Ezek az idézetek a Kezdet cimű szjg kötetből származnak:
1⃣.
"Cortez: Ez ki?
Ricsi: Ki?
Cortez: Virág mellett.
Ricsi: Zsák. (Zsák Jacques beceneve lett, mindenki így hívja.Szegény.)
Cortez: Nem ő, a másik oldalán!
Ricsi: Ja! Osztálytárs. Regina.
Zsolti: Renáta.
Ricsi: Mindegy.
Cortez: Miért nem volt gólyatáborban?
Ricsi: Mit tudom én, biztos tanult.
Cortez: Stréber?
Ricsi és Zsolti: Totál…"
Szent Johanna Gimi-Kezdet2⃣.
"-Reni, annyira örülünk, hogy pozitív csalódás volt az első napod. Reméltem, hogy így lesz - állt fel anyu, és a konyhába indult. - Ki kér pudingot?
Apuval összenéztünk, és láttam, hogy óvatosan megrázza a fejét, amin én hatalmasat nevettem.
- Á, bőven jóllaktunk mindketten. Talán majd később - válaszolt helyettem is.
(...)
- Biztos? Hazafelé vettem- mutatta fel a kezében tartott, dobozos desszertet.
- Mégis kérünk - bólintott apu, én meg újra felnevettem.
- Remélem, nem azért kértek, mert nem én csináltam... - tette elénk anyu.
- Dehogy! - vágtuk rá egyszerre. Ez így elég gyanús volt."3⃣.
"– Szatmáry Kinga – nyújtotta felém a kezét. Furcsán
nézhettem, eddig még velem egykorúval soha nem
fogtam kezet. Idétlenül megráztam a karját, és
bemutatkoztam. – Szóval te vagy a harmadik lány az
osztályban – folytatta. – Örülök, már azt hittem, hogy én
vagyok az egyetlen normális – sóhajtott fel erőltetetten"4⃣.
"Név: Pósa Richárd (Ricsi, Richie, Rich)
Kor: 15Beszélt nyelv: magyar, francia
Magamról:
Kinga! Ez csak neked: ”Egy deszka deszkás nélkül is deszka, de a deszkás deszka nélkül elesik.” LOL. Ennyi béna idézetet… Ez most megy?
*
Amúgy, Cortez, este deszka?
*
Neményi! Töröld inkább magad!!!
Érdeklődési kör: nem sok…
Klubtagság: Deszkások; South Park; Faith No More tribute, Bajnokok ligája RulZ"5⃣.
"Elfordítottam a fejem, hogy odanézzek, és akkor… És akkor történt, hogy először megláttam Antai-Kelemen Ádámot, Cortezt. Abban a pillanatban, ahogy megláttam, görcsbe rándult a gyomrom, és úgy éreztem, muszáj lehajtanom a fejem és úgy tenni, mintha csinálnék valamit, máskülönben elárulom magam. Deszkás cipőt, farmert és bő fazonú, fehér pólót viselt, fél vállán hanyagul lógott a hátizsákja, másik kezében a gördeszkáját tartotta. Összevissza meredező haja csak látszólag állt szerteszét, egyébként gondosan megcsinálta, és pont úgy nézett ki, ahogy kell, és ahogy jól áll neki. A folyosó végén Ricsivel beszélgetett, aztán szép lassan minden osztálytársunk köré gyűlt, és hallgatták. Zavartan turkáltam a szekrényemben, csak néha néztem fel egy-egy pillanatra."
6⃣.(ez nem tudom melyikből van😔)
"Zsolti pár perc múlva érkezett, igazán dühösnek tűnt.
– Elhagyom az országot. Még ma – szólt köszönés nélkül.
– Mi történt?
– Tarr Zsófi írt msn-en, hogy örülne, ha elkísérném a holnapi
sulibálra. Van valakinek külföldi kapcsolata? – kérdezett körbe."7⃣.
"Leginkább az univerzumhoz tudlak hasonlítani. (...) Te is olyan végtelenül sötét vagy."
8⃣.
"- A barátok nem azért vannak, hogy szépítsék a dolgokat és felvidítsanak? (...)
- Nem. A barátok azért vannak, hogy észhez térítsenek, ha hibázni készülsz."9⃣.
Ha tetszett vote-olj és kommentelj.
YOU ARE READING
Szjg idézetek, viccek és hasonlók/Vége/
FanfictionSzent Johanna Gimi idézetek, legjobb részek. Viccek amiket találok. /🏅#4▶idezetek/