Po ďalšej chľastačke si moje telo pomaly začalo zvykať na množstvo alkoholu, ktoré prijíma každý víkend. Na moje šťastie a zdravie mojej pečene som ďalšie dva týždne musel každý deň robiť. Pred alebo po práci som chodil do haly a keď som mal konečne jeden deň voľna, zobral som si k sebe deti. Nechcel som, aby si mysleli, že na ne zabúdam.
Ruby a Taniu som poriadne nevidel, čo mi vyhovovalo. Konečne som mal pocit, že sa veci vracajú do normálu. Avšak len na chvíľu.
V pondelok som mal mať voľno, tak mi v nedeľu počas služby zazvonil mobil. Chalani museli využiť, že mám konečne čas.
,,Prosím?" zdvihol som telefón. Práve som vyložil klienta a ukladal som si peniaze, takže som mohol hovoriť.
,,Tu je Bill. S chalanmi plánujeme večer akciu, môžeš prísť?" opýtal sa ma na rovinu.
,,Kam? Robím do polnoci, ale keď nebudem veľmi rozbitý, tak prídem."
,,Do môjho domu. Napíšem ti adresu a ak chceš prídi. Budú tu nejakí ľudia z haly plus Ruby s Taniou. " povedal mi a ja som si sám pre seba prikývol.
,,Okey, mám niečo priniesť?" opýtal som sa pre istotu.
,,Nie. O polnoci aj tak nemáš čo kde veľmi kúpiť. My sa o všetko postaráme." zasmial sa a ja som mu dal za pravdu.
Po krátkom rozhovore som zložil a mohol ísť po ďalšieho klienta. Čas sa vliekol, ale ja som sa pomaly začínal tešiť k Billovi. Tieto týždne boli vyťažené a ja potrebujem trochu zábavy. Aj keď len od polnoci.
Nakoniec som skončil pred dvanástou, keďže som nemal žiadne telefonáty. Skočil som domov, dal si rýchlu sprchu, prezliekol sa a mohol vyraziť.
Dorazil som na danú adresu a veľmi ma prekvapila veľkosť Willovho domu. Bola to skôr vila než normálny dom. Musí mať bohatú rodinu alebo mu Domes platí neskutočne.
Zazvonil som, no dvere sa otvorili v tej sekunde. Otvorila mi dosť pripitá Ruby s cigaretou v ruke.
,,Vidím, že poriadne meškám." prehovoril som, vošiel na pozemok a zatvoril za sebou dvere.
,,Ľudia tu vyzerajú aj horšie ako ja." zasmiala sa opito a oprela sa o plot.
,,Si okey?" opýtal som sa, keďže sa mi nezdalo, že je zrovna veselá.
,,Som v pohode, choď dnu za ostatnými. Je tu veľa ľudí." usmiala sa na mňa presvedčivo, no mne sa to nezdalo.
,,Ako si môže dovoliť takýto dom?" opýtal som sa a kľakol si vedľa nej. So záujmom pozerala hore na hviezdy a vyfukovala dym.
,,Má bohatú rodinu a využil, že išli niekam na dovolenku. Nefajčíš, však?" opýtala sa ma a priblížila ku mne krabičku, ale nevenovala mi ani jediný pohľad.
,,Nie, len si týmto a alkoholom zabíjaš mozgové bunky a pľúca." povedal som jej a ona sa na mňa konečne s úsmevom pozrela.
,,Ako vieš, že mi presne o to nejde?" uškrnula sa.
,,Tak poď so mnou dnu! Zabijeme nejaké mozgové bunky spolu." postavil som sa a nastavil jej ruku.
,,Nedáš mi pokoj, kým nepôjdem dnu, však?" opýtala sa ma.
,,Nie. Nikde nemám istotu, že ťa tu z toľkého alkoholu nevypne." zasmial som sa a ona sa chytila mojej ruky. Vytiahol som ju na nohy. Hneď ma energicky ťahala dnu.
,,Tak poď! Ideme ťa opiť, aby som sa mohla opäť nenápadne vypariť."
,,To je tam až taká nuda?" opýtal som sa, keď sme vošli dovnútra. Miestnosť, do ktorej sme vošli, bola vlastne obrovská obývačka s vysokým stropom. V strede, pred presklenými dverami k bazénu, bol gauč plný ľudí. Niektorí sa tam bozkávali a iní len fajčili vodnú. To spôsobilo, že priestor vyzeral zafajčene. Svetlá boli zhasnuté a pristor osvetľovali len farebné reflektory. Hudba hrala hlasno ako v nejakom klube.
Bolo tu viac ľudí, než som očakával. A bohužiaľ hneď som zbadal aj Daisy s Milesom.
,,Nie, len blázinec." nejak som ju nevnímal, a tak som zostal prekvapený, keď bola Ruby tvárou tesne pod tou mojou.
,,Niektorých ľudí som nikdy nevidel." šepol som jej do ucha a ona s vševediacim úsmevom prikývla.
