Richie pov:
Reggel van. Ugyan az az unalmas reggel. Utálok suliba járni, de csak azért megyek be mindig abba a börtönbe hogy láthassam az én kis Eddimet. Már lassan négy éve hogy tetszik nekem. Kiskorom óta ismerem de akkor jöttem rá mit érzek mikor Az felbukkant. Négy éve. Négy éve legyőztük de tudtuk hogy nem halt meg. Láttuk hogy nem halt meg teljesen. Utánna úgy volt hogy elköltözünk de végül maradtunk. Nem tudjuk miért de itt vagyunk. Most is közösen fogjuk megünnepelni Eddie szülinapját. Úgy tervezem ma elmondok neki mindent. De félek. Nem attól hogy elmondjam hanem attól hogy mit reagál rá. Félek hogy megutál és soha többet nem beszél velem. Én abba belehalnék. Hisz Ő az első ember akit a legjobban megbecsülök és aki mindennel jobban szeretek. Miközben ezen gondolkodtam felöltöztem és elindultam a suliba.
/Timeskip/
-Hé Rich! Richie vége az óránknak.-Szólt valaki
-Ki beszél?
-Stanley. Na gyere ma van Eddie szülinapja. Ugye nem felejtetted el?-kérdezi.
-Nem dehogy is./Timeskip az udvaron/
-Boldog szülinapot drága Spaghetti!
-Elsőnek is ne hívj igy! Másodszor pedig köszönöm de engedj el.
-Amúgy mondani akarok neked-de nem tudtam befejezni.
-Bill!
-Szia Eddie! Boldog Szülinapot!-és átnyújtott egy nagyobbacska dobozt.
-Ez az enyém?
-Igen gondoltam megleplek valamivel.
-Úristen köszönöm.S ezzel a mondattal megpuszilta Bill arcát. Úgy éreztem hogy mindjárt leüvöltöm Bill fejét de nem tettem mert probáltam magam kontrollálni. Ez nem jelent semmit. Csak örül az ajándéknak. Igen nincsenek együtt.
Miközbe én ezen gondolkodtam Eddie kinyitotta a dobozt én pedig összetörtem. Megint. Nem volt nagy cucc benne de annál romantikusabb. Egy óriási maci volt benne. Ez nem tűnik elég indoknak hogy járjanak meg ilyesmi de mégis úgy éreztem magam. Mivan ha őt szereti. Nem nem nem és nem. Ez nem igaz. Ez nem lehet igaz....
Hello! Hát igen ezt a story régen írtam és most találtam meg úgyhogy úgy döntöttem folytatom. Nem tudom mi lesz benne van egy-két gondolatom de még nem tudom mit hozok ki belőle.
YOU ARE READING
A Második Esély /BEFEJEZETT/
FanfictionAz legyőzése után mindenki maradt a városban. Richie rájött az érzéseire és elakarja mondani de mivan ha késő? Mivan ha az élet nem azt adja neki amit szeretne. És emelett elkezdődtek a rémálmok amik talán megváltoztatnak egy dolgot. Igen ez egy fan...