Г.Т.Христина
Казвам се Христина ,но повечето ми викат Хриси. На 18 съм. Днес ще излизам на дискотека с един приятел. Честно казано го харесвам.
Г.Т.Taehyung
Казвам се Kim Taehyung. На 18 съм. Казват ми ТаеТае,Те,Тае.
Днес ще излизам с Хриси. Падам си малко курвар. Не я харесвам ,но искам да я изчукам.Неутрал
Към 20:00 Te бе пред дома на Хриси. Тръгнаха към дискотеката. Момчето поръча за нещо нещо леко ,а за момичето взе от най - силното питие,така че да може да възползва от нея. Христина нямаше някаква идея какво иска той. След като момичето не беше трезво той се нахвърли жадно на устните ѝ. На никой не му правеше впечатление тъй кат всеки беше зает със своето. Не след дълго той намери ципа на роклята разкопча я и захвърли дрехата на момичето. Слезе към гърдите ѝ. Оставяше и смучки,а момичето се гърчеше под него. Тя махна блузата му. Шареше с ръцете по цялото му тяло. Минути по - късно той беше на входа ѝ. Проникна в нея. Тя изпищя от болка. След това се превърна в удоволствие. Тя пое цялата му дължина. Той свърши във устата си. Тя го преглътна като послушно коте. Момчето свърши облече себе си и нея. Закара я в тях. Момичето на сутринта и забеляза смучките.
__________________________________
Хай.
Отново пуснах част.
Мисля да пусна още 1 - 2 ,но не знам дали ще е сега.
Съжалявам ако има правописни грешки.
Моля Ви давайте ми идеи.
d3ssixD_kadeepedala
iva_we123
♥️♥️♥️