Mazda mondta még az nap, lehet, hogy én nem hallom, amit ő mond, de amit én mondok neki hogyha azzal kezdem: "Mazda", gyakorlatilag össze vagyunk kapcsolva, mintha egy személy lennénk. Érdekesen hangzik, mert magát a fájdalmat azt nem érezzük közösen csak az érzéseinket és halljuk egymás gondolatát. Teljesen megtaláltuk a közös hangot. Egyre jobban közeledtem felé, s megbolondította a szívemet.
Rengeteget beszélgettünk, nevettünk. Nagyon sok dolgot mesélt magáról és az otthonáról, én is meséltem magamról és a környezetemben lévő dolgokról vagy az emberekről.
Megtudtam Mazdától, hogy az ikertestvérét ki nem állhatja, és nem is ismeri igazán. Viszont hallott róla dolgokat, hogy eléggé gyerekesen viselkedik és ezáltal lejáratták őt.
Mazda ahogy bele élte magát a mesélésbe, én a hangjába merültem el. Kellemesen mély hangja volt.
Elmondása szerint Dongó régóta nem beszél, mert elvesztette a hangját a harc folyamán.
A Földre menetele zökkenő mentesen sikerült. Senki nem vette észre egy álca vagy autóbot sem. Sikeresen elkerülte a nagy összeütközéseket. Viszont sokáig nem válthatott formát, mert mikor idejött a páncélja a környezethez kellett igazodnia. Mesélte, hogy egész véznának tűnt az alapja, de most már elég vaskos lett.
Én: -Mitől leszek én transzformátor? -Vagy egy a fajtádhoz tartozó?
Mazda: -Ha elsajátítod a TF külsődet kívülről hasonlítani fogsz, de belülről egyáltalán nem. -Belülről nincsenek meg azok a szerveid, mint egy átlagos TF-nek. -A transzformátorok attól transzformátorok, hogy át tudnak transzformálni, egy másik formát felvenni. -Ilyen pl. a kocsi, motor stb. -Van egy szerved, ami hasonlít a mienkéhez. -Ez, ha meghibásodik, vagy kiveszik nem tudsz átalakulni. -Csak robot formában kell élni és elbújni.
Én: -Hogy hívják ezt a szervet?
Mazda: -T magnak.
Én: -Értem. -És hogyan tanultál meg a nyelvemen beszélni?
Mazda: -Rádión keresztül. -Általában a robotok a rádiót hallgatják és úgy tanulnak meg kommunikálni más élőlényekkel.
Én: -Egyszer azt mondtad, hogy harcolni akartál Cybertronon. -Háború van?
Mazda: -Igen. -De ne aggódj messze vagyunk attól. -Képzeld el, hogy ellentétes irányban lakunk egymástól. -Jó messze. -Ide a háború nem ér el.
Én: -Távol vagyunk a háborútól, akkor megnyugodtam. – mosolyogtam rá. -Kik harcolnak?
Mazda: -Két fél. - Az egyik az autobot a másik az álcák. -Még régen a Cybertron-on polgárháború tört ki. -A valódi történetét senkisem tudja.
Én: -És te melyikhez tartozol? – kissé aggódóan kérdeztem meg.
Mazda: -Én a jókhoz. -Az autóbot oldalán harcolok, vagyis csak elméletileg. -De mióta lejöttem a Földre nem harcolok senki oldalán.
Én: -Azért, mert meg kell védened?
Mazda: -Így van. -Prioritást élvezel.
Egy nagy sóhajjal hátra dőlt Mazda, majd így szólt: -Figyelj, ameddig nem jelennek meg itt más transzformátorok, addig mindegy, hogy melyik oldalán állok. -Ameddig nem fedeznek fel téged, vagy engem addig a napjaink normálisan telnek el.
BINABASA MO ANG
Múlt - Orion története
FanfictionNyers történet, saját karakteremről. Röviden: Egy ember lány akinek az élete fenekestül felfordul, min azon a napon megismerkedik a leendő szerelmével. A lány furán érezte magát az emberek közt. Folyamatosan akadályokba ütközik, próbára van téve. A...