Breeze of Autumn

72 7 22
                                    

Taichi tercengang melihat bilik abang kembar tak seiras nya itu bersepah.

(Berapa banyak kembar tak seiras yang ada ni😂💔✊🏻)

"Tak boleh ke kau diam je kat situ" seorang lelaki berambut coklat muda mendengus kuat.

"Aku diam je kat sini kan?Kau dah kenapa"seorang lagi lelaki berambut ungu menendang kasar kerusi yang diduduki oleh kembarnya itu.

Bung!

"FURUICHI JUZAAAAAAA"sang abang sudah mengaum.

"Apa,apa?Nak gaduh?Marilah!"Juza sudah mengangkat buku lima miliknya. Sang bongsu awal-awal sudah lari mencari sang ayah.

Sakyo yang marah,naya korang berdua.Denda dia bagi,ceramah dia bagi,mukadimah Free pun dia bagi!

Sedang Banri cuba untuk menumbuk adik kembarnya seseorang sudah menjerit.

"FURUICHI BANRIII!FURUICHI JUZAAA!!TO MY OFFICE NOWW!" Sakyo muncul di hadapan pintu dengan muka berangnya beserta rotan ajaib.

Masaklah koyang kena ganyang.

Banri dan Juza diam tidak berkutik.Mereka memandang sesama sendiri sambil menjeling.

🍂🍂🍂🍂
Lelaki tua itu mengurut dahi.

(Me: *dah terbayang dah* Maigawdd... Hensem *meleleh air liur*)

"How many times did I told you not to fight with each other!?"

Dua beradik itu menunduk ke bawah.

"Gomenasai,To-san"

"Minta maaf tak akan ubah sikap kamu berdua tu"

Dia sudah buntu.Apa yang perlu dilakukannya?Sudah dicubanya segala method yang ada.Kalau boleh,nak je dia tinggalkan dua beruk ni dekat pulau bior survive sendiri,tapi Omi pula tidak setuju.Katanya,"kejam sangat".

Dia terfikir sesuatu.

Mungkin cara ini akan berjaya?

"Go and pack your things.Kita akan balik kampung"

Tercengang sang kembar berdua itu.

"KAMPUNG!!???"

Terlompat Sakyo dibuatnya.Rotan yang dibelainya tadi terkena pada muka sang ibu yang baru masuk ke dalam ruang itu.

Tiga lelaki itu memasang muka horror.

Omi masih tersenyum tapi,aura dia menyeramkan.

"Siapa main baling-baling rotan ni?" Soalnya.Dibelai rotan itu dengan lembut kemudian digenggamnya sehingga patah.

'Rotan aku~~Oh my baby'Sakyo menangisi rotannya yang terpatah dua itu.

Sang kembar sudah lari awal-awal sambil mengheret adik bongsu iaitu Taichi.

Omi memandang ke arah suaminya

(Let me laugh Please.😂😂😂😂😂😂💔AKU TAK TAHAN)

"Anata~~Awak ke main baling rotan ni?"Masih tersenyum tetapi aura gelapnya sudah keluar.

Lelaki berambut blonde itu mula peluh dingin.

"H-hai"

Omi bila marah menyeramkan Woi. Jangan main-main.

Wanita itu menarik lengan bajunya.

"Awak tahu saya sayang awak kan?"

Sakyo dah pucat lesi lesu pun menangguk.

"So...."

Tangan dihayunkan dan....

PUM!

PIPI SAKYO LEBAM YEAYYYYY!!!

Jatuh tertonggeng anak jantan orang tu.

Secara rasminya,aye umumkan bahawa Sakyo takut bini MUAHAHAHAHA 😂💔✊🏻



Merepek en?Aku tahu 😂💔

HOME•A3!X BBB Where stories live. Discover now