part(44)

30.8K 3.7K 182
                                    

စာေသာက္ဆိုင္ရဲ့ အလယ္နားတြင္ လူႏွစ္ေယာက္က အႀကီးအက်ယ္ ေဆြးေနြးေနၾကသည္။တဝိုင္းနဲ႔တဝိုင္းက ေဝးတာေၾကာင့္ သူတို႔ေျပာစကားကိုၾကားရန္ခက္ခဲလွသည္။

"ျဖစ္ႏိုင္ရင္ သူ႔မိသားစုကိုပါေစာင့္ေရွာက္ေပးေစခ်င္တာ...ခန႔္ေမာင္ေပ်ာက္သြားတာက ကၽြန္ေတာ္ကိစၥနဲ႔မ်ားဆိုင္မလားလို႔...ကၽြန္ေတာ္အရာရိွႀကီးကိုပဲ အကူအညီေတာင္းပါတယ္"

"သူေပ်ာက္သြားတယ္လို႔အမႈ ဖြင့္ထားတာက သူေပ်ာက္ၿပီး ၁ပတ္ၾကာမွဆိုေတာ့ နည္းနည္းဆက္စပ္ရခက္ခဲသြားတာ..."
မင္းသခင္ရဲ့အေရ႔ွက အၿငိမ္းစားအရာရိွ ေလးသည္ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းကိုသူပြတ္သပ္၍ျပန္ေျဖေလသည္။
အၿငိမ္းစားအရာရိွဆိုသည္မွာသူ႔ကိုသူ နာမည္ေပးထားျခင္းပင္။မေဖာ္ႏိုင္သၫ့္လူသတ္မႈမ်ား ကိုသူက တဖက္တလမ္းကေန ကူညီခဲ့ဖူးသည္။သူကရဲေတြနဲ႔ပူးေပါင္းတာထက္ လူမိုက္ေတြနဲ႔ပိုေပါင္းသည္။ထို႔ေၾကာင့္သတင္းစံုသည္။ သူကရဲလည္းမဟုတ္သလို စံုေထာက္လည္း မဟုတ္...ရွာေဖြရတာကိုႀကိဳက္တဲ့လူငယ္တစ္ဦး...သူ႔နာမည္က J naw... ထို ေကာင္ေလးသည္ အဝါေရာင္ဆံပင္မ်ားကိုေရ႔ွခ်ထားကာ နားေဖာက္ရတာကို ဝါသနာထံုသူတစ္ဦးပင္...ဂ်ေလဘီပံုစံဆိုပင္မယ့္ သူ႔ကို ဘယ္သူမွအထင္မေသးရဲ...

"အဲ့တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ တရုတ္ဘက္ကို ပစၥည္းကိစၥနဲ႔သြားေနတာမို႔ သူနဲ႔လည္း အဆက္အသြယ္ပ်က္သြားတယ္..."
မင္းသခင္က သူ႔ကိုယ္သူအျပစ္တင္ခ်င္ေနပံုရသည္။

J သည္ လက္တြင္ပတ္ထားသၫ့္လက္ေကာက္ကို ဟိုဟိုသည္သည္ လွၫ့္ကာ ႏႈတ္ခမ္းတဖက္ကိုျမင့္လ်က္..
"ဒီကိစၥက ခင္ဗ်ား အေမနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ ကိစၥေနာ္...
အကယ္၍ျဖစ္လာမယ့္အက်ိဳးဆက္ကို ခင္ဗ်ားလက္ခံႏိုင္ရဲ့လား...ကိုယ္က လူမိုက္ေတြနဲ႔ေပါင္းပင္မယ့္... လူမိုက္အားေပးေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ်!"

မင္းသခင္မ်က္ႏွာက နည္းနည္းအံု႔မိႈင္းသြားသလိုပင္...J ခ်က္ခ်င္းသိလိုက္ပါၿပီ..ဒီလူက mama boy??

"Oki ေလ...ခင္ဗ်ား အေမ ဘယ္အခ်ိန္လာမွာလဲ? "

မင္းသခင္နာရီကိုငံု႔ၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ လက္တံက ၁၀နာရီမွာ...
"၁၀ခဲြ..."

My Boyfriend is a traffic policeWhere stories live. Discover now