Kapitola č.13.

418 24 5
                                    

Když jsem se napila a trochu se z její reakce vzpamatovala, pohlédla jsem na ní. Pohrávala si se lžičkou v kafi a nevěnovala mi jediný pohled.

,, Můžeš to zopakovat? Mám pocit, že se mi něco jen zdálo. Vždyť si mě žádala, abych tu holku pozvala na rande. A teď nelituješ toho, co se v noci stalo? Víš vůbec, co se stalo?"

,, Vím to moc dobře. A byla to ta nejlepší noc, kterou jsem zažila. A pozvat bys jí měla, pokud to chceš i ty. Byl to jen návrh. Vidím jak na tebe kouká," odpověděla poněkud smutně. Nechápala jsem to. A nevěděla jsem, zda to pochopit chci.

,, Koukat může, ale dokud se nevyjádří, smůla. Já nejsem ta, co dělá první krok."

,, Toho jsem si už všimla. Ráda bych tě zase někam pozvala. Chci tě víc poznat," řekla náhle a já se málem opařila kávou.

,, Proč bys to dělala? Nejsem zajímavý člověk. Měla bys poznávat jiné lidí. Ne obyčejnou servírku, která se sebou nechá vorat a využívat se."

,, Chris, byla jsem opilá, ale i přesto dost při smyslech na to, abych věděla, co dělám, když se za námi zavřeli dveře.l," odpověděla a já přestala zcela vše chápat.

,, Proč si to udělala? Chtěla sis snad užít? Měla to být snad nějaká zkouška?!" zeptala jsem a zvýšila na ní hlas. Začínala jsem mít pocit, že jí tam poslala Caroline a měla mě tak vyzkoušet.

,, Ne! Jak tě tohle mohlo napadnout?!" zeptala se a já začala litovat svých slov.,, A, co s tím má vůbec společného ona?"

,, Nic, vůbec nic. Zapomeň na to, že jsem něco takového řekla," snažila jsem se to zamluvit.,, Vůbec mě neznáš, ani já tebe, tak proč si to udělala?"

,, Protože jsi se mi od první chvíle líbila a myslela jsem, že to máme stejně, tak jsem to zkusila," odpověděla a zvedla se.,, Radši půjdu, asi potřebujeme obě čas."

,, To je celé, co k tomu řekneš? Sebereš se a odejdeš? Jen tak?" pokládala jsem otázku za otázkou a snažila se to pochopit.,, Ale, že mě to překvapuje. Užila jsi si a víc nepotřebuješ," dořekla jsem a v očích mě začaly pálit slzy. Než jsem stačila jakkoliv pokračovat, opustila kuchyň a já zaslechla bouchnout dveře. Netrvalo to snad ani dvě minuty a ozval se zvonek.

,, Co...." nedořekla jsem, když jsem dveře otevřela. Doufala jsem, že se snad vrátila, ale překvapení bylo snad mnohem horší. Stála tam Caroline. Ani se neptala a vešla dovnitř.

,, Patrice je pryč. Proběhla jak tornádo. Tak jako vždy," začala a já na ní nevěřícně koukala.,, Zavreš, nebo to budeme řešit při otevřených dveřích?"

,, Odejdi, prosím. Nemám na tebe teď náladu. Zítra mě klidně zmlať do bezvědomí, ale dneska sem potrestaná dost."

,, Ne," odpověděla a zavřela. Nestačila sem se divit. Chovala se, jakoby jí to tady patřilo.,, Vážně si myslíš, že sem tě přišla zase zmlátit?"

,, Nic jiného neumíš!" zvýšila jsem hlas a v tu chvíli ucítila její dlaň na své tváři. Štípalo to, ale ne víc než slzy, které smáčely mou tvář.,, Tak dělej pokračuj! Je mi to už jedno!"

,, Zvedni se a jdi se posadit do obýváku! Máš tu něco k pití?"

,, V lednici je toho dost," odpověděla jsem a poslušně odešla. Slyšela jsem cinkání skleniček a následně jí zahlédla.,, Hodláš mě teď opít a pak si užít to, jak mlátíš bezbrannou holku?!

,, Zavři už tu svojí nevymáchanou pusu a napij se! A udělej to sama, rozhodně nechceš abych to do tebe lila násilím! říkala a přitom mě držela z límeček u trička. Měla jsem strach a zároveň mi bylo vše ukradený. Věděla jsem, co se stane. Když jsem znovu odmítla, znovu její ruka přistála na mé tváři. Čekala jsem ránu, ale ta nepřišla.,, Omlouvám se, nechtěla jsem tě uhodit."

,, Prosím? Vždyť ti to dělá radost ne?! Tak do toho! Zmlať mě, ať mám aspoň důvod ke slzám a nenávisti k tobě."

,, To neudělám. Nechci, abys mě nenáviděla. Chci si promluvit," odpověděla a já v tu chvíli vzala láhev a napila se z ní. Hned mi jí vzala a sedla si vedle mě. Dostatečně daleko. Věděla, že z ní mám strach. Přestávala sem jí chápat.

O čem chce Caroline mluvit? Proč tak náhle otočila? Jsou to snad slzy Chris, co jí brání? Nebo je v tom něco jiného? O co Caroline jde? A co Patt? Udělala dobře, že utekla? Nehrozí teď snad Chris nějaké nebezpečí? Díky za přečtení, hlasy a komentáře :-)

Zachráněná ( DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat