POHLED LYDIE
Z nemocnice mě pustili až druhý den.
Kuba neměl trénink a tak byl se mnou celý den. Bylo to skvělé. André v ten den ráno odlétal a tak nám aspoň uvařil oběd jelikož by jsme to ani jeden nestihli. No a já vlastně
ani nemůžu. Musím jen ležet. Vstávat jen když potřebuju na záchod nebo tak. Večer jsme si s pouštěli filmy a objednali pizzu. Spát jsme šli okolo jedenácté. A teď je osm ráno. Sedíme s
Kubou na sedačce v obýváku. Před
námi je na stolku notebook se zapnutým Skypem. Budeme volat domů aby jsem jim představila Kubu a řekla jim o noze. O tom že jsem si ji zlomila na ledě ví jen bratr. Ale o operaci jsem nic neřekla.Nebudu říkat že nejsme nervózní. Kuba je sice víc v klidu než já ale i tak je nervózní. ,, Už volají."
,, Ahoj mami" ,, Ahoj. Koho pak to tam máš?" ,, Mami, tati tohle je můj přítel Kuba Vrána." ,, Takže je to pravda. Moc mě těší." ,, Mě samozřejmě taky jsem rád že vás poznávám." usmál se na ně Kuba. ,, A teď. Co jsi potřebovala?"
,, Byla jsem na operaci." když jsem to dořekla tak si mě Kuba natislk více k tělu. Mamka se ihned zhrozila.
,, Jak se to stalo? A s čím si byla na operaci?",, No... takže od začátku. Kuba mě srazil na kluzišti hned ten den co jsem přiletěla. Při tom pádu jsem si zlomila nohu a Kuba se o mě postaral. No a pak tu byl na návštěvě André protože se s ním rozešla holka a potřeboval vypadnout. No a večer šel ke mě a já myslela že mě chce políbit protože byl opilej, tak jsem začala couvat a zakopla a blbě spadla. Nakonec jsem zjistila že chtěl jen obejmout. No prostě potom mě kluci s Michalem Kempným zavezli do nemocnice kde mi to řekli. No a pak jak na potvoru mi tam nějakej nováček řízl do tepny a začala jsem krvácet. No.... Operovalo se o hodinu dýl a Kuba se málem zhroutil. Ale tak jsem tady, docela zdravá. Přijedete se někdy podívat za náma?" ,, Určitě. A prý jsou nějaké problémy s tím vaším bytem."
,, No... Nepustili mě tam."
,, Takže bydlíš v hotelu?"
,, Ne. Kuba si mě ihned vzal k sobě."
,, Děkuju že se o ní tak krásně staráš. Jsem ráda že si našla už někoho normálního." ,, Na tom nic není. Pro někoho koho mám rád tak jako Lydii bych udělal cokoli. Takže cokoliv bude chtít tak se jí splní. To jen ji a mojí rodině." usmál se Kuba.
Do rozhovoru se v tu chvíli vložil i táta. ,, Jak to vidíš třeba za tři roky. Co budeš dělat." ,, No tak doufám že hrát hokej za Caps. No a co víc myslíte?"
,, Plánuješ něco s mojí dcerou? Požádáš ji někdy o ruku? Dočkáme se vnoučat? Pokud ano tak vztah schvaluji. Pokud ne tak na mě nemluv."
,, Tak samozřejmě myslím na naší budoucnost. A pokud bude Lyd souhlasit tak svatbu i děti bych samozřejmě chtěl." táta se vítězné usmál. ,, Jsi dobrý muž. A když hraješ hokej v NHL tak se o rodinu postaráš a zabezpečíš ji. Ty se mi líbíš.",, No. Vyzkoušenýho ho máte tak chcete vědět ještě něco?"
,, Jak to máš s tou nohou? Kdy ti sundání sádru a vyoperují šrouby? A co práce? A kdo vlastně platil hospitalizaci. Vždyť tam u vás je to hrozně drahý."Chtěla jsem začít odpovídat ale Kuba mě předběhl.
,, Poprvé jsem vyšetření platil já, protože to já ji zranil. A podruhé André, protože za to taky tak nějak mohl. Ale ani jeden mu to nedáváme za zlé. Opil se protože s tou holkou být tři roky a ona ho jen využívala. No a do práce má zákaz. Ode mě. Bydlí u mě a peněz mám dost abych se o ní postaral. A navíc by ani neměla co dělat. Možná připravovat objednávky
Ale i tak.",, No a tu nohu budu mít v sádře asi dva měsíce s tím že asi po měsíci a třech týdnech mi dají pryč ty šrouby.
Pak budu mít ještě nějakou tu dobu a sádru, a pak ortézu a budu mi zase rehabilitace. Stejně jako tenkrát jenže o dost kratší dobu.",, No nic děti. My budeme končit. Dean zítra za dva dny přiletí takže mu Lydi
zavolej a domluvte se jak to bude.",, Tak ahoj."
,, Naschle."
,, Mějte se." s tímto mamka ukončila hovor. Najednou Kubovi zazvoní mobil.,, Ano? Já nevím co na to Lyd. Ale asi jo. Jo hodilo by se to. Tak já se s ní domluvím a napíšu. Jojo. Čau."
ukončil hovor.
,, Volal Michal jestli dnes nepřijdeme
k nim na oběd. ,, Mohly by jsme. Snažím se už stát ale vařit ještě nezvládám. Napiš že přijdeme. Už se těším až Niky poznám.",, Tak máme přijít o třičtvrtě na dvanáct."
ČTEŠ
THE BEST THING THAT EVER HAPPENED TO US
FanficKdyž Jakub omylem zraní dívku na které mohl oči nechat, zjistí že je to láska jeho života? 9.6. 2020 - 24.9. 2020