°11°

353 32 13
                                    

Cortney's pov:

"Δεν θέλω να μπω!" ειπα στα παιδιά όσο πλησιαζαμε στην τάξη. "Γιατι;" με ρώτησε η Minjoo, και με κοίταξε με το ένα φρύδι της ανασηκωμενο.

"Κατουριεμαι!" της είπα, και εκείνη αναστέναξε. "Πήγαινε, και αν μου πει κάτι θα σε κάλυψω." μου είπε και έγνεψα καταφατικά, όσο πήγαινα προς την τουαλέτα.

Μπήκα μέσα, έκανα ότι ήθελα, και ξεκίνησα να πλένω τα χέρια μου, όταν μια κοπέλα εμφανίστηκε μπροστά μου.

"H Cortney είσαι;" την άκουσα να μου λέει χωρίς να πάρει το βλέμμα της από το πρόσωπο της το οποίο κοιτούσε στον καθρέφτη απέναντι της οσο έφτιαχνε το make up της.

"Ναι;" της απάντησα περίεργη. "Μάλιστα..."

Αποφάσισα να την αγνοήσω, και τελείωσα όσο πιο γρήγορα μπορούσα το πλύσιμο των χεριών μου. Έκανα να φύγω, μα η φωνή της κοπέλας με ενόχλησε ξανα.

"Και πως είναι να συγκάτοικεις με τον Hyunjin:" με ρώτησε με υφάκι.

"Θέλεις κάτι;" της είπα χαμογελώντας ειρωνικά, και ακούμπησα το ένα μου χέρι στην μέση μου.

"Ναι γλυκια μου..." είπε τονίζοντας τις δύο τελευταίες λέξεις, και έπειτα συνέχισε. "Να μάθω αν συμβαίνει κάτι αναμεσα σε εσένα και τον Hyunjin."

Ανασηκωσα το φρύδι μου.

"Σε αφορά ή κατι;"

"Φυσικά και με αφορά, τον κυνηγάω 2 χρόνια τώρα!" ειπε επιθετικά και κουνούσε τα χέρια της στον αέρα με ένταση.

Πλησίασα κοντά της, ακριβώς μπροστά στην μαπα της.

"Όχι, δεν σε αφορά." της είπα και έφυγα τινάζοντας λίγο τα μαλλιά μου.

Το ότι είμαι καινούρια δεν σημαίνει πως θα με καβαλησουν κι όλας. Άμα πια.

Γαμωτο το μάθημα!

Με αυτά και με αυτά αργησα στο μάθημα!

Πω εχω με αυτόν τον Seojoong, αυτός με έχει στην μπούκα...Πάει την έκανα την βλακεία μου.

Ξεκίνησα να τρέχω αγχωμένη προς την τάξη.

"Αργήσατε πολυ δεσποινίς Cortney." αναφωνησε ο καθηγητής όταν με είδε να μπαίνω στην τάξη λαχανιασμενη. "Ζητώ συγγνώμη, καθυστέρησα γιατί-"

"Για όποιον λόγο και να καθυστέρησατε, είναι ξεκάθαρα δικό σας πρόβλημα." είπε αυστηρά.

Μου ανάβει τα λαμπάκια όμως.

"Το ξέρω. Ούτε καν που είπα πως είναι δικό σας."

𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]Where stories live. Discover now