Richie:
Ahogy telik a nyár, egyre több időt töltök a klubbal, aminek nagyon örülök. Valahogy mindig próbálok közelebb kerülni ahhoz a bizonyos fiúhoz, bár nem mindig sikerül. Ami be szokott jönni, hogy mikor így csoportban sétálunk, odaállok mellé vagy mikor ottalvós dolgokat szervezünk, mellé felszem le vagy hasonlók. Mióta egyenesen kimondtam hogy szerelmes vagyok belé és kinevetett, jobban nem merek próbálkozni közel kerülni hozzá. Max sok tanácsot tud adni nekem, hiszen ő az egyetlen aki tudja hogy mi a szitu velem meg Eddievel meg stb..
Ma nálam lesz egy ittalvós buli és már kezdenek lassan megérkezni a barátok. Ahogy már megszoktam, először Bill esik be az ajtón, Beverlyvel. Aztán Mike, Ben és Stan. A szobámban ülünk és beszélgetünk mikor már kezdem elhinni a többieknek hogy Eddie nem fog eljönni. Pedig ezt vártam a legjobban..
Már este felé anya kihív hogy beszélhessünk. Gyorsan elmondja hogy mikor jönnek haza, stb.. Egy üzleti útra mennek el kb 2 hétre. Mindketten..
Mikor kimennek, elhajtanak majd egy ideig még nézem az elő kertet, mikoris a két lábon járó boldogságom belép a kapun. Kinyitom az ajtót, majd ahogy ezt megtettem, idefut és megölel. Nem sűrűn szokott megölelni..
-Szia. - sokáig szorongat én meg csak óvatosan átölelem hátat.
-Hali. - mondom halkan. Mikor elenged már fülig piros lehetek, amit meg is mosolyog.
-Bocsi hogy később jöttem, csak a könyvtárban utána kellett néznem valaminek és elfelejtettem szólni.
-Öhm.. Se-semmi baj.. - beszélek halkan és dadogok még zavaromban. Mint egy óvodás, komolyan..
-Ennyire zavarba vagy? - mosolyog még mindig.
-Nem? - kérdezem szinte.
-Ohh, rendben. - kuncog, majd kezemet megfogva megyünk fel a szobámba. Mielőtt bemegyünk, elengedi kezem és rám mosolyog. Elkell mondanom neki hogy komolyan gondoltam hogy szerelmes vagyok belé..
Mikor már mindenki elment lezuhanyozni, nekiállunk filmet nézni ilyen 1 óra körül. Ilyen 3 óra körül ér véget, és akkor elmegyünk aludni. Sajnos most Eddie elég messze került tőlem, de majd következőre közelebb lesz.
Reggel szinte elsőnek kelek, Beverly megelőzött. A nappaliban találom meg. Leülök mellé és kifaggatom a kapcsolatáról Billel. Lassan ahogy mindenki leérkezik, mindenki erről kezd beszélni így látom hogy mindkettőjük zavarban van.
Még a délelőtt folyamán szinte mindenki távozik.
Eddie:
Tegnap a könyvtárban kivettem egy bizonyos 'Honnan tudjam ha egy fiú szerelmes belém?' tiniknek írt könyvet, amire elég hülyén nézett rám mindenki, de megmagyaráztam annyival hogy a húgomnak kell.. Attól függetlenül hogy tudom hogy Richie nem szerelmes belém, attól még jó eljátszani a gondolattal.. Na meg szeretem zavarba hozni és a könyvben erre is vannak megoldások.
A mai napot szeretném kettesben tölteni vele, így mikor a többiek elmentek én még mindig maradtam. Segítettem összepakolni a szobáját, majd eljöttünk a bányatóhoz sétálgatni egyet.. Mint egy tökéletes randi, komolyan..
Mostmár arrébb jöttünk onnan és a város melletti domboknál vagyunk. Épp az egyik domb tetején állok és a város felé nézek le, mert gyönyörűen néz ki.-Eddie. - böki meg a vállam a mögöttem álló fiú. Nem teszek semmit, csak várom hogy folytassa. Egy ideig nem szólal meg, így megfordulok. - Elmegyünk fagyizni? - mosolyog. Egy aprót bólintok és elmosolyodva megfogom kezét. Mostanába egyre többször fogom a kezét csak úgy és asszem nem zavarja nagyon..
A városban a legjobb fagyizót választjuk ki és odamegyünk. Miután kifizettük, leülünk egy közeli padra.
-Szóval tegnap mi tartott ennyi ideig egy könyv megkeresésében? - néz értetlenül.
-Ez egy különleges könyv, oké? - nevetek. - Megmutathatom ha szeretnéd. - nézem szemeit, amik felcsillannak.
-Oké. - rántja meg vállát. Kiveszem a táskámból és a kezébe nyomom. Eléggé meglepődik és egy ideig nem is kérdez. - És ezt kin akarod "kipróbálni"?
-Még titok. - kacsintok. Halványan elpirul, majd visszaadja. - Csak azért vettem ki mert kíváncsi vagyok hogy az a bizonyos fiú szerelmes-e belém..
-És ha igen, akkor mit tennél ellene?
-Ellene? Öhm, ellene semmit.
-Mármint? - néz kérdőn.
-Ha az a fiú szerelmes lenne belém, valószínűleg mégjobban vele szeretnék lenni. - érzem hogy arcom egyre pirosabb, így lehajtom fejem. - Te szerelmes vagy valakibe? Jelenleg..
-Jelenleg igen. És elég régóta is.
-Akkor együtt vagy vele?
-Bárcsak. - mosolyog.
-És öhm.. Szabad tudni hogy ki az?
-Szabad, de nemhiszem hogy elmondom.. Tudom hogy semmi nem lesz és csak felsülök, mint mindig..
-Ohh.. - még erről beszélgetünk egy darabig, aztán a nap további részében is együtt lógunk. Este felé még hazakísér, én meg magamhoz ölelem. Félénken átkarol, mire csak mosolygok. - Jóéjt.
-Neked is. - mikor elengedem, ő is így tesz majd egy utolsó mosoly után, bemegyek a házba. Elég sötét van már, így nem láthatja hogy az ablakból mégnézem egy kicsit.
-Eddie. - hallom meg anya hangját mögülem és a villany felkapcsolódik. Gyorsan behúzom a függönyt és közelebb megyek. - Hol jártál ilyen későn?
-Csak Richievel voltam.
-Azzal az idiótával?
-Ne hívd így.. - hajtom le fejem.
-De hát ha az??
-Az, de nem kell így hívnod a barátaimat, mert velünk jobban szeretek lenni mint veled. - rántom meg vállam és otthagyom. Felmegyek a szobámba és bezárom azt. Kipakolom a táskám és az ágyam melletti kis lámpát felkapcsolom hogy belenézhessek a könyvbe. A többi cuccot lelököm a földre az ágyamról, majd leülök a lámpa felé.
YOU ARE READING
Tiltott Gyümölcs /Reddie/
FanfictionEgy 16 éves fiúnak sok mindennel kell megküzdenie az iskolai éveiben. Zaklatás, első szerelem, az egyes dogák valamint a szülőkkel vitatott párbajok. Sokak ezek miatt nem tudnak ellenállni a konyhakésnek, bár örömök is vannak egy tinédzser életében...