Chapter 16

57 3 2
                                    

''Sara c'mon!'' sa Niall i en övertygad röst.

''I rather stay here and drink my memories away'' sa jag med en menande röst.

''You've been drinking for three days! It' nor healty, please follow me to the studio'' sa Niall till mig.

''It's not your problem if i drink or not and what if harry shows up?'' Frågade jag honom med en seriös blick.

''I care about you Sara, it's horrible to see you this way, i promise he wont be there.'' sa han. Det var gulligt att han brydde sig om mig så jag gav efter bara för att göra honom glad.

''Sure but if he comes im going home'' sa jag och kollade på honom bestämt.

''Deal'' sa han och lämnade rummet.

Jag hade druckit i tre dagar i rad nu. Jag visste att det inte var nyttigt men jag ville få minnena att försvinna.
Han har gjort mig rädd.
Eller nej inte rädd snarare livrädd. Han får mig att drömma mardrömmar varje gång jag stänger ögonen.
Jag har inte sett honom på 16 dagar eller hört något av han på 11.
Det värsta med detta var att han inte ville ha tillbaka mig för då hade han försökt mera.
Han saknade mig inte.
Han ville inte ha mig.
Jag är ett skämt i hans ögon.
Det gjorde så obeskrivligt ont i hjärtat.

''Readyyyy?'' Ropade niall från köket antog jag eftersom att det är där han spenderar sin tid.

'' just a second'' ropade jag tillbaka.

Jag skyndade mig att ta på mg ett par vita tajta jeans med crop top och en skinnjacka.
Jag sprang ut till Niall och satte på mig mina prime boots som stod och väntade på mig i hallen.

Efter ett tags åkande i bilen så kom vi fram till ett hotell.

''Isnt we going to the studio?'' Frågade jag helt klart förvirrad över att vi stod utanför ett hotell.

''We are recording in a hotell beacuse that feels more like home'' sa han och klev ut ur bilen.

''Haha that's so weird'' sa jag och för första gången på 16 dagar kunde jag skratta ett riktigt leende utan att behöva fakea det.

'' it's not weird at all'' sa han och kollade på mig

''Isnt it warm inside the room?'' Frågade jag vilket jag insåg lät väldigt konstigt.

''I always record naked'' sa han med en helt seriös blick.

''Ha-ha-ha funny!'' Sa jag med en sarkastisk ton.

''It's true i swear,but i can't do it now though since you are here'' sa han och lekte besviken

''You are a freak plus it was you who invited me here'' kontrade jag

Han öppnade dörren för mig och jag klev in. Lobbyn var avspärrad så att inga Directioners skulle komma in.

Niall gick fram till receptionisten och berättade vem han var och visade ett leg.

''They are in the room 244 and 258'' sa han och gav niall två kort för att komma in i rummen.

Niall tog upp sin mobil och granskade sin mobil.

''Harry is in the room 244 so i guess we take the room 258 with Liam and Louis'' sa han och tvingade mig att gå med upp.

''HELLO LADS'' skrek niall när han öppnade dörren till deras hotell rum.

Liam och Louis såg förvånade ut mig men kom i springandes mot oss två och gav oss stora varma kramar.

''Wow you look finaly as Sara again'' sa Liam och log brett.

Pretty Lies.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant