,,Žáci, ode dneška zahajuji soutěž talentů, přihlásit se může každý, ale jen 10 nejlepších postoupí a 5 vyhraje v Británii hlavní cenu, budu se vás ptát odpoledne, doufám, že jste na veřejně prospěšné práce nezapomněli, úklid školy je potřeba.''Oznámil učitel s úsměvem. Gina se jen zamračila. Práce jí tolik neobtěžovala, ale vadilo jí, že se na ní musí podílet jen 3 ročník, ten nejstarší. Naštěstí zazvonilo a rudovláska se rozhodla odpočinout tentokrát jen na dívčím záchodě. Nechtěla na střeše potkat Shua a v knihovně Reijiho. To by jí tak scházelo. Vyrušily jí až nějaké upovídané fifleny.
,,No Kou- kun bude mít už tenhle víkend koncert, musíme tam být.''Zachichotala se jedna.
,,To máš jasný, bože, přála bych si, aby byl můj a nečuměl po té divné couře s rudými vlasy. Vždyť je dokonalý model''Odpověděla zasněně druhá. Gina nevěděla, že se věnuje modelingu, nevypadal to na to. Jako jo, byl moc hezký, ale co ona o modelech věděla. Zároveň se mírně naštvala, protože tu couru myslela určitě jí. Při tom ona o Koua zájem neměla a nemyslela si, že by on o ní ano. Když byl čerstvý vzduch, vytratila se rychle před školu. Domů se jí narychlo nechtělo a tak se posadila na lavičku a čekala, až se objeví učitel.
,,To tu budeš čekat celou tu dobu?''Ozval se za ní tvrdší hlas. Otočila se a uviděla starého známého.
,,Ach, ahoj Ruki, no domů se mi narychlo nechce, takže ano,''Usmála se na něj.
,,Počkej, ty tu taky čekáš na ty práce?''Zeptala se zmateně. Nezdálo se jí, že by s ním sdílela třídu.
,,Jo, jsme spolu ve třídě.''Odpověděl. V duchu se plácla do čela. Její nevnímavost jí momentálně srazila.
,,Eh, aha.''Zasmála se nervózně a začala se dívat před sebe. Vítr mírně profukoval a ona se začala mírně třást. Nebyla kvůli lidské stránce zvyklá na chladnější počasí jen v sukni a košili. Jenže Ruki nebyl takový gentleman, aby jí dal svou bundu.
Chvíle uplynula a učitel se objevil i s minimem třídy. Zbytek se na to samozřejmě vykašlal a on si pečlivě zapsal, kdo tu je, aby pak mohl udělit ostatním trest. Zbytek, co tu byli s ním, čekala odměna. A taky jí dostali. Hned, co uklidili všude okolo, jim dal na zítřek volno, aby se mohli připravit na testy. Gina byla moc ráda. Jen byla celou dobu nesvá z Reijiho, který se prací též účastnil, jak jinak.
,,Pane učiteli...''Popoběhla k učiteli a ten jí věnoval úsměv.
,,Ano?''Zeptal se. Věděl, že je Gina ta bezproblémová.
,,Chci se přihlásit do těch talentů.''Odpověděla. Učitel byl rád. Byla první a bál se, že z ročníku i poslední.
,,To je skvělé, co děláte?''Zeptal se zvědavě.
,,Zpěv.''Odpověděla ve zkratce, protože se jí nezdál jeden upír. Ruki se najednou začal mírně klepat a oči mu ztmavly. Pochopila, že nebude ten typ upíra, co vysaje nejbližší duši a nechtěla, aby se mu udělalo špatně. Proto učitele opustila a začala se věnovat neznámému, který jí pomohl v nouzi spolu s bratry.
,,Ruki?''Oslovila ho a přiblížila se k němu. Vrhl na ní svůj nepříjemný pohled, který ale ignorovala.
,,Na...''Podala mu sáček s krví a Ruki si ho zvědavě prohlížel, co kdyby to bylo otrávené. I když nikdy neviděl krev v sáčku.
,,Asi děkuji.''Odpověděl klidně a tím donutil Ginu se usmát. Byla ráda, že mohla pomoc. O to rozšířenější úsměv byl, když se před ní z ničeho nic objevila Miu. Překvapila jí svou návštěvou i svou energií. Nevypadala ospale, spíš jako by si dala několik energy drinků.
,,Měla by jsi spát.''Zasmála se jí Gina, když se objímali. Miu se nad tím jen uchechtla a užívala si tento moment. Ruki se mezitím někam vypařil. Sice měl s rudovláskou plány, ale kvůli hnědovlásce to počká.
,,Koupila jsem skleněné nudle.''Tleskla Miu nadšeně a Gina se oblízla. Milovala je, hlavně s krevetami.
,,Dám si je s chutí.''Zasmála se a ruku v ruce odešli. Měli to tak ve zvyku, nepotřebovaly muže. Gina zbystřila, když se za Miu blížil Reiji. Hnědovláska vycítila, jak její kamarádka strnula a otočila se. Zamračila se nad černovlasým upírem. Gina jí rychle chytila za ruku a zakývala na mlčenlivost.
,,Pojď se mnou.''Rozkázal Reiji. Celou tu dobu myslel na to, až jí bude moc znovu vlastnit. A momentálně mu nic nestálo v cestě.
,,Já...''Chtěla něco namítnout, ale její kamarádka se do toho vložila.
,,Nikam nejde, už bydlí u mě, takže poslouchá má pravidla.''Usmála se vítězně Miu. To by nebyl Reiji, kdyby se nad její naivitou neusmál.
,,Má mou značku, takže mi stále patří.''Odpověděl.
,,Tu značku překryl Laito, takže vlastně patřím jemu.''Pokusila se o lest Gina. Zahrávala si s ohněm, ale nevnímala to. Reiji se nad tím zamračil.
,,A ty jizvy po biči?''Usmál se tak, že se mu zablýskly špičáky. Při pohledu Giny si by jistý, že se trefil do černého.
,,Ty jsi jí bičoval?!''Vyštěkla po něm Miu a vykročila vpřed. Reiji jí pohotově vzal pod krkem a mírně praštil o zeď.
,,Miu...''Vykřikla rudovláska a sehnula se k ní. Dýchala a ani z ní netekla krev. Oddechla si.
,,Nech mě na pokoji.''Štěkla po Reijim. Ten si jí jen za pas přitáhl a přisunul k sobě. Jejich hrudníky se skoro dotýkaly a rudovlásku opustila odvaha. Sehnul se k ní a mírně otevřel ústa. Místo polibku se ale zaryl do značky po Laitovi a znovu svou značku po něm překryl. Gina sykla, ale necukla.
,,Takže, komu že patříš?''Věděl, že vyhrál, ale tohle nic neznamenalo.
,,Chceš jen mou krev, to můžeš mít od kohokoliv jiného.''Řekla upřímně. Reiji se zastavil a jen jí s neutrálním výrazem pozoroval. Viděla, že nenachází slova, proto ho odstrčila a sebrala svou kamarádku. Vzala jí do náruče, vážila hrozně málo a nebyl to problém.
***
Doma jí rovnou uložila na gauč. Jídlo bylo zajištěné a jen potřebovala dát najíst Mině.
,,Ahoj lásko...''Usmála se na svou malou holčičku a dala jí granule. Ta vrněla, jak byla ráda, že je panička doma. Gina měla smíšené pocity. Nevyznala se v Reijim a trápilo jí to. Všichni jeho bratři byli složití a jako by neměli žádné city, jen živočišné pudy.
Když se v pokoji chystala převléct, někdo jí zezadu zakryl ústa i oči. Začala se vrtět, kopat, ale ten dotyčný měl pevný stisk. Nebyl nikdo, kdo by jí mohl pomoci...
Naše Gina- san byla unesena a kýmpak?? Haha, vím, jsem svině <3 :D