,,Ani si nemohol. Bill si sem pozve kdekoho. A sú tu určite aj nejakí nepozvaní." vysvetlila mi a za ruku ma potiahla cez dav ľudí hlbšie do domu.
,,Čo dnes piješ?" opýtala sa ma, keď sa dostala za bar, ktorý sa nachádzal v kuchyni. Bola menšia, takže sa pomedzi tých ľudí ľahko prešmykla. Vyzeralo to, akoby sme boli v skutočnom bare. Nachádzal sa tam alkohol od výmyslu sveta a každý si mohol naliať čo len chcel.
,,Čo piješ ty?" opýtal som sa a sadol si na barovú stoličku.
,,Vodku. Má tu jednu ruskú, ktorú som v obchode nikdy nevidela." vytiahla ju odniekiaľ zozadu aj s dvomi pohármi. Naliala nám a podala mi jeden pohár.
,,Na zdravie!" prehovoril som, pripili sme si a kopli obsah pohára do seba.
,,Silná." skonštatoval som, keď mi mierne vypálila hrdlo.
,,Aspoň vidíš, z čoho som dnes trošku najebaná. Musíš ma dobehnúť." zasmiala sa a hneď nám naliala druhý pohár.
,,Ty si prišiel!" objali ma zozadu Bill a Tania. Z oboch poriadne tiahol alkohol.
,,Fuh! Vidím, že som prišiel o množstvo alkoholu." zasmial som sa a pripil si s Ruby, ktorá sa len smiala na tých opilcoch na mojich ramenách.
Chvíľu sme sa kecali všetci štyria, no Billovi prišlo zle, tak sa radšej ospravedlnil. Rozprával som sa s Taniou a Ruby. Ruby nám všetkým dolievala ako na bežiacom páse, a tak mi netrvalo dlho dostať sa do náladičky. Nebol som jediný.
Tania nám rozprávala o tom, ako jednému tučnému a starému chlapovi pretetovávala tetovanie na chrbáte a o tom, ako divne na ňu celý čas pozeral. Nedokázal pochopiť, že žena môže byť tatérka a stále sa jej pýtal hlúpe otázky. Bola dosť opitá, takže kým sme z nej dostali normálnu vetu a pointu, poriadne sme sa nasmiali.
,,Čo tu robíš sám s týmito kráskami? Mohol si ma zavolať. " chytil ma niekto znenazdajky za rameno. Pootočil som hlavu a uvidel Milesa. Oblizol si pery a príliš zaujato si obzeral Ruby. Ona naňho pozerala skôr s nechuťou.
,,Vypadni odkiaľ si prišiel, Domes! Nikto tu na teba nie je zvedavý!" zavrčala Ruby a oprela sa rukami o bar.
,,Nebuď taká netýkavka, kráska. Nemôžem takej malej kurvičke zložiť kompliment?"
,,Od teba beriem kompliment ako urážku, tak radšej vypadni! " zavrčala, ale on si nedal povedať. Chytil ju proti jej vôli za ruku, ktorú mala položenú na bare a prehovoril.
,,Nevieš si ani predstaviť, pri akých činnostiach by som najradšej využil ten tvoj podrezaný jazyk!" opäť si perverzne oblizol pery, no v tej chvíli som sa ja postavil.
,,Povedala ti, aby si jej dal pokoj! Navyše, nemáš tu niekde priateľku?" precedil som chladne pomedzi zuby a odtrhol mu ruku z tej jej. Neznášam takýchto dotieravých chlapov.
,,Alex, jeb naňho! Je to len nadržaný kokot s malým penisom! Nejak si to musí kompenzovať. Vypadni, Domes, a nerob tu problémy!" prehovorila Ruby, pretože vedela, že som dosť nahnevaný.
,,Nestaraj sa do našich problémov, kokotko! Alebo chceš po hube?" opýtal sa ma provokatívne a strčil do mňa.
,,Nebudem tu robiť scény, ale po hube ti dám bez väčších problémov niekde inde." vyslovil som tvrdo a on sa zasmial. Mal som v sebe kúsok zdravého úsudku a nechcel som zničiť party môjmu kamarátovi.
,,Taký nikto ako ty, ma urážať nebude!" zavrčal a vrazil mi skôr, ako som sa stihol uhnúť. Hlava sa mi otočila a v ústach som pocítil kovovú chuť krvi.
,,Toto si nemal!" zavrčal som nebezpečne, zahodil posledný kúsok racionality a udrel ho poriadnym pravým hákom.
YOU ARE READING
Bojovný
RomanceAlex to nikdy nemal v živote ľahké. Keď bol malý zomrela mu mama a celý život ho vychovával strýko. Otca nikdy nepoznal. Alex je teraz dospelý a snaží sa osamostatniť. Jeho strýko má vlastnú rodinu, do ktorej síce úplne nepatrí, no cíti sa tak. Alex...