12:45
~Хюрин~
Събудих се...как бях успяла да заспа толкова дълго.
Когато се изправих забелязах,че Jungkook спеше на дивана....Вече не знаех,какво да чувствам към този човек.Дори и да не бяхме истинска двойка,сега той ми беше съпруг.Минах тихо по край него и влязох в банята.Гримът ми се беше поразмазал,не бях вчерашната Хюрин.Успях макар и трудна да се отърва от тази сватбена рокля.
После влязох под душа,позволих на водата да стопли тялото ми.След душа изсуших косата си.Облякох халата ,предназначен за Jungkook.
После отворих гардероба,който беше пълен с най-различни дрехи,вероятно избрани от майката на Jungkook...Чакай какво беше това 😳😳😳Облякох си и излязох от банята.
Jungkook тъкмо се събуждаше.Не бях сигурна как да се държа,затова реших да оправя леглото.После той също влезе в банята.
Гледах през прозореца.Всичко беше толкова красиво,но това не ме караше да се чувствам щастлива.
После Jungkook излезе от банята,явно щеше да си вземе дрехи.Почувствах се гладна...след минути излезе..
Jungkook:Ако искаш да слезнем...сигурно са дошли.
Хюрин:От кога ти пука,за това ,какво искам аз..?Долу дай всичко от себе си...,демонстрирай уменията си,прави се,че ме обичаш.Ще потърпя всичко това,защото уважавам семейството ти.
~Родителите на Jungkook наистина бяха се върнали.
Б.J.:Добро утро!
Хюрин:Добро утро.
М.J:Елате да похапнем нещо ,сигурно сте гладни.
....
М.J:Решихте ли къде ще ходите...?
Хюрин:За какво?
М.J:Ами за медения месец.
Jungkook:Не...,ние решихме да го оставим за по-късно,нали скъпа ?
Хюрин:Да,трябва да се подготвим за изпита. Сватбата беше достатъчно...красива....А...м-мамо благодаря за дрехите,хубави са.
М.J:Няма нужда да ми благодариш.
Б.J:Днес какво ще правите?
Jungkook:Ами...Ще ходим на кино..нали?
Хюрин:Съжалявам,днес трябва да уча.
Jungkook:Ах...да и аз.Тогава,ние ще се качим горе.Търсих чантата си,но никъде не я намирах.
Jungkook:Ако търсиш чантата си,върху гардероба е.
Взех си чантата и се обърнах за да си тръгна,Jungkook ме хвана за ръката.
Хюрин:Казах ти да не ме докосваш!
Jungkook:Хюрин...моля те ,приеме извиненията ми.Аз наистина съжалявам за това,че те ударих..съжалявам за всичко,което ти сторих.
Хюрин:Наистина за това ли ми харчиш времето?Моля те ,не ме занимавай с фалшивите си извинения.Няма да повярвам в думите ти отново.
Jungkook: Защо не ми позволяваш да поправя грешките си?
Хюрин:Коя грешка искаш да поправиш?Това,че ми изневери ,когато се сгодихме ли?Това,че се целуваше с нея пред всички?Това,че ме удари ,въпреки,че знаеше,че съм права ли?Можеш ли да поправиш всичко това?
Видях,сълзите които се стичаха бавно от очите му.Сърцето ми се сви..,но не можех да му повярвам отново,не можех да му позволя да ме нарани.Точно в този момент като луда исках да го прегърна..но не...трябваше да разбере какво е някой да те разочарова.~Jungkook~
Паркирах колата и слязохме от нея,хванах ръката и'.
Jungkook:Ще ги накарам да млъкнат!
Тя каза, че няма нужда,но аз не обърнах внимание на думите и'.
После забелязвах Со Джин, която идваше към нас.
Со Джин:Какво си му направила Хюрин, омагьоса ли го?
Jungkook:Со Джин отдръпни се,с теб ще говорим по-късно.След лекциите си връщахме към вкъщи.Мислех си какво да и' кажа.
Jungkook:Според теб професорът ще хареса ли презентацията ни?
Не ми отговори,беше заспала. Защо спеше толкова много?
Когато вече бяхме пристигнали,се зачудих дали да я събудя...,толкова сладко спеше...Защо ми беше отнело толкова време да осъзная,че я обичам?
KAMU SEDANG MEMBACA
Love Scenario-JJK
Fiksi PenggemarJungkook:Татко,мамо....искам да ви кажа нещо.Ние със Со Джин искаме да се оженим. Х:Сине,и ние мислим, че е време да се жениш..,но не за Со Джин... (В ПРОЦЕС НА РЕДАКТИРАНЕ)