go out with me for just
one day.-
Okulun son zilinin ardından, öğrenciler büyük bir sevinç ile evlerine dağılıyorlardı. Kimisi arkadaşı ile sohbet ediyordu kimiside bisikletine atladığı gibi part time işine gidiyordu. Böyle güneşli bir ilkbahar gününde sakuralar, pembe kiraz yapraklarını döküyor ve öğrencilere güzel bir manzara sunuyordu.
Tabii bu öğrenciler bir yana 1A sınıfının başarılı öğrencileri +1 ders olarak spor dersi gördükleri için bahçede beden kıyafetleri ile öğretmenlerini bekliyorlardı. Kirishima Eijirou, her zaman ki gibi Bakugou Katsuki ile konuşmaya çalışıyor ve diğer arkadaşlarını es geçiyordu. Aradan geçen 10 dakika ve öğretmenlerinin gelmemesi ile beraber serbest kalmışlar ve kantindeki masalara yerleşmişlerdi.
Eve gitmeleri yasaktı çünkü her zaman geç kalan beden öğretmenleri Hawks, genelde son yarım saat geliyordu. Yine de buna alıştıkları için şaşırması güç bir şey yoktu. "Hey Bakugou biliyorsun sana bir şey demem gerek" diye mırıldandı Kirishima.
1 haftadır bu günü bekliyordu ve sonunda o an gelmişti. Kirishima reddedileceğini yüzde yüz emin olsada hislerini içinde tutmanın hiç iyi bir hareket olmadığını biliyordu.
Bakugou, kafasını onaylarcasına salladıktan sonra çeşmelerin yanına doğru yürüdüler. Orada kimse yoktu ve konuşmaya değecek bir ortamı vardı. Yinede Kirishima, korkuyordu.
Yılın başından beri özenle beslediği hisler çöp gibi kenara atılabilirdi."Dinliyorum." Diye mırıldandı Bakugou. Herkes biliyordu ki kaçırma olaylarında beri sessizleşmiş ve insanlarla konuşmaktan kaçınmaya başlamıştı. Sanırsak ısrarcı Kirishima bu insanların dışındaydı.
"Bak Bakugou, biliyorum sana saçma gelebilecek bir şey diyeceğim. Ama lütfen hemen sinirlenme."
Bakugou'nun şimdiden sinirlenmeye başladığı açık açık ortadaydı. Bu yüzden sözlerine gerilerek devam etmeye karar verdi."Senden hoşlanıyorum Bakugou." Gözlerini kapatarak ve hızlıca söylediği bu cümle üzerine titremesinin geçtiğini hissedince ürkekçe gözlerini açtı. Bakugou Katsuki, özür dilercesine öne eğilmiş ve tekrar eski haline dönmüştü. Tabii Kirishima bu anı 1 ay önce reddettiği kızdada görmüştü.
"Hislerin, karşılıklı değil. Üzgünüm." Diye mırıldandı Bakugou. Ardından çeşmelerin orayı terk etmeye yeltendi. Tabi Kirishima kolunu tutmasaydı.
"Neden reddediyorsun..." dokunsalar ağlacaktı kızıl olan. Belki hisleri boşa çıktığı için hayal kırıklığına uğraşmıştı ama bu kadar canının yanacağını tahmin bile etmemişti. Bakugou'nun yüzünde en ufak üzüntü veya sinir yoktu. Ne düşündüğünü anlayamıyordu. "Sevmiyorum uzatma"
Bakugou, kolunu sıkan elin gevşediğini hissetti.
"Anlıyorum..." diye mırıldandı kızıl. Üzüntülü yüz ifadesini kenara atıp gülümsedi. Gülümsedi ama Bakugou gözlerinin içinde en ufak mutluluk görememişti.
Bazı gözler olur boş bakar, bazıları ise derin anlamlar taşır. Kirishima Eijirou, söyleyemediği bütün cümleleri gözüne atmış gibiydi. Çünkü Bakugou, baktıkça ona üzülüyordu.
Suçluluk hissi omuzlarını tutmadan gitmesi gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one day boyfriend | kiribaku.
Fanfictiontek günlük erkek arkadaş. - oneshot kitabıdır. eijirou & katsuki.