Önceki bölüm biraz erkenci kuş gibi oldu ama kitapta çok fazla nfsw olmayacağı için, başlangıcı biraz soft yapmak istedim. 。◕‿◕。Ehem, bu bölümden sonra olaylar başlıyor. Umarım okurken keyif alırsınız. :))
----------
- İblis Diyarı
Shen Qingqiu yol boyunca elini bırakmadan sımsıkı tutan Luo Binghe'nın elini, Sarayın önüne geldiğinde bırakması gerektiğine karar verdi.
Elini yavaşça Luo Binghe'dan çekmeye çalıştığında çoktan Sarayın kapısının önüne gelmiş, muhafızlar saygıyla eğilerek "Lordumuz! Şeref verdiniz!" diyerek selam vermişlerdi. Ancak Luo Binghe elini bırakmak bir yana, daha sıkı bir şekilde tuttu ve kaldırıp kısık gözlerini Shen Qingqiu'ya dikerken üzerine minik bir öpücük kondurdu.
Shen Qingqiu yine kendini utanmış hissetmeye başlıyordu ve çekingen bir tavırla gözlerini etrafta gezdirdiğinde muhafızların sadece ikisine de saygıyla selam verip tekrar kendi işleriyle ilgilendiğini fark etti. İçi bir nebze olsun rahatlamıştı ama merak etmeden edemedi. Luo Binghe emrindekilere, ikisinin yanındayken tavırlarına dikkat etmelerini söylemiş olabilir miydi?
Öyleyse bile pek umursamadı, hatta bu oldukça işine geliyordu.
.....
Luo Binghe ile birlikte Büyük Salona birçok iblis muhafız ve hizmetkar eşliğinde girdiler. İçeri girdiklerinde sadece iki kişi görmeyi bekleyen Shen Qingqiu, Mobei Jun ve Sha Hualing dışında pek çok farklı yüzün salonu doldurduğunu gördü. Bu kişiler kitapta betimlenen ve pek görünmeyen diğer iblis lordları ve kabile liderleriydi. Ancak Shen Qingqiu sadece dış görünüşlerine bakarak kimin kim olduğunu çıkaramıyordu. Zaten kitabı okurken de bu gereksiz karakterlere pek dikkat etmemişti.
Luo Binghe'nın yanında Büyük Salona girdiği anda bütün iblisler kendilerine çeki düzen vermiş ve saygıyla "Lordumuz! Hoş geldiniz!" diyerek selamlamışlardı. Shen Qingqiu katlama yelpazesiyle yüzünün alt kısmını gizliyor ve asil bir duruşla etrafına bakıyordu.
Mobei Jun, yanında hizmetkarları ile sessizce duruyor, Buz İblis Kralı olduğunu açıkça belli eden soğuk ve keskin bakışları insanın içini donduruyordu. Sha Hualing yine ihtişamla parlayan açık kırmızı, oldukça ince(?) kıyafetleri ve kırmızıyla siyah tonlarındaki makyajı ile her zamanki vahşi ve cazibeli İblis Azizesi imajını koruyordu. Diğer iblis lordları ise birçok farklı özelliğe sahipti. Bazısı keskin hatlara sahip yakışıklı bir insana benzerken, bazıları insanın bunların ne tür varlıklar olduğunu düşünmesine neden oluyordu.
Luo Binghe bir baş selamıyla iblislere karşılık verdi ve Shen Qingqiu'nun elinden tutup onu tahta doğru götürmeye başladı. Shen Qingqiu bütün dünyanın onların ilişkisinin nasıl olduğunu bildiğini uzun zaman önce anlamıştı. Fakat bu, insanların önünde böyle davranışlar göstermesi anlamına gelmiyordu. En azından ilişkisini edebiyle yaşamalıydı değil mi? Ancak Luo Binghe buna pek izin verecekmiş gibi görünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Won't Let You Go ✓SVSSS [ғᴀɴғɪᴄᴛɪᴏɴ]
Fanfic• MXTX'in yazdığı The Scum Vilian's Self-Saving System adlı romanın fanfictionıdır. • ‼️ Romanı bitirmeden okumayınız. Bu kitap roman bittikten sonrasını konu alıyor yani spoiler içeriyor. Luo Binghe'nın her zaman Shen Qingqiu ile ilgili merak etti...