3.Bölüm ~ Yağmur ~

72 38 42
                                    

Biliyorum geçen bölüm çok heyecanlı yerde bitti ama bu bölümde kafanızdaki bazı soruların cevaplarını öğreneceksiniz.
Umarım beğenirsiniz...

"Rüzgar öldü."ne saçmalıyordu bu? Ne ölmesi kesin birşeyler vardı. "Çabuk beni çöz ve her ne saçmalıyorsan ona engel olalım. Tamam mı?"dedim.

Toprak'tan
Şuan evdeydim ve Rüzgar da mutfakta birşeyler hazırlıyordu. İçimde kötü bir his var ama neden olduğuna dair hiçbir fikrim yok. Rüzgar bir anda kısık bir sesle "Toprak çabuk buraya gel!"dedi.Ben ise hemen ayağa kalkıp "Of Rüzgar bir işide kendin beceremiyorsun."diyip mutfağa doğru yürüdüm. Rüzgar ise hemen beni kolumdan tutup "Hemen buradan çıkmalıyız."dedi.Ben ise ''Noldu bana da anlatsan neden çıkmak istediğimizi anlayacağım.''dedim.O hemen eliyle pencereden bahçeyi gösterdi bahçede bir sürü adam vardı. Bunlar Asel'in adamlarıydı iyi ama bizi nasıl bulmuşlardı? ''Rüzgar bunlar bizi nasıl buldu?''dedim.''Bilmiyorum Toprak ama bir tek tahmin ettiğim şey var o da...''dediği sırada içeri yedi sekiz tane adam girdi ve bize silah doğrulttular.

Kayra'dan

''Tamam ama çoktan...''diyip ağlamaya başladı. ''Hadi ama az önce bana silah doğrultan kişi şuan salak bir çocuk için mi ağlıyor ?''dedim.Ama keşke demeseydim çünkü aşırı sinirli bir şekilde bana bakıyordu."Sen kimsin ki Rüzgar'a salak diyorsun?Bir daha böyle birşey dersen sonun benim elimden olur.Tamam mı?''dedi.Ben ise ''Gözlerimi açarsan sevinirim ve şuan burada konuşmak yerine adamlarını arasan daha iyi olur belki kılpayı kurtulur.''dedim. Aslında Rüzgar benim düşmanım gibi değildi ama gıcıktı işte buda beni sinir ediyordu. Ama asla gıcık olduğum biri olsada ölmesini istemem.O sırada gözlerimi aniden açtı ben hem rahatlamış hemde ona çok kızgındım abim belkide abimi öldürecekler çünkü Rüzgar' ın kim olduğunu biliyor olabilirler. O sırada Asel hemen telefonundan bir numarayı aradı ama telefonu açmıyorlardı. Bu durum hem beni hemde Asel'i feci halde sinirlendirmişti . Ben hemen ellerimdeki iplerden kurtuldum ve ayaklarımı çözdüm. Ayağa kalkıp ''Ne duruyorsun?Hadisene eğer abime yada Rüzgar'a birşey olursa seni öldürürüm. Ama en önemlisi abim!Şimdi eğer bir araban falan varsa hemen abimin evine gidiyoruz.''dedim.O donmuş bir şekilde hala karşısına bakıyordu günah benden gitti. Elimi havaya kaldırdım ve yüzüne okkalı bir tokat yerleştirdim. O ise buna hazır olmadığı için nerdeyse yere düşüyordu.Daha sonra kolundan tuttuğum gibi odadan çıkardım ve merdivenlerden indirdim."Hadisene kızım şuan herhangi birine birşey olmuş olabilir."Asel olayın şokundan çıkmıştı ve konuşmaya başladı ''Hadi biran önce gidelim onlara birşey olmaması lazım. ''dedi.Bu kız abimi nereden tanıyordu ki ? Neyse şuan önemli olan onların sağlığıydı .Bunu ona daha sonra sorardım.

