ᵖʳᵒˡᵒᵍᵘᵉ

1K 43 6
                                    

Červenec 2007, Vancouver

,,Finne?!" Zavolal otec, jmenovaného hocha, který nic netušil a tak přiběhl.

,,Ano, tati?" Pohlédl vzhůru do obličeje svého otce a poté na dvě osoby, přicházející z vedlejší místnosti.

,,Musím ti někoho představit." Pousmál se a jeho syn nechápal.

,,C-cože? K-koho?" Díval se zmateně kolem sebe a v jeho očích se objevil strach.

,,Tohle je tvoje nová máma." Ukázal na ženu, která držela ruku malé holčičky. ,,A tohle tvá mladší sestra." Představil i ji a malý chlapec rozrušeně střídal pohledy z jedné osoby na druhou. ,,Vím, že je to tak najednou a z ničeho nic, ale časem si zvykneš, neboj." Utěšil ho úsměvem.

,,Asi bych se měla představit." Ozvala se žena a přistoupila k malému Finnovi. ,,Ahoj, jmenuju se Jessica Steel a klidně mě oslovuj Jessico, nemusíš mi říkat mami nebo tak něco." Usmála se a nabídla mu svou ruku.

On ji přijal a potřásl si s ní. ,,Já jsem Finn." Představil se stydlivě a uhnul pohledem.

Moc toho nenamluvil. Od té doby, co jeho matka zemřela, úplně změnil chování...přestal mluvit s ostatními lidmi, méně jedl a podobně. Nejsmutnější na tom všem je, že jeho máma umřela v jeho pouhých třech letech a už dva roky to zvládá jen s jeho otcem.

,,Tohle je Emily. Moc nemluví, protože ještě pořádně neví jak a stydí se." Pronesla a ukázala na brunetku s dvěma malými culíčky na hlavě, která se schovávala za sukni své matky. Byla mladší o rok a půl, než samotný Finn.

,,Tak v tom jsou si s Finnem podobní." Připustil otec a zasmál se.

,,Třeba si budou rozumět." Dodala matka a pohledem sjela na tmavovlasého klučinu.

,,Jasně.." Zašeptal s nezájmem a odešel do svého pokoje. ,,Prý nová máma a sestra." Zabouchl dveře a zamkl se. ,,Já nechci žádnou novou rodinu!" Bouchl pěstí do stěny. ,,Au!" Vyjekl hned na to a chytil svou pěst druhou rukou, načež vzlykl.

,,Finne? Jsi v pořádku?" Zaklepal na dveře pokoje jeho otec a on se vyděšeně podívala tím směrem.

,,Jo!" Zakřičel a sedl si na postel.

,,Dobře.. Tak potom přijď na oběd." Odešel od dveří s povzdechnutím a Finn zakoulel očima.

,,Třeba jim to dlouho nevydrží a pak budu zase jen já a táta." Doufal a poté odemkl dveře. Ještě než je otevřel, pořádně se nadechl a s vydechnutím vystoupil z místnosti a vydal se za svou rodinou.

,,Tady jsi." Pronesla Jessica a usmála se na Wolfharda mladšího.

Ten si s nenápadným protočením očí sedl na židli do jídelny a hned na to se před ním objevil talíř s jídlem. S menší nechutí si nabral na vidličku kousek kuřecího masa, jenž si dal do pusy.

,,Chutná ti?" Zeptala se Jess a s nadějí se na něj podívala. On jen bez jakéhokoliv očního kontaktu přikývl, ale nevypadal moc přesvědčivě. Jessica si povzdechla a odvrátila pohled na otce oneho hocha.

,,Neboj se...jen si zvyká." Utěšil ji tiše a pohladil hřbet jejího zápěstí.

,,Dobře." Pousmála se a oba se opět podívali na Finna a poté na malou Emily, která si cpala jídlo do pusy jako o závod. ,,Aspoň někomu to chutná." Uchechtla se a utřela holčičce pusu od jídla.

Okay guys...tohle je stará nová knížka na mém profilu. Jelikož mi totálně jebal wp a všechny kapitoly se mi tady ukazovaly dvakrát, tak tady to máte znovu.. 😬🍃

Doufám, že si to teď už někdo aspoň přečte 🙃 vím, že tohle z mých sledujících bude číst málokdo, ale pomozte mi se dobře umístit, aby si to přečetl i někdo další 🥺❤️ nebo pokud znáte někoho, komu by se knížka líbila, určitě mu ji doporučte 🥺🙏❤️

Love & peace ❤️✌️ -Adél

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat