Odada müzik dinlerken ne giyeceğimizi kararlaştırıyorduk. Düz turuncu bir elbise ve krem rengi topuklu ayakkabı giydim.
Aynada kendime bakıyordum. "Böyle giyinirsen nah sana Kyle." Dedi Mag. "Ne yapayım yani çocuk baksın diye sürtük mü olayım."dedim. "Tamam da, biraz çekici olsan." Dedi. Oda çok güzel beyaz bir elbise giymişti. Makyaj masasına giderken gözlerimi deviridim. Aynada kendime bakınca kızların haklı olduğunu düşündüm. Kyle'ın omzuna falan yetişebileceğimi umuyorum. 2-3 kiloda alsam fena olmazdı. Yüzümü solukluğundan kurtarmak için allık sürdüm. Rimel ve hafifçe bir eyeliner de çektikten sonra hazırdım. Mag ve Emma da çok uzun değillerdi tanrıya şükür. Ama benden güzellerdi. "Çıkalım mı?" Dedi Emma "Tanrım Emmy erkeklerden hoşlanıyorum." Mag'in bu espirisinden sonra baloya sütyenle gitmeye karar verdim. "Ha ha. Maskeleri unutmayın." Derken kendiminkini kafamdan geçirdim. Siyah ve altın rengi işlemeleri olan bir şeydi. Kızlarda hazır olunca kapıyı açtım. Bir kaç kız daha koridorda aşağı iniyordu. Kısa saçlı sarışın olan "Bugün ki kurbanım Mike kızlar iyi bir yem ha?" Dediler ve kıkırdamaya başladılar. Emma o kaltağı gösterip ağzını oynatarak 'Taylor o' dedi. Siktir diye mırıldandım.
Merdivenlerden balonun olduğu yere giderken kızlar balo hakkında konuşuyordu. "Vee gecenin sonunda en yakınındaki erkekle öpüşürsün. Sonrada maskelerinizi çıkarırsınız. Her maskeli baloda olur." Dedi Mag. "Bir dakika bu öğrencilerin arasında koyduğu bir kural değil mi?" Kafasını olumlu şekilde salladı. Devam ettim." Peki öpüşmezsen?" Dedim. "O zamanda sana sünepegirl_99 derler. Genelde herkes öpüşür. Ama burası okullar gibi değil. Bir kere herkes taş ve öpüşeceğin kişi illa yakışıklı olur." Göz kırptı. İçkilerin olduğu yere gittik. Kendime hafif bir kokteyl aldım. "Tanrım bu harika. Buna nasıl izin verdiklerini anlamıyorum." Kızlar kıkırdadı. Ve Kyle bana doğru yaklaştı. Elini uzattı. Tanrım bu bir teklif mi? Elimi ona uzatacakken saçımı düzeltiyo gibi yaptım. Çünkü o içki almaya gelmişti. Ve eli bardak içindi. Mal gibi hissediyorum. Ah çok güzel şimdi de Taylor geldi. Kyle'ın koluna dokunup ona dönmesini sağladı. Siyah V yaka bluzunu çekiştirmeye başladı. Nerdeyse gözüm dolmuştu. Kyle ona baktığımı görünce Taylor'ı üzerinden itti. Sonra içki masasına düşürdü dememi isterdiniz tabi. "Ah bebeğim sorun ne?" Taylor sıkkınca sordu. "Sensin." Ay yüzlüm omuzunu silkerek konuştu. "Bu da nedemek?" Diye cırladı. Herkes etrafta toplanmıştı. "Senden ayrılıyorum demek." Etraftan uuuuu sesleri yükselince bizde onlara katıldık. Taylor sinirle bizim olduğumuz tarafa dönüp elini kaldırdı. Yanımızdakiler arka duvara doğru uçtular. Ya ben. Ben niye uçmadım. Ne güzel aksiyon. Sonrada Kyle iyimisin diyerek beni öperdi. Nedeen. Ben ve kızlar nasıl uçmadık. "Tanrım bunu nasıl yaptın." Emma arkamdan büyülenmişçe fısıldadı. Kafamı çevirip "neyi?" Dedim. "Senin kalkan gücün var seni şanslı kaltak."dedi Mag. "Onu ben mi yaptım?" Dedim hayretle.
Bir kız yanımıza gelip. "Müdüre Eva sizi çağırıyor. Ve seni" dedi Taylora bakarak. Benim günahım ne ya.
Eva'nın kapısını tıklatıp içeri girdik. Camdan bakmayı bırakıp bize döndü. "Kızlar siz çıkın Taylor kalsın." Müdüre Madeline'de içeri girmişti.
Kapının önünde beklemeye başladık. "Tanrım bizi daha doğrusu seni çağırma sebepleri kesinlikle kalkan gücündür." Dedi Emma. "Ya bakın bende bişey varsa size nasıl bir şey olmadı."dedim. Çokta mütevaziyimdir. İçimde ablanız pro takılıyodum. "Çünkü sevdiğin kişileri de istemeden korursun. Ama gidipde Kanadadaki kuzenin dahil değildir." Dedi. "Belki sizden biri yaptı. Belkide Kyle beni korudu." Derken sırıttım. "Bak bu okulda kalkan gücüne sahip kimse yoktur. " Dediler. O anda kapıdan ağlayan bir Taylor çıktı. Madeline bizi çağırdı. "Sia sanırım senin bir kalkan gücün var." Girdiğim anda Eva bunu söyledi. Kafam 3783832872 oldu. "Ama emin değilim denememiz gerekebilir." Dedi Madeline. "Tamam" dedim çekinerek. "Şimdi kızlar yan yana durun. Ben sizi duvara doğru atmak için bir güç uygulayacağım. Eğer bir şey olmazsa. Kalkanın var demektir." Dedi ciddi bir halde. "Becerebilirsen iyi olur. Saçımın bozulmasını istemiyorum"diye fısıldadı Mag. "Bir , iki , üç" Eva elini bize doğru kaldırırken ona sorarca bakış attım. "Tanrım ölmedim."diye mırıldandım. Eva tüm ciddiyetini kaybetmiş halde bana sarıldı. "Tanrım Coven'da 3. Kalkana sahip cadı sensin." Ona gülerek karşılık verdim. "Peki ya Taylor ona ne oldu?" Emma beklediğim cevabı verdi. "En önemli kuralın ihlalinden dolayı atıldı. Ama yakılmasını istemedik. Sadece okul sınırlarına yaklaşması yasaklandı. Böyle bir ihlale göz yumamayız." Tanrım Taylor atıldı mı?
ÇOK uzun bir süre sonra yazdım. Geç olmuş olabilir. Çok özür diliyorum. Ha birde geçen bölümde Müdüre Nicholas yazmışım. Jdıdjdjsksj o Müdür olucaktı.