Part 1

1K 32 5
                                    


Yuri mengetuk pintu bilik gyuri..

Gyuri bangun la..da lewat ni nak pergi keja..tak pasal2 bos minhoo pun akan marah dengan yuri...

Kata yuri dengan muka geram...

Sica muncul dengan mata yang masih terpejam dan melangkah mamai ke arah yuri..

Yuri - Aikkk...

Yuri ketuk bilik gyuri sica pulak yang terbangun ni kenapa..? Kan cuti hari ni..awal pulak bangun..

Sica - Da yuri ketuk bilik tu bagai nak tercabut..sebab tu la sica pun terbangun..tak boleh ketuk ke pelan2 sikit...

Marah sica kepada yuri dan melangkah masuk ke dalam bilik semula...

Gyuri pun membuka pintunya sebab bising dengan suara sica dan yuri di luar bilik..

Kenapa bising2 ni..nak tidur pun susah tau..kata gyuri..

Yuri - Bangun pun..ingat dah tak nak bangun...pergi la mandi da lambat ni..

Marah yuri...

Gyuri cepat cepat mempersiapkan dirinya

Sesampai mereka di tempat kerja...gyuri bergegas masuk ke dalam bilik ofis dia pabila melihat junki dengan renungan yang tajam ke arahnya....

Makkkk Aiii..seramnya muka baru lambat berapa minit..
Gyuri berkata dalam hati..

Sayang Kenapa lambat  hari ni....?
Soal minhoo

Kita ofer nak jadi driver dia tak nak..pagi petang saya sanggup ambil dan hantar tau...

Kata minhoo lagi sambil mengenyitkan mata ke arah yuri..

Boleh ka pagi2 macam ni jangan kacau yuri...?

rimas tau..pagi2 hadap muka ko ni..

Kata yuri kepada minhoo mata masih tertumpu ke arah screen computer tanpa mempedulikan minhoo yang merenungnya...

Nak Minhoo sediakan air ka..yuri nak minum apa...??

Soal minhoo lagi ...

Sudahhhh..!!!

Bos pergi tempat bos sekarang..sebelum fail ni hinggap di muka boss..!!

Marah yuri tak dapat di tahan lagi..

Minhoo - ok sayang...makin marah makin cantik la..

Yuri - dari dulu lagi yuri ni cantik..bos je yang tak perasan..ok..

Lee minhoo yang mendengar terketawa sambil melangkah pergi ke bilik ofisnya..

Yuri - Berani sangat mulut ni..da la dia bos yuri...
Yuri menampar mulutnya sendiri...


My Love Mong Familiy (Complete)Where stories live. Discover now