Janji setia~

6 0 0
                                    

Malam yang sunyi, bertemankan cahaya bulan dan bintang. Angin dingin bertiupan. Jam menunjukan jam 11. Sepasang kekasih yang sudah lama menjalinkan hubungan melihat langit seperti tiada apa difikiran. Suasana tenang menjadi tempat mereka berpelukan. Andai masa dapat diberhentikan ingin sekali mereka kekal ditempat ini.
Waktu terus berlalu. Jungkook mengajak taehyung untuk pulang kerana takut taehyung akan kedinginan. Tapi taehyung masih leka untuk melihat langit. Setelah beberapa kali jungkook memanggilnya akhirnya dia bangun lalu memandang jungkook dengan pandangan yang penuh dengan cinta. Taehyung meletakan tangannya yang dingin di pipi jungkook sambil mengucapkan "Jungkook berjanjilah kepadaku bahawa kau akan terus mencintaiku walau apapun yang terjadi dan selalu ingin mempertahankan hubungan kita. Aku juga akan berjanji akan selalu menyayangimu hingga akhir nafasku. Berjanjilah padaku ? "
Jungkook memandang kekasih hatinya dengan penuh keyakinan. Tanpa sebarang balasan yang diucapkan oleh jungkook dia segera mencium bibir merah kekasihnya. Dia mencium kekasihnya dengan penuh rasa sayang. Kerana kekurang nafas ciuman mereka berhenti lalu jungkook membalas segala ucapan yang diberikan oleh sang kekasih. "Ya sayang, aku berjanji akan menyanyangimu walau apapun yang terjadi. Aku akan menjagamu sehingga akhir hayatku dan aku akan selalu ada denganmu setiap masa dan akan menghabiskan masa tua kita bersama. Aku sangat mencintaimu taehyung. "

...skip....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forever Together Where stories live. Discover now