IL - 1 ♡

760 42 11
                                    

Ni cerita first saya, hope korang suka.

Had umur : 15+

____________________________________



MAMA 2019

twice mempersembahkan lagu comeback mereka yang bertajuk fancy. Mereka di sokong oleh para once dan multi fandom yang lain.

Dalkomhan chocolate icecream cheoreom Nogabeorineun jigeum nae gibun so lovely~

"Jangan bagi reaction yang lebih lebih, fan mungkin akan pelik kenapa kau tersenyum senyum macam tadi". Tegur Jimin kepada V.

"Hmm... Sorry... Aku tak dapat kawal". Balas V sambil tersenyum malu. Lalu, V kembali menonton perfomance twice itu.

Setelah Twice habis membuat perfomance, Mereka terus bergerak ke backstage untuk berehat.

"jimin... Aku nak pergi tandas sekejap". Ujar V sambil bangun daripada kerusinya.

"Hmm... Jangan lama sangat". Pesan jimin kepada V. V hanya menganggukkan kepalanya lalu pergi.

Semasa perjalan pergi ke Tandas, V lalu di hadapan bilik stylish twice. V terus menyapa Sana yang sedang berada di hadapan pintu bilik itu.

"Anyeonghasaeyo". Ucap V sambil bow sedikit kepada Sana.

"Nae.... Anyeonghasaeyo...". Balas Sana lalu melangkah masuk ke dalam bilik stylish twice.

Belum sempat Sana ingin pergi, V menahan tangan Sana. "Ke-kenapa sunbaenim?". Tanya Sana sambil melihat tangan kanannya yang di pegang oleh V.

"Saya nak cakap sikit dengan awak". Kata V sambil melihat keadaan sekeliling. Dia risau jika ada staff, manager atau idol lain yang melihat mereka berdua.

"Hmm... Bila?". Soal Sana.

"Sekarang". Jawap V sepatah lalu menarik tangan Sana dan membawanya ke hadapan tandas. Sana hanya mengikuti langkah V.

"Kenapa sunbae?". Tanya Sana.

"Sana...."

"Sebenarnya..."

"saya Dah lama saya sukakan awak. Saya harap awak boleh terima saya sebagai girlfriend awak". Kata V teragak Agak. Sana memikirkan seketika. Hati nya berdebar debar kerana V tidak melepaskan tangannya lagi.

"Hmmm... Sunbae...boleh tak Bagi saya masa untuk fikirkan". Balas Sana.

"Baiklah... Saya akan tunggu". Kata V lalu melepaskan tangan Sana.

...

"Dubu... ada satu benda unnie nak bagitahu ni...". Kata Sana.

"Apa dia unnie?". Tanya Dahyun dengan penuh bersemangat.

"Actually..."

"Hmm..."

"...."

"Taehyung sunbae mintak unnie jadi girlfriend dia". Kata Sana sambil memain mainkan jarinya.

"Hah?! Seriously...". Kata Dahyun dengan terkejut.

"Betul, unnie pon tak percaya mula mula". Balas Sana.

"Hmm...seronoknya... Unnie mesti terima dia kan?". Soal dahyun.

"Hmm...Unnie pon tak tahu sama ada mahu terima atau tak". Kata Sana sambil memeluk bantal doraemon milik dahyun.

"Kenapa unnie cakap macam tu?! Bukan ke taehyung sunbae crush unnie? Unnie perlu terima dia. Korang berdua saling mencintai antara satu sama lain". Bebel Dahyun.

Idol • Taesana ✓Where stories live. Discover now