~ Jsi to ty? ~

140 11 6
                                    

Zotavovala jsem se v jeskyni od zranění, které mi způsobil Iblis a zároveň se mi v hlavě honily myšlenky na polibek, který mi dal Kay

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zotavovala jsem se v jeskyni od zranění, které mi způsobil Iblis a zároveň se mi v hlavě honily myšlenky na polibek, který mi dal Kay.

Při tom polibku jsem cítila zvláštní, ale příjemný pocit. Nedovedu si vysvětlit co to bylo, ale klidně bych to chtěla zažít znovu.

,,Ty se nesoustředíš," promluvila na mě Soya, ,,na co myslíš?"

,,J-já? Na nic."

,,Jistě," odfrkla si.

,,Neřekla jsi mi, kam si zmizela když mě donesl Kay," snažila jsem se změnit téma.

,,On ti to řekl?" přikývla jsem a sledovala její reakci, ,,strom Oai shromáždil všechny draky."

,,Proč?"

,,Protože ví, že můj otec brzy zaútočí," ozval se Kay.

,,Kayi," vypískla jsem a nevěřila, že ho dnes ještě uvidím.

,,Nečekal jsem tolik radosti," na jeho tváři se objevil krásný úsměv.

,,Jak je možné, že to strom ví?" dívala jsem se střídavě na něj a na Soyu.

,,Strom Oai má kořeny pod celou vesnicí. Díky své schopnosti ví skoro ovšem."

,,Mohl by teda vědět, kde je kniha, kterou hledáme?" položila jsem Soye otázku.

,,Tohle je nad jeho síly, ale ty bys mohla. Použij svoji schopnost vstoupit do mysli jiné osoby."

,,To já umím?" divila jsem se.

,,Haley!" zvýšila na mě hlas, ,,tohle není sranda. Měla bys začít trénovat svoje schopnosti. Závisí na tobě nejen lidské životy, ale i dračí," podívala se na mě, ,,tvůj otec takhle lehkomyslný nebyl," po její poslední větě jsem vstala. Ještě slabá jsem zavravorala, ale díky Kayovi jsem neupadla.
S úsměvem jsem se na něj podívala a udělala několik kroků směrem z jeskyně, ,,kam jdeš?"

,,Pryč,"odpověděla jsem a otočila se na ni, ,,málem jsem umřela. Nebýt mého otce, který mě přesvědčil, ať bojuji, bych už dávno byla se svou matkou," viděla jsem jeho překvapený výraz.

,,Viděla jsi Mawara Kaikeke?" udivila se.

,,Je jasné, že nejsem jako on. Podívej se v čem jsem vyrůstala. Celou dobu jste mě jen pozorovali místo abyste mi o mém poslání řekli dřív a teď chcete ode mě zázraky? Nezapomeň, že svojí mocí mohu zahubit nejen lidstvo, ale i draky," s těmito slovy jsem se vydala ven před jeskyni. Potřebovala jsem na čerstvý vzduch a uklidnit se. Tohle mi vůbec nepomáhá.

Proč tu semnou nemůžeš být? Promluvila jsem na nebe a doufala, že se můj otec nějak ozve, ale bylo ticho.

,,Já ti asi nepomůžu, viď?" přistoupil ke mně Kay a zakryl mě dekou, ,,dnes je obzvlášť chladná noc."

Měl pravdu. Bylo to zvláštní, ale na to, že bylo období Aire je dost chladno.
Něco se chystá. Možná je to blížící se útok, možná je to něco jiné.

,,Děkuji," procitla jsem ze svého myšlení a zachumlala se do deky, ,,nevím co mám dělat. Jak mám použít moc a najít nějakou knihu?"

,,Vím, že je na tebe dán velký tlak, ale zkus na něj nachvilku zapomenou."

,,To jde těžko," ucítila jsem jeho ruku, která svírala tu moji.

,,Věřím, že to dokážeš," zahleděla jsem se do jeho očí, které mě z nějakého důvodu uklidňovaly.

Byla jsem blbá, že jsem ho od sebe odstrkovala. Měla jsem mu věřit, že není jako jeho otec, ale měla jsem strach. Nevěděla jsem komu doopravdy mohu věřit, když se mě celá vesnice snažila zabít.

,,Haley," uslyšela jsem z jeho úst své jméno. Mým tělem projela elektrizující vlna, která jakoby mě zbavila veškerého přemýšlení, protože hned na to jsem ho políbila.

Cítila jsem, jak je zaskočený, ale netrvalo dlouho a jeho rty začaly koštovat ty mé a já rozhodně nezůstávala pozadu.

Položila jsem ruce na jeho hruď a ucítila, jak mu buší srdce.

,,Haley," promluvil do polibku a tím mě donutil přestat.

,,D-děje se něco?"

,,Vůbec ne," pohladil mě po tváři, ,,jen, tady to není vhodné," rozhlídl se kolem a já pochopila.

,,Pán je stydlivka," ušklíbla jsem se na něj.

,,No dovol?" roztomile svraštil obočí, ,,s tebou bych chtěl mít soukromí a ne mít za zády draka a před námi posvátný strom," mrkl na mě a přitáhl si mě do objetí.

Nahlas jsem si povzdechla a zahleděla se na nebe, které bylo obsypané hvězdami.

,,Proč nemůžu být obyčejná dívka?"

,,Protože jsi neskutečně výjimečná."

,,Jsem úplně nanic. Vždyť ani neumím používat tu údajnou moc, kterou mám mít," zavztekala jsem se, ale Kayovi rty mě umlčely.

Když jsem se trochu uklidnila, Kay se ode mě odtáhl a podíval se na mě.

,,Zavři oči," zírala jsem se na něj nechápavě, ,,neboj, zavři je," poslechla jsem a oči zavřela, ,,vnímej jen můj hlas. Představ si, že před tebou stojí tvůj otec a Malakas."

,,Jak? Vždyť ani nevím, jak moje máma vypadá."

,,Představ si ji tak, jak si myslíš, že vypadá," řekl Kay a stiskl mi ruku, ,,oba stojí před tebou, drží se za ruce a Mawar má po svém boku draky," ucítila jsem, jak mojí ruku pustil, ,,přistup ke své matce a chyť ji za ruku," v mé představě jsem ho poslechla, ,,napoj se na oba. Zkus vnímat jejich myšlenky," poslechla jsem jeho slova a snažila se vnímat.

,,M-mami? Mami jsi to ty?" srdce se mi rozbušilo.

,,M-mami? Mami jsi to ty?" srdce se mi rozbušilo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

_______________________________

☘️ Už se to blíží. Boj mezi draky a lidmi. Zabrání tomu Haley?
☘️ Je na ni vyvíjen tlak od Soyi, která se bojí o draky, ale nechápe, že Haley může svoji sílu použít i proti nim.
☘️ Další polibek Haley a Kaye. Je to pro nich dobré? Je opravdu Kay ten za koho se vydává?

Dračí proroctví Kde žijí příběhy. Začni objevovat