja az apját, és azzal is megbarátkozott, hogy a barátnője lassacskán már 1 éve jár Noah Schnapp-el. De minden megváltozik, amikor Evelyn őt i...