~ 15 dk. Sonra ~

Şuan abimlerin evinin sokağına gelmiştik evlerin arasında çok mesafe yoktu ve bu benim içimi rahatlatmıştı.
Yol tamamen benim abimi aramam ve Asel'e kızmam. Asel'in ise bir yandan  araba sürüp bir yandan da bana laf yetiştirmesi ile geçti. Evin önüne gelmiştik ve arabadan inip evin bahçesine girdik.Tam evin kapısıyla bizim aramızda yaklaşık 3-4 metre varken bir silah sesi duyuldu. Kalbim sanki  durmuştu attığını hissetmiyordum.O sırada Asel telaşlı bir bir şekilde içeri doğru koşmaya başladı bende aynı şekilde onun peşinden gidiyordum.Bir yandan da dua ediyordum inşallah onlara birşey olmamıştır diye.Silah sesi büyük bir ihtimalle mutfaktan gelmişti. İlk önce salona koştuk  tam mutfağa gireceğimiz sırada önümüze dört tane adam çıktı .Asel ise onları tuttuğu gibi bağırdı "Gerizekalılar!"ben hemen kolunu tutum "Şuan bunları boşver."dedim.O ise hiçbir tepki vermeden mutfağa daldı ve bende aynı şekilde , arkamızdan da o adamlar geldi.Yerde uzanmış kolunu tutan ayrıca kanlar içinde olan bir abim ve yanında da sapasağlam bir adet Rüzgar vardı ve abimi kaldırmaya çalışıyordu. Ben hemen abimin dibinde bittim.Ve diğer koluna girip ayağa kaldırdım Rüzgar bana şaşkınlıkla bakarken "Ne duruyorsunuz araba falan hazırlasanıza ! Eğer abime birşey olursa hepinizi öldürürüm. "dedim.Ve herkes dışarı koştu bir kişi hariç o kişi de Asel'di.Hemen benim yanıma geçip abimin ağırlığını biraz kendi üstüne aldı.

Rüzgar'dan
Şuan ne yapacağımızı bilemiyordum. Karşımızda bir sürü adam vardı  ve bize silah doğrultmuşlardı.Şuan Toprak ve ben hem çaresiz hemde cesurduk. İçimde korku olmadığını söyleyebilirim.Kafamı yavaşça Toprak'a çevirdim.O ise çok rahattı ama neden bu kadar rahat olduğunu anlamak zor değil çünkü o "Toprak KORKMAZ" . Aslında o soy ismini çok yansıtıyor. Tam ona layık bir soy isim.Tam ağzımı açmış birşey söyleyecekken dışarıdan anı bir fren sesi geldi.Adamlar yaklaşık sekiz kişi falandı. O sırada 4 tane adam kapıya doğru yöneldi.Tekrar kafamı Toprak'a çevirdim Toprak bana hadi şunları halledelim der gibi baktı ben ise kafamı salladım. Ben iki elimle sağ taraftaki adamların kollarını çevirdim. Toprak'ta adamları bir şekilde halletmişti . Ama bunu yapmamız baya zor olmuştu sonuçta onlar silahlıydı biz ise onların mahkumu gibi birşeydik aslında. Yerdeki bir adam silahını eline almış Toprak'a doğrultmuştu Toprak ise arkası dönük pencereden adamların bahçeye çıkıp çıkmadıklarına bakıyordu. O sırada ben "Toprak!" diye bağırdım o tam bana doğru dönecekken silah patladı. Ben hemen adamın eline bir tekme  geçirdim. Diğer adamların ve o adamın silahlarını ayağım ile onlardan uzaklaştırdım ve hemen Toprak'a doğru koştum.Yerde diz çökmüş kolunu tutuyordu.O sırada bir kız "Gerizekalılar!"diye bağırdı. Bu ses tanıdık gelmişti ama şuan Toprak can çekişiyordu yani başka birşey ile uğraşmamalıydım. "Toprak iyi misin?Cevap versene iyimisin ?Canın çok yanıyor mu?" dedim.Ama sadece kafasını sallıyordu ve yüzünden çok ter akıyordu.Onu buradan çıkarıp hastaneye götürmeliydim onu  tam kaldıracağım sırada kapıdan birileri mutfağa daldı  kim olduklarına bakmak için kafamı çevirdiğimde onları gördüm. Ama yanlarında o adamlarda vardı onlar ne alaka yoksa onlar mı bunu planladı ? Yok canım bir insan niye abisine böyle birşey yapsın ki ?

