Nezúčastněný pozorovatel by se při pohledu na situaci v kanceláři Theodora Notta asi velmi podivil. Její vlastník už několik minut seděl za svým stolem a bez mrknutí zíral na Draca Malfoye, který se šklebil, jakoby právě snědl citrón. Vedle blonďáka stála Hermiona s výrazem člověka, který tak úplně neví, proč tu vlastně je. Kolem budoucích manželů se nesla Pansy v závěsu s vykulenou Kirou. A poslední obyvatel kanceláře, Blaise Zabinni, se jen usmál na svou přítelkyni a pobaveně sledoval celou situaci.
"Ty idiote," vydechl Theodor po mnoha minutách hrobového ticha.
"Díky, kámo, to potěší," pronesl sarkasticky Draco a usadil se do křesla před jeho stolem. Hermiona zůstala stát, nevědíc kam jít, protože druhé a poslední křeslo, bylo zabráno Blaisem. Ten si ovšem, na rozdíl od Draca, situaci velmi brzy uvědomil a místo jí uvolnil.
"Díky," usmála se vděčně.
"V pohodě," odvětil a oplatil jí úsměv. Pak se s úšklebkem podíval na Draca. "I když to by měl správně udělat tvůj budoucí manžel."
"Jo jo," zamrmlal Draco aniž by jim věnoval větší pozornost. Zpříma se zahleděl na stále šokovaného kamaráda. "Myslím to vážně, Theo. Grangerová je žena, kterou si vezmu, abych zachránil Laylu."
"Kámo," nadechl se frustrovaně Theo, "já nemám slov." S lehce zoufalým úsměvem pokroutil hlavou.
"To asi my všichni, zlato," prohodila suše Pansy.
Manžel její slova potvrdil kývnutím. Pak se ale zhluboka nadechl a pokusil se profesionálně podívat na své dva svěřence. Šlo to poměrně těžko, když před ním seděl jeden z jeho nejlepších přátel spolu s válečnou hrdinkou a chystal se sepsat s ní manželskou smlouvu. Ale profesionalita nadevše. "Fajn." Následoval další hluboký nádech. "Ne že by mi do toho něco bylo, ale můžu zeptat, co tě, Grangerová, vedlo k tomu, abys s tím souhlasila?"
Hermiona se v odpověď beznadějně zasmála. "Život," pokrčila rameny a své gesto doplnila neurčitým mávnutím ruky.
Theo nadzvedl obočí. Na to jak byla Hermiona Grangerová obvykle upovídaná, teď byla až příliš stručná. Považoval se za důvtipného člověka, ale i přesto nedokázal pochopit, co se za její strohou odpovědí skrývá. Ona naštěstí byla dostatečně inteligentní, aby svou odpověď rozvedla.
"Finanční situace, moje touha pomáhat a nepatrný detail, totiž to, že jsem těhotná," dovysvětlila. A s patrným uspokojením sledovala reakci na poslední důvod.
Pansy nevěřícně pohlédla z Draca na ni a zpět, aby si vzápětí v šoku překryla ústa rukou. Theo mezi nimi taktéž přelétl pohledem. Vzápětí se ušklíbl. "Ty o tom víš, Draco?" nadzvedl obočí.
"Nejsem debil, jasně že vím," zakřenil se bloňďák. Theodor by přísahal, že se Draco šokem, který to oznámení způsobilo, baví. Parchant. Potřebuje zachránit zadek, ale i tak má tu drzost se na bavit. Pak mu však zmrzl úšklebek na rtech. Zhrozeně se zarazil a znovu pohlédl na budoucí snoubence. Právě mu hlavou prolétla děsivá myšlenka. Velmi děsivá. Z celého srdce doufal, že není pravdivá. Že má až moc bujnou fantasii.
"To dítě...," nechal vyznít větu do ztracena.
"Ano?" nadzvedl Draco obočí.
"Ehm...," Theodor neurčitě mávl rukou. "Je čí?" vypadlo z něj.
Draco se na vteřinu zarazil, než se rozesmál. "Jsem velkej frajer, Theo, ale dvě nemanželské děti jsou dost i na mě. Hlavně s Grangerovou," dodal významně. Hermiona jeho narážku ignorovala a tvářila se, že zaujatě sleduje Theodorovy obrazy na stěnách.
ČTEŠ
Ani spolu ani bez sebe
FanficZachránit Malfoyovu dceru? Ano, znělo to jako dobrý plán. To však ještě netušili, co všechno je čeká. Když dvakrát rozvedený Draco Malfoyi požádá o pomoc životem zničenou Hermionu Grangerovou, vznikne manželství, které může vést k neuvěřitelnému ú...