„Ví co ho čeká,"

17 2 0
                                    

David se nakonec rozhodl , že si s Adamem promluví na JIPu. Věděl, že to bude k ničemu ale i tak to na přání Romana udělal. Otevřel dveře JIPu a schytal naštvaný pohled Adama kterého vzbudil svým nečekaným příchodem. „Co potřebuješ?" zeptal se ho nabroušeně Adam. „Chtěl jsem s tebou mluvit než tě pustí domů," odpověděl mu klidným hlasem David. Nechtěl na sobě nechat znát nervozitu z jejich rozhovoru. „Doufám, že ten Rusák ví co ho čeká," pousmál se škodolibě Adam. „Jak to chceš udělat?" zeptal se David, který tušil co tím jeho bývalý kamarád myslí. „Mám víc způsobů, chci aby jste trpěli oba," Adam celou dobu uhýbal pohledem, nechtěl nebo se bál navázání očního kontaktu s Davidem. „Mohl bych tě udat za víc věcí, vydírání,vloupání do bytu, přepadení. Mám pokračovat?" vrátil mu to ostře David, už se ho nebál, chtěl bránit sebe i Romana. Adam nasucho polkl, nečekal protiútok z Davidovi strany. „Co kdyby jsme na to zapomněli a šli si každej po svý cestě, to je dobrá volba, ne?" změnil názor hodně rychle Adam a snažil se z toto nějak opatrně vybruslit ven, protože nechtěl znova dostat do držky. David se jen ušklíbl. „To byla hodně rychlá změna názoru," konečně ho dostal do pasti David a mohl ním manipulovat nebo se o to aspoň pokusit, za zkoušku to stojí. „Chceš prachy nebo co?" začal panikařit Adam a snažil se s Davidem vyjednávat a obchodovat, hlavně, aby ho nenapráskal. David začal přemýšlet, chtěl po něm zaručit jeho i Romanovo bezpečí, ale nevěděl jak a Adam by mu s tím mohl pomoct. „Co dokážeš udělat pro to, aby Romana nenašli?" nečekal od Adama určitou odpověď, ale stačila mu snaha z jeho strany.„Hodně věcí, nějaká konkrétní by nebyla?" dělal okolo toho divadlo Adam. David znejistěl, co vlastně chce nebo vlastně jak chce zajistit bezpečnost. „Můžu ti věřit?" zeptal se nakonec David.

Co mu Adam odpoví ? Bude mu David věřit ?

Setkání z války /Vilkinhof/Where stories live. Discover now