KİMSESİZ🌑

12 1 0
                                    



Ayaz eliyle telefonu kulağına tutarken dizine ayağımla sertçe vurdum ve o yere önüme doğru düşerken ona kafa attım. Ilgın üzerime doğru gelirken sandalyeyle ayağa kalktım ve karnına tekme attım.

Bir koruma bana doğru geldiğinde bacağının yan tarafına sandalyenin ayaklarıyla vurdum ve o yere düşerken diğer korumanın arkamdan geldiğini fark ettim. Sandalyenin ayaklarıyla onun ayağının üstüne oturdum. Ve o acıyla inlerken, başımın arkasıyla suratına geriye doğru kafa attım.

Bir koruma daha geliyordu onunda karnına hızlıca tekmemi geçirdim. Koşarak küçük masanın üstüne çıktım, kendimi yukarıya atarak yukarıda ters döndüm ve sandalye arkadayken belimin üstüne doğru düştüm.
Bu düşme ile sandalye kırılmıştı. Hızlıca ayağa kalktım arkamdaki bir koruma beni tutmuştu. Onun parmaklarını geriye doğru büktüm, yüzüne yumruk attım. Ve iki ayağımlada karnına tekme attım.

Ayaz'ın ayaklandığını görünce hızlıca üstüne doğru koştum. Zıplayarak iki bacağımı kafasına doladım ve yere düşmesini sağladım.
Yan tarafımda yukarıya doğru asılmış bir zincir vardı. Ayazın düştüğü yerdede asansör boşluğu. Zinciri Ayazın ayağına bağladım ve onu o boşluğa attığımda baş üstü sarkmış bir vaziyetteydi.

"Sana buradan elimi kolumu sallayarak çıkacağımı söylemiştim." Ayaz avazı çıktığı kadar bağırıyordu. Asılı olduğu yerde yüzündeki yenilmişlik hissine sahne oldum.

KİMSESİZ 3.BÖLÜM "SOĞUK"

İREM ALEYSA (ALEY)Where stories live. Discover now