11.Bölüm

874 51 7
                                    

"Biraz sessizlik lütfen."
Ders İngilizce ve kimse hocayı takmıyordu bile. Ben ise not tutmaya ve hocayı dinlemeye çalışıyordum. Teneffüs çalar çalmaz herkes sınıftan çıkarken ben sıramda oturmuş dersin yorgunluğunu atmaya çalışıyorum. İngilizce öğretmenimiz Bayan Swan yanıma geldi.
"Lisa benimle gelir misin?"
Başımı eğerek Bayan Swan'ı takip ettim. Öğretmenler odasına girerken derin bir nefes aldım. Gün içinde buraya çok kez girip çıksam da her girişimde geriliyordum. Gözlerim Bay Jeon'u aradı. Fakat bulamadı.
"Lisa şu elimdeki projeleri al ve sınıfa as ve herkesin bir proje almasını sağla. Başımı salladım ve kağıtları alıp kapıya yöneldim. Ve içeri o girdi. Bir elinde yazılı kağıtları bir elinde kahvesiyle adete bir melek gibiydi. Zaten kendine has o kokusuyla başımı döndürdüğünü söylememe gerek yoktur. Başımı öne eğdim. Bana gülümseyerek karşılık verip yoluna devem etti. Koridora ulaştığımda bacaklarım titriyordu. Yavaş yavaş sınıfa yürüdüm ve panoya kağıtları iğneledim ve yanına da bir not iliştirdim:
"Herkes bir konu seçsin ve konusunu bana bildirsin"
Son kez panoya göz atıp sınıftan çıktım. Kantine inerken yolda V'yi ve Jennie'yi gördüm. Jennie beni görür görmez yanıma geldi ve V'ye el salladı. V'de gülümseyerek kendi sınıfına ilerledi.
"Ee inek hanım çok pardon Lisa hanım Bayan Swan ne dedi?"
Gözlerimş devirdim.
"Yok önemi bir şey değil. Sadece projeler.
" Off bu kadın kıt galiba İngilizceyi yapamıyorum diyorum kadın proje veriyor.
Gülmekten katılırken kantine varmıştık. Jisoo ve Rose'yi gördük ve yanlarına oturduk.
"Nabersiniz GİRLS!"
"iyiyiz Rose sen?"
"Ben de iyi. Akşam bizimkiler plan yapmış. Gidelim mi?
" Şey b-"
" Biliyorum Lisa sen gelemeyeceksin"
"Ama napıyım uniem orada ben sap"
Kızlar gülerken zil çaldı ve sınıfa ilerledik.
☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄
Ve buradan ×=85 geliyor. Herkes anladı mı? Sınıf boş boş kafa sallarken ben de onu izliyordum gizlice. Jennie kolumu dürttü. Bir irkildim ve kafamı Jennie'ye çevirdim.
"Kızım ben hiçbir şey anlamadım bundan.
" Bak şimdi şöyle ya-"
" Tamam anladım Sağ ol"
"Bunu yapmaktan zevk alıyorsun değil mi?"
"Evet hem de çok"
Önüme döndüğümde Bay Jeon toplanıyordu. Ve zil çaldı. Herkes ayaklandı ve biz de kızlarla çıktık. Eve vardığımızda herkes odalarına kapandı ben de uzun zamandır Bay Jeon'a yazmamıştım. Telefonun elime aldım ve yazmaya başladım.
        Anna:Bay Jeon nasılsınız?

Hepinize merhaba. Uzun zamandır yazmıyordum. Umarım beğenirsiniz. Sizi seviyorum💜💜



Love My Teacher|Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin