EPISODE : 36

477 36 0
                                    

EP  36

Jimin " លោកឈ្មោះអី?? "

Sky " ហើយនិយាយជាមួយគ្នាយូរហើយមិនស្គាល់ឈ្មោះខ្ញុំទេ?? "

Jimin " មិនស្គាល់ទេ មិនដឹងទៀតផងថាលោកជាអ្នកណា!! "

Sky " បើមិនស្គាល់ខ្ញុំផងមិចក៏ហ៊ាននៅជាមួយខ្ញុំ មិចក៏មិនព្រមរត់ទៅ? "

Jimin " ខ្លួនលោកខ្ញុំមិនស្គាល់ទេ តែចិត្តរបស់លោកខ្ញុំស្គាល់~~ ពេលខ្ញុំគេងខ្ញុំលឺសម្លេងលោកដាស់ខ្ញុំរហូត....ឈ្មោះរបស់លោកគឺ sky មែនទេ?? មានម្ដងដែលលោកនិយាយ "

Sky " ត្រូវហើយខ្ញុំឈ្មោះ sky...ខ្ញុំជាមិត្តរបស់ឯងតែប្រាប់តាមត្រង់ ខ្ញុំលួចស្រឡាញ់ឯង "

Jimin " អ្នកណាប្រាប់ត្រង់ៗទៅមនុស្សដែលខ្លួនឯងលួចស្រឡាញ់?? "
   ភាគច្រើនគ្មានអ្នកណាហ៊ានសារភាពប្រាប់ Crush តាមត្រង់ទេមិនថាជាប្រុសឬក៏ស្រី!!!
ហេតុផលចំបងគឺ ខ្លាចថាបើប្រាប់ហើយគេមិនព្រមយើងនឹងឈឺចាប់ ខ្មាស់គេទៀតផង ☻👌

Sky " និយាយការពិតមិនជឿទេ?? "

Jimin " ជឿសិនចុះ~~ តែចង់ដឹងថាខ្ញុំជាអ្នកណា "
   បាត់ការចងចាំទាំងអស់ដែលខ្លួនធ្លាប់បានធ្វើពីមុនអ្នកណាក៏គេមិនចាំដែរ

Sky " ឈ្មោះពេញ Park Jimin~~ កូនមហាសេដ្ឋីលុយពាន់លាន  មានអំណាច  មានឥទ្ធិពល  កាចសាហាវឃោរឃៅរ តែចុងក្រោយបែរជាបិះស្លាប់ព្រោះតែស្នេហា....ឈឺស លះបង់!!! "
    ចាត់ទុកថាពាក្យដុតមួយនេះ ជាការសរសើរសិនចុះ~~ មិនសូវឈឺទេ ☹😒

Jimin " ហើយណា៎ សង្សារខ្ញុំ?? "

Sky " បើប្រាប់តាមត្រង់ៗច្បាស់ៗឯងសាវាខ្លាំងណាស់ មានគូរដណ្ដឹង 2 មានប្ដីមួយ!! "

Jimin " ល្មោភម៉េះណ៎?? "

Sky " ថែមទាំងកាច  ពេលខ្លះក៏ឆ្កួតជ្រូក  ពេលខ្លះទៀតក៏ទៅអង្គុយយំ  ឡប់សតិជាគ្នា~~ "
  ចូលដល់លក្ខណៈជេរហើយចាស៎លោក sky

Jimin " និយាយបែបៗនឹង ទៅយកកាំបិត មកពុះក្បាលខ្ញុំតែហ្មងទៅហី?? "

Sky " ចង់សម្លាប់ចោលដែរ តែនៅស្ដាយសម្រស់នឹងខ្លួនប្រាណរបស់ឯងណាស់....បើចង់សម្លាប់ក៏ធ្វើយូរហើយមិនមែនមកអង្គុយមើលថែទាំងយប់ទាំងថ្ងៃឡើងដល់ 112 ថ្ងៃទេ "

We can love one another?  |  KookminDonde viven las historias. Descúbrelo ahora