unu

148 12 2
                                    

- Mda, aici se încheie turul acestei clădiri. Sperăm să te putem ajuta cu problema ta.

A spus lipsită de interes una din asistentele care mi-a prezentat spitalul. În tot acest timp, n-a făcut contact vizual cu mine, era interesată ori de carnețelul ei, ori ( chiar dacă nu la fel de mult ) de încăperile care mi le arăta.

- Și aici e camera ta, a vorbit pe un ton mai plictisit ca celălalt; nici nu credeam că e posibil să fie mai neinteresată de mine.

Am intrat înăuntru și m-am uitat la colegul meu de cameră: un bărbat înalt și cu un abdoment care se vedea și prin tricoul ăla alb spălăcit care-l purtam și eu. Ce le dau acești tipi pacienților? Proteine?

N-am putut să nu observ și posterul cu Bear Grylls din partea lui de cameră. Se putea să fie mai ciudat?

S-a apropiat de mine și mi-a întins mâna. A zâmbit scurt.

- Matt.

Am dat mâna cu el și mi-am spus numele rapid.

Jur, dacă se atinge de fundul meu îl fac una cu pământul. M-am înfiorat la acest gând și mi-am scuturat rapid capul.

- Îh, mi-am pus mâna pe frunte și am oftat.

În timp ce eu încă analizam camera și pe Matt, asistenta vorbea, iar cum nu era antent am auzit doar "Să ai o ședere plăcută, te mai ajută el cu ceva dacă ai nevoie.". Wow, mersi pentru nimic, doamnă ciudată.

M-am aruncat în pat și tot ce am făcut a fost să privesc tavanul alb, însă coleguțul meu a spart gheața.

- Tu ești cel care l-a omorât pe cel mai mare mafiot? a râs; probabil în semn de batjocură având în vedere "abdomenul" meu de invidiat. Nu te-a suflat vântul până atunci? a continuat să râdă.

- Se presupune că trebuie să te suport 12 ani? am întrebat ironic.

- Glumesc, frate, a zâmbit scurt.

M-am ridicat în fund și am ridicat o sprânceană.

- "Frate"? l-am imitat. Câți ani ai, 13?  m-am încruntat, apoi m-am întins la loc.

- Hey, cred că ar trebui să fim prieteni. Sunt a doua persoană cu vechime aici, deci cam ai nevoie de mine, și-a pus mâinile încrucișate la piept.

- Oh, totuși cred că o să mă împrietenesc cu prima persoană cu "vechime" de aici, am spus pe un ton ironic, accentuând ultima parte.

A râs tare și și-a scuturat capul.

- Nu, omule, n-ai vrea asta.

- De ce? Are glume mai nesărate ca ale tale? am căscat.

- Nu. Și doar ca să știi și tu, sunt foarte amuzant, s-a lăudat.

Am vrut să-l mai enervez puțin, dar am zis să tac. Trebuie să aflu mai mult despre persoana asta de aici care după spusele Jokerului, n-aș vrea s-o întâlnesc.

- Spune-mi mai mult despre ființa asta așa de cum vrei tu încât n-ar trebui s-o văd, am spus hotărât și m-am ridicat de pe pat.

- Noi nu vorbim despre ea.

Oh, deci e fată.

Hm, o domnișoară? Arată bine? am întrebat curios.

M-a privit înfiorat.

- E bătrână? Ba nu, mai rău! Arată ca o mumie! am râs.

- Frate, e târziu. Cred că ar trebui să dormi puțin... probabil ești obosit după proces, s-a întins pe pat.

De ce a evitat subiectul?

- Bine, nu-mi spune, mi-am dat ochii peste cap și m-am pus înapoi în pat.

- Noapte bună, a mormăit și s-a întors cu spatele către mine.

- Aham, am căscat din nou și mi-am închis ochii, cu speranța să adorm. Trebuie să aflu mai multe despre tipa asta, mi-a cam trezit interesul.

evadareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum