Cennet'im Cennetin'e Kavuşur Mu Cennet'im¿?

7 1 0
                                    

Sevgili Günlük                   11/06/2014        
Ben Eftelya 12 yaşındayım. Ailem... Babam üvey annemin 3. evliliği, babam anneme de bana da çok kötü davranıyor her gün eve içip gelmesi bir yana bana işkence etmesi, annemi ölümle tehdit etmesi bir yana.

08/09/2019
Bu gün okulun ilk günü ve ben Antalya'da yeni okuluma başlıyacağım. Teyzemin yanındayım ve teyzem okulun müdürü en azından yeni okul fikrine bu yönden olumlu bakabilirim diye kendimi avutuyordum. Kahvaltımızı yaptıktan sonra yola çıktık, okul yakındı yürüme mesafesiyle 36 dakika. Okula vardık.
Okul Bahçesi
Arabadan iner inmez tüm gözlerin bende olduğunu farkettim çok  meraklı olmam çocukluğumdan beri vazgeçilmez huyumdur. Herkese göz gezdirdim ama gözüm bir tek ona takılmıştı görünüşe göre ben dikkatini çekmemiştim. Siyah saçları mavimsi gözleri beni etkilemiş olamazdı çünkü...
Çünkü 17 yıllık hayatımda hiç böyle hissetmemiştim. Teyzem eşliğinde sınıfa gittim. Herkes bana böyle baktığına göre tipim gerçek anlamda kaymıştı. Lavaboya gidip tipimi düzeltmeyi düşündüm evet bunu yapıcaktım tüm gün böyle dolanamazdım hele ki onunla karşılaşırsam rezil olurdum. Şansım yavermiş lavaboyla sınıfımızın arasında taş çatlasa 10 adım falan vardı tam giderken onu gördüm içimden kendime küfür ediyordum korktuğum başıma gelmişti. Aramızdaki boy farkı çok komikti o benden çooook uzundu. Yanından geçerken hiç beklemediğim bir hareket yaptı. Eliyle başımı okşayıp hafif tebessümle " Yeni kız " diye mırıldandı sesi beni gerçekten etkilemişti. Lavaboya gidip kızıl saçlarımı düzelttim yüzümede hafif su vurunca tipim az da olsa düzeldi. Sınıfa gittim.
İNANMIYORUM ordaydı biz aynı sınıftaydık. Kapıda öylece kalmıştım. Bir sesin bana " İçeri geçebilirsin kızım" dediğini duydum. Öğretmen olduğunu düşündüğüm sese doğru yöneldiğimde şaşırmamıştım. Hoca yerine oturup bana kendimi tanıtmamı söyledi.
Kısaca Eftelya deyip geçecektim ki hoca " Bu kadar mı ? " dedi. Ah şu hocalar mizacım biraz sertti tamam kabul çok sertti T.C kimlik ister misin diyip bana yerimi söylemesini bekledim. Yağmur diye bir kızın yanına oturmamı söyledi. Haliyle öylece kaldım
Ya ben nerden bileyim Yağmur kim koskoca sınıfta. Ön sıradan sarı saçlı bir kız
- Mal mısın kızım geçsene Yağmur'un yanına. Dedi.
- Kusura bakmayın gelmeden önce hepinizi ezberleyip gelmeyi unutmuşum, diyerek cevap verdim.
Hoca yerimi gösterdi onun iki sıra önde çaprazındaydım. Yine o sarı çiyan
-  Eftelya arkadaşımız gibi zekası düşük öğrencilerle bu yıl bitmez, dedi.
Ben altta kalırmıyım defterimi alıp yüzüne fırlattım o komik çığlığı asla aklımdan çıkmıyor😂
Ama o söylediği şeyden sonra gerçekten onu öldüresim geldi
- Arkadaş hiç aile terbiyesi almamış kızım annen sana hiç edep öğretmedi mi?
O an ağlayarak sınıftan çıkmak istedim ama cevabını vericektim ayağa kalktım ve
- Eğer üvey babam ben 12 yaşındayken annemi gözümün önünde öldürmeseydi annem öğretirdi bana edep denen senin yoksun olduğun şeyi ama annem ölse de ben çok şükür senin gibi edepden yoksun kalmadım teyzem beni yetiştirdi, diyip ağlayarak sınıftan çıktım...
14/06/2014 bu tarih cennetimin cennetinden koptuğu cennetimi kaybettiğim tarihdi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EftelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin