K Narutovi domů to nebylo daleko. Dneska věděl, že má volné pole a prázdný dům. Jiraiya si vyšukával koule u Tsunade.
Jen, co se za nimi zabouchly dveře, natlačil nadrženě Sasukeho na ně a začal mu drsně plenit ústa. Lačně ho hladil po hebké bílé hrudi pod trikem a doslova mu kradl dech. Jemně ho tahal za ztvrdlé bradavky a poslouchal lébezné steny vycházející z jeho úst a toužící po víc.
Nejmladší Uchiha nezahálel a rovnou se Uzumakimu dral do kalhot.
Oba už byli vzrušení. Oba už to chtěli. Už to trvalo mezi nimi poměrně dlouho a i když si neřekli, že spolu oficiálně chodí, proč by si neužili.
Naruto nezasunul od vánočních prázdnin a už z toho byl značně podrážděný a nesvůj. Potřeboval to, hrozně moc.
Když padla obě dvě trika a oboje dvoje kalhoty za vlast a schylovalo se k tomu, že se konečně zbaví i spodního prádla a natisknou se konečně holou rozpálenou kůží tělo na tělo, rozdrnčel se Sasukemu mobil v kapse.
,,Do prdele," zaklel Uchiha a snažil se potmě najít svoje kalhoty.
,,Děláš si srandu, že teď budeš brát telefon?" osočil se na něj se zakňučení Uzumaki, kterému penis stál jako svíce, na jehož vršku se už leskly preejakulační kapičky touhy.
,,T-takhle pozdě volá jenom otec, musím to vzít, nebo bude průser," omluvil se mu smutně Sasuke a vzal brnící a křičící telefon do ruky.
Zmáčkl zelené tlačítko a přiložil přístroj k uchu.
,,Ano?" ozval se.
Naruto slyšel každé slovo jeho křičícího a velmi pěkně naštvaného otce. Bylo to, jako kdyby stál vedle něj. V hlavě se mu rozblikalo jedno jediné jméno.
,Madara,' zatnul pěsti.
Tak tohle mu teda rozhodně nedaruje.
,,Naruto," vydechl omluvně Sasuke a snažil se potmě najít jeho pohled.
,,Já vím, musíš jít. Slyšel jsem všechno."
,,Omlouvám se. Mrzí mě to."
,,Neomlouvej se. Vlastně za to můžu já, že jsem tě tam vytáhnul. Měli jsme být tady a mohli jsme si užívat v klidu." zabručel nasupeně.
Rozsvítil světlo na chodbě, aby mohl Sasuke lépe najít svoje oblečení a vlastně i Naruto to svoje.
,,Uhm, Sasuke... N-nevím jestli se tě na to Kiba náhodou už neptal... A-ale nevíš... Teda musíš to vědět, že jo... Kde bydlí Madara?" zeptal se ho náhle.
Jasně, že to byla lež jak hrom. Kibu tahle věc absolutně nezajímala.
,,N-ne neptal, proč to chce vědět?" nechápal Sasuke a přetáhnul si triko přes hlavu.
,,Chce mu s klukama udělat nějakej fórek za to, jakej to je kokot," uchechtl se falešně.
,,Ah, tak... Tak to jo. Bydlí naproti fontáně na náměstí. Žlutej barák, třetí patro." vysvětlil mu.
,Vážně je tak blbej nebo jenom nalitej?' napadlo najednou Naruta smutně.
,,Dík a... Napiš mi až dorazíš, ano?"
,,Když mi táta nezabaví telefon, tak určitě," pousmál se na něj Sasuke ve dveřích.
Vtiskli si rychlý letmý polibek a Sasuke zmizel v temné noci.
Naruto doma setrval jenom pár minut. Posbíral si ze země klíče a peněženku, popadnul mikinu a ještě čtyři pět minut pro jistotu přešlapoval v chodbě, než se i on vydal do temné noci.
º•º•º
Madara zamračeně směřoval ke dveřím, na které někdo zběsile bouchal.
,Jestli to bude zase ten ožralej debil ze čtvrtýho patra, shodím ho ze schodů,' vrčel nebezpečně v duchu.
Prudce otevřel dveře a už chtěl začít hudrovat, ale zarazil se ani ne začátku věty. Překvapeně zíral na svého zmoklého žáka.
Když sem totiž Naruto běžel, začalo jako naschvál pršet. Dovnitř do domu nebylo těžké se dostat, prostě jenom zazvonil na jeden namátkový zvonek a doufal, že mu otevřou s tím, že si jenom zapomněl klíče a nemůže se dozvonit na svého strejdu. Zřejmě nějaká postarší paní mu teda od plic pěkně vynadala, že jí tahá z postele o půl dvanácté, ale nakonec mu s brbláním otevřela. Dostat se do třetího patra už nebylo lehčí.
,,Co tu-"
,,Co si kurva myslíš, že jako děláš?!" vyjel na něj vztekle Naruto.
Z očí mu lítaly blesky, kapičky vody mu padaly z vlhkých vlasů a ruce svíral v pěst.
,,Kazím ti snad já šukání nebo co?!"
Madara povytáhnul obočí.
,Oh, asi myslí toho zrzka,' pomyslel si.
,,Jsem tu sám," pokrčil rameny.
,,A co jako do prdele?! Co to mělo kurva bejt?!"
,,Přestaň tu řvát na chodbě, ještě na tebe někdo zavolá policajty," protočil Madara očima a uhnul ze dveří, aby blonďák mohl nasupeně projít.
,,Neříkej mi sakra, co mám a nemám dělat a konečně mi sakra odpověz!"
Madara na něj s lehkým úšklebkem na rtech hleděl.
,,Sám si mi řekl, že vztah nechceš! Ať jdu za Sasukem! A když mám v plánu mu konečně projet prdel, zavolá mu fotřík a seřve ho jak malýho smrada s tím, ať okamžitě nakluše domů!" rozeřval se už konečně uvnitř jeho prostorného bytu.
Madarovy koutky se zvedly ještě víc. Tohle bylo Fugakovi podobné. Mykl rameny.
,,To, že jsem řekl, ať si jdeš za ním, ale neznamená, že budu podporovat to, že spolu šukáte," prohodil jakoby nic a prošel kolem něj do obýváku osvětleného dvěma lampami stojícími u krajů gauče.
,,Co?!" vypísknul Naruto, ,,To nemá logiku!" rozmáchnul rukama jako zmoklá slepice křídly a dupal za ním.
,,Nemá no. A co v tomhle světě logiku má?" ušklíbnul se znovu, ,,Mimochodem... Jak jsi zjistil, kde bydlím?"
,,Ten tvůj synovec je buď tak strašně blbej nebo byl tak ožralej, že stačilo hodit nějakou kličku a všechno vysypal!"
,,Idiot," úšklebek mu stále nemizel.
,,Tak mi kurva řekni, proč si mě nechal jít za ním, když ti vadí, že bysme spolu měli spát!"
,,Protože nechci, aby si zrovna s ním narazil,"
,,A s tebou je to snad nějaká výhra?! Ty seš můj jackpot v loterii?! Vždyť o mě nemáš zájem, kurva!"
,,Hodláš tu na mě jenom řvát, nebo se taky uklidníš?" pořád na něj mluvil relativně v klidu.
,,Nehodlám se klidnit! Já se do tebe zamiloval ty jeden kreténe tupej! Zamiloval! A tys mě odkopnul! Řekl si mi, že vztah nechceš! Fajn, vzal jsem to! Tak se mi ale v tom případě do prdele přestaň srát do cesty!" zařval na něj vztekle z plných plic a vyrazil ke dveřím.
,,Naruto, počkej!" zavolal na něj a hnal se za ním.
Jenže Naruto už sbíhal schody dolů. Přes slzy pomalu neviděl na cestu a možná to právě způsobilo, že najednou šlápnul do prázdna a několika velmi slušnými kotouly sjel půl poschodí.
,,Naruto!" uslyšel skoro až hysterické zvolání a pak jenom dusot nohou, které běžely dolů.
Pak ucítil silné paže, které ho obejmuly a vtáhly si ho do náruče. Syknul šílenou bolestí.
,,Co ti je?! Jsi v pořádku, ty idiote?! Proč seš jenom takový tvrdohlavý nemehlo?!" peskoval ho černovlasý muž.
,,Strašně... Strašně mě bolí noha, Madaro," heknul bolestivě blonďák a tisknul k sobě čelist.
Otázky pro nadcházející kapitolu:
1) Co má Naruto s nohou?
2) Bude moci absolvovat olympiádu?
ČTEŠ
Nerozhodný [MadaNaru - Čtenářská povídka] ✓
FanficPovídka inspirovaná nápady čtenářů. I čtenář může být strůjcem osudu postav v příběhu.