7. Bölüm

901 36 24
                                    

Öykü ve Ayazın üstündekiler ☝️ İyi okumalar 🙈

Kapının önünde Ayaz arabasına yaslanmış beni bekliyordu.

A: Sonunda çıkabildiniz. Beklemekten ağaç oldum vallah hadi atla.

Elimde hala tostum vardı ve Ayaza bakıyordum. Harbiden adam tarz. Neyse çaktırmadım ve

Ö: Ayaz sen sapık falan mısın ? Sabahın köründe ne işin var kapımda ya

Der demez kolumdan tutup beni arabaya bindirdi. Üstü açık bir araba kırmızı bir şey işte. Anlamam pek.

A: Hay bu başıma gelenleeer. Bi kerede tamam Ayazcım de Ya da ona bile gerek yok sadece itiraz etmeden bin kurban kesecem

Diye söylendi ve bindi. Arabayı çalıştırdı ve gittik.

Ö: ben sana gel beni al demedim ki niye şimdi söyleniyorsun acabaa

Diyerek el hareketler yaptım. Sağ elimi yukarı kaldırdım ve Ayaz tuttuğum tostu ısırdı.

A: ohh be. Seni beklicem diye yemekte yemedim.

Ö: şey ya o zaman dur bir yerde yiyelim bende yemedim. Yani tostu alıp çıktım.

A: vallah süper olurdu ama geç kaldık bile. Yol uzun bide..

Ö: eeeh ne duruyorsun o zaman açta Radyoyu biraz keyifli gidelim Ayaz bey :)

Dedim ve tosttan bira koparıp Ayaza yedirdim. Radyoyu açtı ve " günaydınlar günaydınlar ! Best FM den tüm yolculara günaydınlar ! Şimdiki parçamız beraber işe ,okula, kız arkadaşı veya eşi bu saatte alış verile zorlayan tüm çifte kumrulara gelsin. Yalın - Keyfi Yolunda, Aşkı sonunda dinliyoruz beraber ( İKİNCİ MULTİMEDİAYI AÇIN ).

Ö: aaaah ! Ben bayılırım bu şarkıya !

Ayaz sadece gülümsedi. Ben sanki bir küçük çocuğa çok istediği oyuncağı aldığın an gibi sevinmiştim.

A: sence Aşk ne ? Yani aşkın anlamı sence ne

Ö: bence aşk koşulsuz sevgidir, mutluluktur. Huzurdur. Güvendir. Ne bilim her gördüğünde, yok aklına geldiğinde kalbinin yerinden çıkması ve içindeki kelebeklerin horon tepmesidir.. Çok garip bir şeydir ama aşk olmazsa neden varız ki bu dünyada ?
Ama aynı anda Aşık olmak bence gereksiz bir histir. Yani insanı tepeye çıkarabilir evet ama aynı anda zirveye indirmeyide aksatmaz.. İnsan aşık olduğunda kendinden vazgeçer ve sadece Aşık olduğu insanı mutlu etmek için yaşar. Ama şunu bilmez ki o insan sana sen olduğun için Aşık oldu.. Kendinden vazgeçeceksen neden sevsin ki daha ?
Ne bilim Ayaz ya kafam karışık..

A: bence Sen korkuyorsun.. Bas baya Aşık olmaktan korkuyorsun ama emin ol ki aşk sana sormaz. Beklemediğin anda gelir ve sen ona engel olamazsın. Başta inkar edersin ama sonra Aşık olduğun için mutlu olursun. Ne zaman baksan kendini onun yanında bulursun. Ve bu sana huzur verir..

Şarkı çalıyordu ve birden ikimiz konuşmadık. Şarkıyı dinleyip sadece birbirimize baktık

A: Öykü, ben..

Aynı anda Ayazın ağzına tost sıkıştırdım.

Ö: Şey kusura bakma ben şey yani efendim ?

A: yok bir şey..

Ö:tamam o zaman ben soracam bir şey

A: buyurun gelsin :)

Ö: sen hiç Aşık oldun mu ? Veya Aşık mısın ?

Bu cevabı almaktan neden bu kadar korktuğumu anlamış değilim. Ama içim kıpır kıpır olmuştu. Hatta şuan Ayaza bir tost veresim geldi.

A: biliyor musun, ben Aşka inanmayan biriydim. Yani arkadaşlara sor istersen, Ayaz Dinçerin hayatında Aşk kelime olarak bile geçmezdi. Birden biri geldi. Hayatımı alt üst etti. Kızlarla konuşurken düşünmeyen ve sadece bir şey eveleyip geveleyen ben artık bir "Nasılsın" a bile saatlerce bir cevap arayan ben oldum. Pişman mısın diye soracaksan, ona karar verecek kadar lüksüm yok Öykü ! Aşk sana sormadan sana haber vermeden ve senin anlayamıcağın bir şekilde girer Hayatına. Çok saçma gelir birine, anlatamazsın. Ama aşık olmanın tarifi veya nedeni yok bin bir şeye aşık olabilirsin o insanda.. Bazıları gülüşüne, gözlerine veya huyuna olur, ben ise tamamen kendisine ve beni benden almasına, onun o olduğuna, kendimi gördüğüm o kömür gözlerine o aşk ile bakan gözlerine.. Masum bakışlarına, saf ve duru yüzüne.. Dünyayı huzurlaştıran gülüşüne ve binlerce şeyine Aşkı oldum Öykü..
Peki ya sen, sen hiç Aşık oldun mu ?

Okula gelmiştik ama park yerinde arabayı bile durdurmuştuk. Bunun farkında olmayan Ayaz ve ben sadece gözlerimize baktık. Ben bir şey demedim. Sadece o parlayan gözlerine baktım.

A: Tamam, cevap vermene gerek yok. Ama aşktan kaçma Öykü..

Elimi tuttu ve elini yavaşça başıma yaklaştırdı.
Elimi çekmek istediğimde daha sıkı tuttu ve yüzüme düşen saçımı kulağımın arkasına koydu. Kelebekler.. Horon tepmeye başlıyorlardı. Nefesim kesiliyor ve aptalca bir gülümseme oluşuyordu o şaşkın yüzümde.
Biliyordum.. Aşığım.. Ama bunu söyleyemem hatta değilim ya.. Ne saçmalıyorsun Öykü.. Kendine gel !! Mutlu olan Aşk yoktur tamam sadece üzülen sen olacaksın.. Ama Ayaz için değer be bilinçaltım onun için değer ve şimdi sus romantik anımın içine etme !

Ö: Ayaz ! Ben aş...

X:AŞKIM ?!?!?!?!

Bölüm yorumlarınızı alalım 🙈 biraz ÖyAzlı olsun dedim ☺️ Neyse 15 Fav da devam eder 💕

Aşkı kolay sanma ✌️❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin