Kyra
Câteodată,sinceră să fiu,am impresia că Landon e un idiot cu diplomă, cred că a absolvit și o facultate sau așa ceva pentru a fi atât de bun la asta.
Eu să mă îndrăgostesc de el?
Haha, da...Poate a avut dreptate, dar doar puțin! Nu pot să zic că "aș încasa un glonț pentru el", dar nici " mă doare în cot de el", așa undeva pe la mijloc.
Azi dimineața în parcare chiar credeam că o să mă sărute, nu că aș vrea, dar în fine. Se pare totuși că planul meu evoluează încet-încet,dar pentru a-l putea duce până la capăt, trebuie să merg azi la Ali ca să stabilim ultimele detalii. Dar cred că-l voi lăsa naibii.
Mă întreb oare dacă și el va fi acasă, nu mă prea încred în asta, dar există o parte nenorocită din mine care speră.Dar totuși... are iubită? Dumnezeule! Dacă el are o iubită și eu ce fac?
Ali va îndura un interogatoriu cam sever azi.-Kyra!
Doamna Starley îmi atrage atenția.-Da,doamnă?
Cotoroanța doar își dă ochii peste cap, dar mă lasă în pace.
Nu prea mi se întâmplă mie din-astea, mai ales că chimia e materia mea favorită.Îmi plimb privirea prin clasă, până când dau de un cuplu care se sărută în spatele clasei, eh,ce pot să zic, să le țină. Dar baiatul îmi pare cunoscut, cam prea cunoscut... iar când se întoarce cu fața spre mine, recunosc instantaneu acei ochi ca caramelele.
El? Mâinile încep să-mi tremure, iar inima îmi bate de două ori mai rapid.Îmi i-au geanta și ies în fug din clasă, fără să scot un cuvânt, pentru că lacrimile sunt gata să mă năpădească.
Nu îmi vine să cred... toate acele momente, au fost doar teatru...
Ajung în sfârșit în baie și încep să-mi curăț fața de puținul machiaj pe care l-am aplicat de dimineață. Ușa se deschide, însă eu îmi văd de treabă, probabil o fi vreo boboacă care nu poate rezolva un exercițiu la mate și a venit aici să-și plângă de milă.
Însă înainte să aud un planset, simt două mâini pe talia mea și sunt lipită de un trup de băiat.Temătoare ridic capul pentru a ne privi în oglindă. Ne-ar sta bine împreună. Pentru numele lui Dumnezeu, Kyra, la ce-ți stă mintea acum?
În ochii lui se oglindește regretul.-Îmi pare rău, iubito!
Cuvântul ăsta sună chiar foarte bine spus de el și adresat mie. Nici nu apuc să-i arunc o replică acidă, că sunt întoarsă , iar cuvintele refuză să iasă.
Landon doar zâmbește sincer:
-Chiar îmi pare rău!
Își lipește buzele de ale mele, sărutându-mă lent și dulce. Treptat sărutul devine pasional și sălbatic. Sunt ridicată de la sol și după simt chiuveta rece sub fundul meu. Îl primesc între picioarele mele, pentru a fi mai aproape.
Mințile se pare că mi-au revenit, pentru că rup sărutul , mă dau jos de pe chiuvetă și îl plesnesc.
-Cred că am meritat-o.
Zâmbește. Doamne! Zâmbetul ăla...-Chiar meriți mai multe, dar nu mă aflu în ipostaza de a ți le da.
-Adică?
Știe la ce mă refer, dar se așteaptă să zic cu voce tare.-Adică nu suntem un cuplu.
-Nu, nu suntem... dar putem fi!
-Măi, măi, tu chiar ai soluție la toate nu-i așa?
-Așa se pare.
Ne privim în ochi și izbucnim într-un râs sănătos.
-Deci-spune, redevenind serios- Kyra Violet Starlight îmi oferi plăcerea de a mă plesni?
-Adică?
-Vrei să fii iubita mea?
-Foarte original, French. Nu m-am așteptat niciodată că voi fi "cerută" într-o baie a liceului.
-Putem schimba imediat asta.
În acel moment se sună și toți ies în pauze. Landon mă i-a de mână și mergem la dulapurile din mijlocul holului, îmi șoptește un stai aici după care dispare.
Ok dacă la început eram puțin confuză, acum chiar sunt dezorientată complet.
Ridic din umeri și îmi fac de lucru cu telefonul, sprijinindu-mă de dulapuri.Simt o mână lângă capul meu, iar când ridic ochii dau de un Landon cu un zâmbet imens pe față.
Dat fiind faptul că Landon face parte din gașca de populari și este cunoscut drept un băiat care schimbă fetele ca pe șosete, se formează un cerc în jurul nostru.
-Ai vrut originalitate? Acum privește asta, sper să spui "da".
Îmi șoptește la ureche.
După care se depărtează și îmi spune:-Kyra vrei să fii iubita mea?
Mulțimea scot sunete de uimire. Pff, eu dacă aș fi pe acolo aș intra în șoc. Însă el nici nu îi i-a în seamă.
Mă privește răbdător, așteptând un răspuns.
Adopt o poziție gânditoare și zic:-Stai puțin să mă gândesc...
Din nou,uimirea se citește pe fața tututor, chiar și pe a lui Ali, stai când a apărut ea aici?
-Deci?
-Deci, da.
Landon doar rânjește și se apleacă pentru a-mi spune un știam că ăsta va fi răspunsul, după care mă sărută, aici în fața tuturor.
Cred că asta e cea mai fericită zi din viața mea, mă rog aproape.
Ali se apropie de noi, după ce toți ceilalți și-au continuat activitățile.
-Ce a fost asta?
-Asta,dragă surioară,înseamnă că eu am iubită.
-Una care sper că te va da la brazdă.
-La câte palme are de primit de la mine, sper și eu.
Ali doar începe a râde de la replica mea.
-Vă rog, fetelor, mă jigniți.
Se preface afectat punând o mână pe inimă.-Oh, mai taci!
-Acum, îmi pare rău, dar trebuie să ți-o fur pe Kyra pentru restul zilei.
-Pentru restul zilei? Și eu ce fac?
-Ieși cu băieții ceva
-Bine...
Deși se întristează știu că asta nu e pe bune.-Și ține minte, de azi ai de respectat regula "Fără curve", clar?
-Ce s-a întâmplat ,iubito? Ești geloasă?
-Ai vrea tu.
Sper să merite toată asta...
CITEȘTI
Iubind Cu Pasiune
Storie d'amore"Se așterne o tăcere între noi. E oarecum stânjenitoare, dar și liniștitoare. Cred că fiecare meditează la toate evenimentele de azi. Știu ce urmează însă nimeni nu și-a făcut încă curaj pentru a întreba. -Îl mai iubești? Sparge tăcerea Ethan, to...