Kayra'dan

~ 3 Saat sonra ~

Şuan evdeyim annem,babam ve Deniz uyuyor . Ben ve Asel ise mutfakta yiyecek birşeyler hazırlıyoruz. Abimin durumuda iyi yarın sabah taburcu olacak.Bizi zorla eve gönderdiler neymiş iyiymiş adam vuruldu iyiyim diyor ya aklım almıyor neyse Asel ve ben sofrayı hazırlamıştık gece saat bilmem kaçtı  herhalde üç falandı. Annem ve babama abimde kalacağımı söyledim çünkü abim öyle söylememi istedi.Ben Asel'i sevmiştim aslında iyi kızdı ama tabi psikopat olması dışında. Aslında Asel Rüzgar 'ı seviyor yada seviyordu diyebilirim sabahtan beri unutmam lazım deyip duruyor.Onun neresini seviyor anlamıyorum.Dışarıda bahçede yiyecektik ama yağmur yağdığı için mecbur içeride yiyeceğiz. Yemeğimizi sessiz bir şekilde yemiştik. Asel de benim gibiymiş yani böyle sıkı fikı olduğu bir arkadaşıyokmuş. Aslında doğruyu söylemek gerekirse benim hiç yok.Eskiden kardeşim gibi sevdiğim birisi vardı ama ondan çok büyük bir kazık yedim.İki yıl olmuştu Yağmur ile yollarımızı ayıralı .Birde Bulut vardı Yağmur ben ve Bulut çok yakın arkadaştık. Ama tabi Bulut hep aramıza  bir erkek daha alalım canım sıkılıyor diye tutturuyordu.Bizde her seferinde kurbanlık koyun mu alıyoruz Bulut zamanın akışına bırak falan diyorduk. Eski günleri özlemiştim.Ama Yağmur ile er yada geç hesaplaşacaktım.Aslında hesaplaştım denebilir ama o korkak bir kedi gibi kaçtı. Bulut ailesinin ısrarları üzerine yurtdışına amcasının yanına okumaya gitmişti amcası varlıklıydı,o yüzden orada güzel bir eğitim alacaktı anlayacağınız. Yağmur desen şehir değiştirdi çünkü ona öyle birşey yapmıştım ki okulda kimsenin yüzüne bakamıyordu. Biz Yağmur ile tartışmıştık buda benim en özel sırrımı okulun önünde herkese duyurmuştu. Bende ona öyle birşey yaptım ki neyse zaten söyledim.Bu düşüncelerden ayrılıp kafamı Asel 'e çevirdim. Kafasını masaya koymuş uyuyakalmıştı.Ben sessizce  kalkıp masayı topladım ve Asel'i odama çıkardım ve yatağıma yatırdım. Daha sonra bende yanına kıvrıldım.Uyuyana kadar abimi ve yeni okulumu düşündüm. Git gide hayatım değişiyordu. Yarın Bulut'u arayacaktım çünkü o bu aralar beni hiç aramamıştı acaba birşey mi olmuştu ? Şimdi arasam olurmuydu ki ? Yok ya gece gece .Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu ve artık uykunun kollarındaydım.

Rüzgar'dan

Ben nasıl bir kıza çatmıştım ya kıza bak resmen Toprak yada ben ölebilirdim. Ama Allah'tan çok kötü birşey olmamıştı. Biraz zor olsada Kayra ve Asel'i Kayraların evine göndermiştik .Asel'den şikayetçi olmamıştık zaten yanlışlıkla silahı temizlerken oldu dedi Toprak .Niye böyle dedi anlamadım ama gerçi o ne yapar eder orada durmazdı zaten abisi ayrı dert babası ayrı dert.Ben şuan Toprak'ın yanındaki koltukta oturuyordum.Toprak uyuyordu canım çok sıkılmıştı telefonu elime aldım instagramda  biraz gezdim ve sonra benimde uykumun geldiğini anladım gözlerimi kapattım kendimi uykuya bıraktım.

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.

Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek.

Gelecek bölüme görüşürüz.

Dönüm Noktası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin