"Hey, tengok ada yang sedang live." ucap salah seorang murid kepada teman di sebelahnya.
"Bukan ke ni murid sekolah sebelah?" soal temannya.
"Kenapa awak semua susah sangat nak faham saya?Apa salah saya?Awak semua selalu hina saya!"
Mereka menujukkan video itu pada teman-teman mereka yang berada di atas bas yang sama lalu mereka mula mengolok-olokkan gadis itu.
"Saya benci awak semua!Awak tak kan pernah faham!Kalau macam ni lebih baik saya mati je!" ucap gadis di dalam video itu lalu mengeluarkan pisau.
"Hahaha, minta perhatian!" ucap seorang murid.
"Dia tak akan berani punya, hahaha." ucap murid yang lain.
"Kalau dia buat awak semua perlu belanja saya." ucap murid yang lain.
"Tak akan punya."
"Tak mungkin."
"Tengok dia pun tengah mengigil-gigil."
"Hem?" seorang gadis bermata merah memandang ke arah sekumpulan pelajar itu lalu kembali menatap ke luar tingkap.
"Selamat tinggal, saya harap awak semua gembira atas kematian saya." ucap gadis itu lalu menusuk perutnya berkali-kali darah gadis itu terkena lensa kamera.
TUK!
Telefon milik gadis yang sedang menonto itu jatuh ke lantai.
"Apa tadi tu?"
"Dia bunuh diri betul-betul!"
"Gila!"
"Gadis itu kurang waras ya?!" bermacam-macam lagi keluhan murid yang melihat video tadi.
"Kesian, dah mati pun masih di hina." ucap gadis bermata merah tadi dengan wajah tak berperasaan.
"Sekarang apa yang korang rasa?Bila orang yang korang ketawa kan tadi dah mati?Bukan salah korang?Hahahaha, korang lah antara penyumbang kematian dia." bisik gadis itu dengan senyuma sinis di bibir.
To Be Continue...
Betul tak apa yang aku cakap?Korang memang tak sedar yang korang dah bunuh seseorang, tapi tu lah hakikatnya.
Nak cuba?Mainlah instagram sepuas-puasnya, aku akan menanti kematian korang yang suka minta perhatian.Hahahhahaha.
Jangan lupa vote dan comment atau aku bunuh korang para silent readers~
YOU ARE READING
Cyber Killer
HorrorTahu kah anda?Manusia bahkan boleh membunuh sesama mereka hanya dengan menggunakan jari nya?Dan apa yang kalian sedang lakukan dengan jari kalian?Bermain di instagram, facebook?Aku tak rasa tu idea yang bagus...